2010-02-06, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Jaha, "banking" a'la Luxemburg, Eller invadera Irak(USA)? Kanske sälja CO2 Olja för dyra pengar till fattig världen(Norge)! Vilket recept har du för Sverige, för att du är soose har vi räknat ut för längesedan! Men låt höra vad skall NI göra med KOMMUNISTEN vid makten? Dags att leverera!

Låt höra ditt alternativ?
Citera
2010-02-06, 22:23
Medlem
Bigeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Ja, Anders Borg är en pajas som inte lyckats få Sverige på fötter.
Sverige är ett av de länder som klarat sig sämst genom den ekonomiska krisen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6555168.ab

Anders Borg är den bäste finansminister vi haft på decennier, du får gå tillbaks till Kjell-Olof Feld för att hitta någon som kommer i närheten och Feldt blev tyvärr förrådd av sitt eget parti och sin egen statsminister.

Citat ur arikeln ovan:
"En gång i tiden såg det ljust ut. Under 1970-talet var Sverige på fjärde plats. Sedan dess har det gått utför."

Jo det S-dominerade Sverige har fallit och fallit i välståndsligan hur man än mäter. När det gäller de senaste två åren är jag väldigt glad att Mona & co inte fått chansen att tokskuldsätta landet som britterna gjort.
Citera
2010-02-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Låt höra ditt alternativ?

Hahaa du ÄR Måna!! Inga egna förslag.....

Men kör på som Ohly vill så jobbar du åt mig, och jag åt dig! Fan vet vem som skall betala¨?
Citera
2010-02-06, 23:08
Medlem
Synd att personer utan goda kunskaper i ekonomi ska uttala sig.
Regeringen har nämligen gjort ett enastående arbete.
Citera
2010-02-07, 00:58
Medlem
Ngn som har hnm på önskelistan i den pågående sexhärvan ?
Citera
2010-02-07, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigeard
Anders Borg är den bäste finansminister vi haft på decennier, du får gå tillbaks till Kjell-Olof Feld för att hitta någon som kommer i närheten och Feldt blev tyvärr förrådd av sitt eget parti och sin egen statsminister.

Citat ur arikeln ovan:
"En gång i tiden såg det ljust ut. Under 1970-talet var Sverige på fjärde plats. Sedan dess har det gått utför."

Jo det S-dominerade Sverige har fallit och fallit i välståndsligan hur man än mäter. När det gäller de senaste två åren är jag väldigt glad att Mona & co inte fått chansen att tokskuldsätta landet som britterna gjort.

I och med att det där skrevs halv 11 en lördagkväll så utgår jag från att du var onykter så jag är beredd att vara lite överseende med så korkade uttalanden..

.
Citera
2010-02-07, 09:59
Medlem
Borg var på andra brudar veckan innan sitt bröllop. Jag har också hört tvivel på hans akademiska meriter. Har han någon examen alls? Det övriga skvaller jag hört om honom är att han skall ha varit en ökänd festprisse och slarver. Inte den intellektuelle nörd han vill låtsas som nu.
Citera
2010-02-07, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Hahaa du ÄR Måna!! Inga egna förslag.....
Men kör på som Ohly vill så jobbar du åt mig, och jag åt dig! Fan vet vem som skall betala¨?

Du gillar starkt killen med hårpiskan och bögringen i örat! Det tyder iaf att du inte är homofob!
Citera
2010-02-07, 10:23
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Han gillar att jaga och är en mycket duktig jägare

Är det hans hobby ?
Citera
2010-02-07, 11:10
Medlem
Blåbärskungens avatar
Om han är en bra finansminister eller inte har jag ingen aning om, men han ser ut som en "källar-porrare"(kamera på stativ i källaren där egna erotiska verk produceras).

Dags att vaska sig och klippa barret.
Citera
2010-02-07, 11:22
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blåbärskungen
Om han är en bra finansminister eller inte har jag ingen aning om, men han ser ut som en "källar-porrare"(kamera på stativ i källaren där egna erotiska verk produceras).

Dags att vaska sig och klippa barret.

kanske låta det växa mer
Citera
2010-02-07, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
kanske låta det växa mer

Dreadlocks - brukar uppfattas som en rebellisk frisyr och kan betraktas som olämplig inom vissa yrken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in