2017-08-04, 13:43
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Värden Tomas Tjajkovski är en äcklig jude som rev sönder sina ID-handlingar när Sverige införde gränskontroller för några år sen.

Var snäll och inte skriv äcklig jude. Det är bara att hälla vatten på deras kvarnar.

De är alla traumatiserade. Och Tomas överreagerade då precis som Anders Borg nu.

Men det hela är värt att läsa idag.
http://www.expressen.se/debatt/stang...ade-min-slakt/

Precis som det kommer att vara värt att läsa: http://www.friatider.se/anders-borg-...innor-f-r-hora
Om några år när Anders Borg uttalar sig om ditt o datt.
Citera
2017-08-04, 13:44
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Visst kan det vara så, men oj vilken ynklig förklaring och ursäktande av sitt beteende. Han är ju inte direkt oumbärlig för mänskligheten så det han säger, säger väl allt om vilken liten människa han är. Orkar han inte med sin priviligierade tillvaro får han väl ta en paus och leva på sitt feta bankkonto.

Intressant att han indirekt påskiner att han är under mer press nu än vid rodret för rikets finanser. Han fick oförtjänt mycket beröm under den tiden anser jag.
Val av partner och narcissistiska drag ger honom gravt underkänt som människa, han har med all önskvärd tydlighet även outat sin egentliga personlighet under festen.
Citera
2017-08-04, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Fast samtidigt är det väl oftast familjefester som brukar spåra som värst? Folk beter sig mer avslappnat bland folk dom känner.

Det olämpliga som jag ser det är att han blottat sig för ungar och tagit andra på kuken, sånt ska man låta bli.

Helt sinnessjukt beteende.
Citera
2017-08-04, 13:45
Medlem
Markdaisys avatar
Det var en regelrätt urkukning Anders Borg gjorde. Frågan är om han har haft problem med spriten tidigare? Dominika kanske har satt sina spår i honom.
Citera
2017-08-04, 13:45
Medlem
Utan att försvara händelsen har nog många gjort liknande saker på fyllan. Det är därför det inte är en bra idé att dricka sig helt redlös. Problemet med Borg är snarare att han är en hycklare som inte lever som han lär.

"Det ska löna sig bättre att arbeta än att röka och supa" (c) Anders Borg
Citera
2017-08-04, 13:46
Medlem
Inga kommentarer från politiskt håll? Från andra partier?

Antar att Schyman och Ekeroth snart går ut med stöd för sin olycksbroder.
Citera
2017-08-04, 13:47
Medlem
distraktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manprinsen
Fast samtidigt är det väl oftast familjefester som brukar spåra som värst? Folk beter sig mer avslappnat bland folk dom känner.

Det olämpliga som jag ser det är att han blottat sig för ungar och tagit andra på kuken, sånt ska man låta bli.

Det var ingen familjefest i den meningen.
Att kalla andra mäns fruar för horor inför deras barn och dessutom kräva penismätartävling, hala fram sin egen och famla andra män i skrevet är en snygg sorti från den plattform han något oförtjänt hade kravlat sig upp på.
Citera
2017-08-04, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JesperBorjesson
Utan att försvara händelsen har nog många gjort liknande saker på fyllan. Det är därför det inte är en bra idé att dricka sig helt redlös. Problemet med Borg är snarare att han är en hycklare som inte lever som han lär.

"Det ska löna sig bättre att arbeta än att röka och supa" (c) Anders Borg

Det där är nog mer Reinfeldt än Anders Borg skulle jag säga. Reinfeldt har som bekant inget hjärta, ingen själ och framförallt ingen personlighet.
Citera
2017-08-04, 13:50
Bannlyst
Aftonbladetlöp: https://www.reddit.com/r/sweden/comm...eta_inte_supa/

Anders Borg: Ni ska arbeta, inte supa!
Citera
2017-08-04, 13:50
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neukenindekeuken
Tror lätt på benzo och starksprit...
Ikväll ska jag bli benzad-som-borgen och ta mig en redig Borg-fylla
Kommer utan tvekan börja använda detta begrepp. Lite roligt är det att han varit så ordentlig och kontrollerad tidigare men sen skiljer han sig och börjar träffa nån flum-disco-brud och lite senare drar han fram ballen på familjefesten. Droger ligger nära till hands.
Citera
2017-08-04, 13:51
Medlem
RCI856645964s avatar
Läderrock, hästsvans och ring i örat? Har alltid tyckt att det var lite sadomacho-vibb på honom.

Eller så kanske han bara är nörd.
Citera
2017-08-04, 13:52
Medlem
Problemen kring alkoholen är ju enorm och det är ju fruktansvärt med en så tragisk tradition i Sverige där man ser så positivt kring alkohol. Kolla bara på reklamerna där folk som dricker alkohol framstår som män som är riktigt rimligt sociala, när verkligheten är så långt man kan komma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in