2017-08-04, 13:26
Medlem
Sillberskys avatar
Borg kanske bara hjälpte Dominiqua, som har svårt att förstå vad som är radikalt idag och hur man revolterar.
Kanske hon har fått lite nya ideer nu ?
http://www.aftonbladet.se/a/Bp9pw/hu...man-mot-de-har
Citera
2017-08-04, 13:27
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av labambas
Ja jo men beror lite på hur det görs, om det är röj på dansgolvet och någon blir lite "crazy" och tar fram snoppen och kör helikoptern eller liknande med glimten i ögat ja visst.
Men här uppfattade jag det som att Anders Borg mer blivit förbannad på värden/värdinnan pga av att dom inte fick dom finaste sovplatserna och i affekt dragit fram kuken och börjat skrika könsord åt folk samt som tvingat sig på och tafsat på folk. Inte lika lattjo tycker jag.
Ha ha ja så lär det ha varit, de nära vännerna i boningshuset och kändisarna på logen och det kunde inte fyllesvinet ha på sin ära.
Citera
2017-08-04, 13:27
Medlem
Griskissens avatar
Vilken drog?
Citera
2017-08-04, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griskissen
Vilken drog?

Jag gissar på Benzo (eller likn lugnande tex Imovane - som ger sig på GABA system) i kombination med kopiösa mängder alkohol.

Jag har testat - och man blir helt väck och minns ingenting - fast jag var 22år gammal och inte ett 50 årigt högdjur.
Citera
2017-08-04, 13:30
Medlem
Jag skulle hävda enligt både erfarenhet och vad jag läst, att ingen normal person beter sig så oavsett grad av berusning
Citera
2017-08-04, 13:32
Medlem
Mosbulles avatar
Det här är bland det värsta jag hört på länge.

Han borde ligga ganska risigt till för nya väldigt bra betalda uppdrag nu väl?
Är han körd tror ni? Jag tror det.

Vilka andra var på festen?
Citera
Bannlyst
Äsch, alla har vi någon gång flippat på liknande sätt på fyllan. En gång är ingen gång. Inte precis som att någon blev skadad.
Citera
Medlem
Ansar-al-Bundys avatar
Är Anders han till höger?
https://www.youtube.com/watch?v=wIS2yj6ezW8
Citera
Medlem
Herrejävlar vilken Snedfylla! Man undrar ju hur hans tre tonårsbarn tacklar det här. Kul för dem att hela Sverige vet om att deras farsa vevat trettiocentimeters-snabeln framför barnfamiljer, kallat brudar för horor och allmänt betett sig som ett svin.

Härliga samtal om jämlikhet, värderingar och alkohol han kan ha med kidsen!
Citera
2017-08-04, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dominika Peczynski
Jag älskar dig Anders, vet att det inte var ditt rätta jag som visade sig och att du är genuint ledsen och ångerfull.

Kommentar från Dominika på hans facebookpost.
Citera
2017-08-04, 13:34
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Jag skulle hävda enligt både erfarenhet och vad jag läst, att ingen normal person beter sig så oavsett grad av berusning
Nä, men kanske under ett patologiskt rus. Om det stämmer att han inte minns något så var han förgiftad. Kanske hade han några jobbiga dagar bakom sig, med tjafs och bråk. Då kan det bli såhär.
Citera
2017-08-04, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nä, men kanske under ett patologiskt rus. Om det stämmer att han inte minns något så var han förgiftad. Kanske hade han några jobbiga dagar bakom sig, med tjafs och bråk. Då kan det bli såhär.

Jo, någon form av kraftigt stört psykiskt tillstånd antingen temporärt eller permanent, eller under inflytande av droger utöver alkohol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in