2017-08-04, 13:17
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Lars Ohly, Vpk, visade sin och då var han inte ens onykter. Hyllad blev han också för bedriften. Olika blir belöningen för vad man gör beroende på vem man är!

Vet någon här ens hur det hela gick till? Var det på dansgolvet eller slog han en drill på en buske?
Det var ju på IG. inte riktigt samma sak som att trakassera folk på en fest.
Citera
2017-08-04, 13:19
Medlem
Jag betvivlar inte att Borg är välhängd. Även i onyktert tillstånd behålls mannens prioriteringar, för att inte säga att de t.o.m. förstärks. Man prioriterar s.a.s. de mer djuriska och instinktiva faktorerna i sitt liv. Dominika har säkert berömt honom för hans praktfulla organ, och det ville han nu jämföra med de trilskande killkompisarnas på ön.
Citera
2017-08-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
IG, Vad är det? Vem har blivit trakasserad, har någon gjort en anmälan?
Citera
2017-08-04, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImTheMan
Håller med Ohly skulle visa en tatuering och råka få med paketet på bild, gjorde ingen big deal av det hela. Jag är vanligtvis inget fan av Lars men det där hantera han på ett bra sett.
Det AB har gjort är ju dels ett aktivt val att både visa sin egen snopp samt klämma andra män på snoppen sen skrika och hota folk till höger o vänster.
Citera
2017-08-04, 13:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Känner besvikelse över mitt beteende. Säger BB.
Hur tänker han då?

Som om det var någon honom närstående som han nu tappat förtroende för?
Som om det inte var han själv.

(Ja, jag vet att man ofta uttrycker sig så).

Polskan säger på liknande sätt att det inte var hans rätta jag som visade sig.
Vems jag var det då??
Tänker hon att man ha ett orätt jag.
Man har har då dubbel uppsättning jag.

Ja, det är en gammal mytologi. Som speglas i storyn Dr Jekyll och mr Hyde.

Nä, detta är lekmannaförnekande av sanningen. Detta finns inom Borg och kom nu i öppen dager. Sidor som han annars lyckas kontrollera (troligen).
Men som kanske spelar en stor roll för honom. Inte minst i val av partner som tidigare jobbat under namnet Polska Horan (I alla fall om jag får tro uppgifter tidigare i tråden).
Engångsföreteelsen är knappast så mycket "engångs" heller, givet att han nu skall söka hjälp (för sitt missbruk? eller sin människosyn?) för att det inte skall upprepas....

I ett mejl till Dagens Industri uppger Anders Borg även att han kommer att söka hjälp:
”Jag vill gärna tillägga att jag naturligtvis kommer ta hjälp och stöd för att säkra att detta inte upprepas.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...ade-arrangoren

Behöver man hjälp för att förhindra det -- då är problematiken bra mycket djupare än man vill låta påskina utåt.
Citera
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det kan mycket väl vara så, att han fått medicinering för psykisk ohälsa. Han beskrev ju "en jobbig tid, mycket press" etc. Oavsett vilket så drack han för mycket, inget snack om saken.
Visst kan det vara så, men oj vilken ynklig förklaring och ursäktande av sitt beteende. Han är ju inte direkt oumbärlig för mänskligheten så det han säger, säger väl allt om vilken liten människa han är. Orkar han inte med sin priviligierade tillvaro får han väl ta en paus och leva på sitt feta bankkonto.
Citera
Medlem
Jag hävdar inte att han har någon diagnos, men så bisarrt beteende i samband med alkohol fick mig att komma ihåg detta.

Citera
2017-08-04, 13:23
Medlem
labambass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Lars Ohly, Vpk, visade sin och då var han inte ens onykter. Hyllad blev han också för bedriften. Olika blir belöningen för vad man gör beroende på vem man är!

Vet någon här ens hur det hela gick till? Var det på dansgolvet eller slog han en drill på en buske?

Nja lite skillnad Ohly postade en bild där hans penis ofrivilligt råkade synas under shortsen. Borg verkar ha gått lös totalt på en fest och viftat med snoppen, antastat folk och kallat kvinnor för horor.
Citera
2017-08-04, 13:23
Medlem
Allt detta hände ju förra fredagen - den 28:e Juli -

Vilken fest ska Anders Borg på ikväll? Stridshingsten fyller ju år -
Citera
2017-08-04, 13:24
Medlem
Borg går nu ut och antyder att han behöver hjälp. Ligger bakom betalvägg.

Citat:
Borg efter skandalen: "Jag kommer att ta hjälp"

http://www.di.se/nyheter/styrelsekol...t-gott-omdome/

Väl innanför väggen framgår kanske om det är kukstorleken han behöver hjälp med.
Citera
Medlem
Månsans avatar
Jag lutar starkt åt antidepressiva mediciner i kombination med rikligt med alkohol. Bör ha varit starksprit, att dricka utspädd vara som öl och vin ger knappast samma kickeffekt. Ett par stadiga whisky eller före maten, 5-6 snapsar till käket och sen 3-4 GT på det så snurrar det nog till ordentligt om man dessutom grundat med benzo eller liknande.

Anders Borg menar att han drabbats av black-out på festen. Alkohol och benzo är ju en omvittnat effektiv blandning om man vill skaffa sig total minnesförlust.
Citera
Medlem
enfindams avatar
Alkohol kan ju förstärka den man redan är. Det finns ingen ursäkt för ett sådant beteende. Nu har han skämt ut sig för hela Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in