2017-08-04, 19:41
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Om någon tagit mig i skrevet så hade jag nitat denne direkt oavsett om det var en f.d. finansminister, vad var det för pussus på festen?
Citera
2017-08-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Exakt. Inga lögner utan enbart öppet hjärta. Detta ger väljare!

Väljare till vad? Han är inte politiskt aktiv längre...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Den jävla filmen visade de i SVT 1980 talet.....jag höll på att spy...

Det där förstår jag inte..

Det är naturligt att föda. Men det är inte naturligt att ta någon i skreven (mot dennes vilja) eller kalla sina medmänniskor med tillmälen.

Om man ska spy då ska man göra det vid detta tillfälle. Inte när någon föder barn.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
La dock upp kuken inför personalen och avlade en liten son. Samt deltog i diverse mat(?)orgier.

Ja enligt GW så åt Jan Stenbeck ihjäl sig själv - gräddsåser och andra extravaganser.

Det är Stenbecks skelögda dotter som är chef inom Kinnevik - och det är Kinevik som har Anders Borg i Styrelsen...
Senast redigerad av Bluis 2017-08-04 kl. 19:46.
Citera
2017-08-04, 19:43
Medlem
Skall Anna Kinberg Batra lyckas toppa detta och bli riktigt populär inom partiet, så får hon överfalla och våldta en större grupp korgossar i kyrkan
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Kul att även britterna nu får skratta åt Kuk-Anders snedfylla

Mest intressant i artikeln tycker jag var följande som jag inte sett tidigare Despite years of studies at Uppsala and Stockholm University at both undergraduate and graduate levels, he has yet to earn an academic degree.

Han har alltså ingen examen utan lyckades aldrig gå ut. Det visste jag faktiskt inte. Det blir väl dock så när man som Fylle-Anders tillbringade mycket mer tid att supa sig dyngrak på alla fester han kunde hitta eller tvinga sig in på istället för att läsa i studieböckerna.
Gammal skåpmat. Men han är ju ett år yngre än Arnstad så kanske tar han sig i kragen och skaffar sig en fil.kand tillslut. Trots allt har man sänkt kraven en del. Han drömde ju att få forska när politiker-eran var över.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Väljare till vad? Han är inte politiskt aktiv längre...

En tidsfråga tror vi efter det här party tricket
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Ja enligt GW så åt Jan Stenbeck ihjäl sig själv - gräddsåser och andra extravaganser.
Stenbeck söp ihjäl sig
Citera
2017-08-04, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Haha, han kör alltså klassikern "blackout".

Nåja, lite kredd ska han ändå ha. Han försökte åtminstone inte sälja in att någon skulle ha spetsat hans drink...

Jag vet inte om blackout är samma som minneslucka men om det är det så är det ju inget konstigt.
De värsta grejerna man gjort kommer man ju inte ihåg.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Men för guds skull. Okej, visst om han varit otrevlig och hotat folk, det är ju inte bra för fem öre, men viftat med snoppen och varit full som ett ägg?

Jag kan förstå att folk inte gillar Borg eller moderater i allmänhet efter att psykopaten Reinfeldt förstörde Sverige lite extra, men har Flashback blivit ett kristet forum eller? Snoppviftande och fylleri brukar väl premieras här!?

Sthlm Pride har exklusiv ensamrätt på att vifta offentligt med sina kön förstår du väl? Hur många kukar har det inte flashats med under denna vecka? Vart är rubrikerna frågar jag mig?
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
Cirkulerar tydligen bilder från Borgs bravader på festen på Snapchat. Är det någon som sett dem?
Citera
2017-08-04, 19:45
Medlem
Meeeeezt90s avatar
Helt otroligt att det här ens är en nyhet.. och inte bara en nyhet, utan ett tvättäkta exempel på maktmissbruk från media.
Bara Expressen är fylld av inlägg av diverse "upplysta" människor som stolt tar upp kampen mot Anders och predikar för polisanmälan och straff. Säkert även avrättning också.
För vadå?! Att han drog fram kuken på fest?

Skulle säga att den enda som gjort fel i den här situationen är personen som läckt skiten till media, smuts.

Leave Anders alone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in