2015-02-17, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wellwellwell
Enligt mig den mest kompetente finansministern all times.

Jag hör lika korkade slutsatser om Margot Wallström som utrikesminister. Ni politiker-religiösa är ju bara för patetiska.

Borg den överskattade djäveln gjorde inte mycket annat än att uppmuntra folket att belåna sig. Han varnade givetvis. Riksbankchefen är likadan. Man säger saker för att låta trovärdig men bäddar bara för framtida misär. Fy fan.
Citera
2015-02-17, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PandorasAsk
Vilken bild, var finns den? Förvånande att Borg lämnar fru och barn efter endast en två månaders romans med en kvinna som Dominika. På två månader lär man inte känna en person, det är antagligen sexet med en "sexig kvinna" som gör att han tappat huvudet eller så är Dominika gravid. Hon har ju en tre-åring från förut och är ännu i fertil ålder.
Synd om hans fru och barn i alla fall.
Det var pga bilder som snart kommer publiceras i nån skvaller blaska som fick den gode herr borg att ts bladet från munnen. För att förekomma pressen. Tror du verkligen han hade berättat om otroheten för pressen och frun annars? Han hade ju liksom kniven mot strupen. Skilsmässan var nog fruns initiativ när han berättat. Har svårt att tänka mig att man annars lämnar sin fru efter 30 år och 3 barn ihop för en pinuppa som han träffat i några månader. Jag menar han lär ju haft chanser innan finans ministrar brukar vara eftertraktade särskilt med hästsvans men ändå troget stått ihop med sin fru.
Citera
2015-02-17, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag hör lika korkade slutsatser om Margot Wallström som utrikesminister. Ni politiker-religiösa är ju bara för patetiska.

Borg den överskattade djäveln gjorde inte mycket annat än att uppmuntra folket att belåna sig. Han varnade givetvis. Riksbankchefen är likadan. Man säger saker för att låta trovärdig men bäddar bara för framtida misär. Fy fan.
Inte för att kuppa skvaller tråden och börja snacka politik men det gjorde han verkligen inte. Lånar du för mycket är det ditt fel din idiot. Inte borgs. Men åter till trådämnet. Ska bli intressant att se bilderna. Snygg är hon ju verkligen inte denna hans nya dam. Ser väl ut som vilken översminkad medelålders kvinna som helst i för trånga kläder som inte alls passar för den expanderande kroppshyddan. Verkligen inget speciellt alls. Möjligen ger hennes utländska namn en erotisk touch. Men nja alltså. Ingen att förvänta sig livslångt partnerskap med liksom. Jag tror aldrig borgs tanke var det heller....
Citera
2015-02-17, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reaplan
Är det bara jag som drar parallellen till Rikard Palm och Fanta?

Jag tycker synd om Anders Borgs numera före detta som skött allt på hemmaplan i alla år därborta i Katrineholm eller var han bodde. Nu när han skulle tagga ner och ta hand om barnen och vara mer hemma så bara sticker han. Vilket egosvin!!!
Citera
2015-02-17, 15:24
Medlem
PandorasAsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tartanen
Jag tycker synd om Anders Borgs numera före detta som skött allt på hemmaplan i alla år därborta i Katrineholm eller var han bodde. Nu när han skulle tagga ner och ta hand om barnen och vara mer hemma så bara sticker han. Vilket egosvin!!!

Instämmer, men hans barn är väl inte så små mera. Vet nån deras ålder?
Citera
2015-02-17, 15:25
Medlem
svensvenglenns avatar
hon är rätt jävla milfig asså, rätt uppenbart att gubben tänker med kuken, likaså hon med plånboken. citibank ger nog en heeel del klirr i kassan. ja vi vet nog var detta slutar...
Citera
2015-02-17, 15:41
Medlem
kanelipullas avatar
Aldrig gillat Anders Borg.. det e nåt "evil" med han. Men nu har han ju hittat sin dröm kvinna vet jag. Dominika eller va faan hon nu heter. Tycker lika illa om båda två. Hon har en äcklig personlighet. Så dom två passar ju jäkla bra ihop tycker jag. Båda ser riktigt onda ut! Och lika nasty personlighet!
Citera
2015-02-17, 15:45
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av APJD
Jag är benägen att hålla med. Får för mig att Borg är en riktigt lömsk jävel som bara spelar normal.

Eller hur.. fått exakt samma bild utav han. En lömsk lögnare och en falsk jävel som bara spelar. Allt utåt är bara skådespeleri från hans sida. Och det falska leendet på hans läppar jämt.
Citera
2015-02-17, 15:45
Medlem
Hur de är som personer och vad man tycker om det är väl en sak...

... men rent ytligt: hans ultimata tönt-faktor vs hennes sexighet? först rebecka henemark och kungen och nu det här??? shit pommes frites.
Citera
2015-02-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av APJD
Jag är benägen att hålla med. Får för mig att Borg är en riktigt lömsk jävel som bara spelar normal.

Det är faktiskt värre än så..

Han har inte spelat "normal". Han har låtsats att vara mer förnäm än vi andra vanliga dödliga ..

För han har ju låtsats vara "religiös" och skrivit under på de kristna värderingarna. I de värderingar ingår trohet gentemot ens make/maka ända till döden.. Inte tills något annat lockande dyker upp..

Det är just detta som jag inte fattar. Varför inte bara skilja sig ifall man har tröttnat? Varför såra genom att gå bakom ryggen.

Nu måste både frun och de gemensamma barnen stå ut med Hänt i Veckans bilder gnuggade i nyllet på dem. Hur fan kan man respektera sin pappa efter något sånt?
Citera
2015-02-17, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heja Turkarna
Hur de är som personer och vad man tycker om det är väl en sak...

... men rent ytligt: hans ultimata tönt-faktor vs hennes sexighet? först rebecka henemark och kungen och nu det här??? shit pommes frites.

Till Anders Borgs frus ära måste man ändå säga att hon tog ut skilsmässa direkt. Inte som Silvia som teg och led - men klamrade sig ändå fast i kräket.
Citera
2015-02-17, 16:05
Nedköp av Borg.
Men det är han värd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här