2017-08-04, 11:15
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
haha, är han inte? Min poäng är att han inte är aktiv. Så det kommer lite för sent att var till nytta.

Järnrörsincidenten används ju fortfarande mot Sd i alla tänkbara sammanhang, fastän a) ingen av de tre killarna var ministrar när de hände (de satt väl inte ens i Riksdagen än?) och b) ingen av dem sitter i riksdagen längre idag. Räkna ändå med att den incidenten kommer att dras upp mot Sd under all överskådlig framtid. P.g.a. att det är skillnad på folk och folk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McAz
Haha, jävla sopa.
Önskar att det hade varit Löfven, då hade jag ställt champagne på kylning.
Ännu mer önskvärt hade varit Reinfeldt. Är han inte kompis med Borg längre? Har han kanske redan dumpat Borg? De borde väl ha sett varandras fyllebeteende sedan tidigare.
Citera
Medlem
Kanske tagit lugnande benzo med spriten, utan veta om hur jävla illa det kan sluta...
Citera
2017-08-04, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
"Av fyllehundar och ungar får man höra sanningen", lyder ett gammalt ordspråk, som är ganska talande.

Tyvärr tyder väl detta också på att mannen har problem med spriten? Så här pass spårar inte en vuxen människa ur på en fest. Det är nog bäst att han låter flaskan stå i framtiden.

Skitsnack. Mycket lögner och överdrifter på fyllan, betydligt mer än sanningar, säkert 90/10 för att dra till med nåt. Samma med barn, tolkar världen efter sin fantasi och den enda sanningen man kan få höra är att man har fult hur eller liknande. Ett av de sämre ordspråk jag stött på faktiskt.

Borgen, jävligt klantigt av dig men du är bara människa och har bett om ursäkt så du kan gå vidare. I dagens nyhetsflöde försvinner det här in i molet inom kort.
Senast redigerad av 223355 2017-08-04 kl. 11:22.
Citera
2017-08-04, 11:19
Medlem
Borg brukar äta på ett ställe jag ibland arbetar på Alltid trevlig Har inte sett honom som här beskrivs Han tjej Dominika kan vara lite vass i kanten Men oftast väldigt trevliga
Citera
2017-08-04, 11:21
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
"Chockade barnfamiljer"

Jag hoppas inte dessa barnfamiljer besöker Pridefestivalen!

Om det är just på PRIDE-festivalen, så är flashade kukar bara ett bevis på kärlek, ömhet och alla människors lika värde, vet du väl!
Citera
2017-08-04, 11:22
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nirvanna
Kanske tagit lugnande benzo med spriten, utan veta om hur jävla illa det kan sluta...
Det kan mycket väl vara så, att han fått medicinering för psykisk ohälsa. Han beskrev ju "en jobbig tid, mycket press" etc. Oavsett vilket så drack han för mycket, inget snack om saken.
Citera
2017-08-04, 11:22
Medlem
labambass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Herre gud vilka torftiga människor ni i den här tråden verkar vara!

Att Anders Borg är en "kul kille" fattade man väl redan av hans hästsvans, ring i örat och val av sambo (och av Dominikas val av sambo).

Att snoppen åker fram tycker jag tyder på att man har haft en riktigt blöt och rolig fest, i goda vänners lag. Har hänt många gånger i mina umgängeskretsar. Det brukar inte vara något som någon gör en grej av, och definitivt inget som man sedan går och skvallrar om för folk som inte var med på festen.

Tyvärr verkar det som att någon eller några av festdeltagarna var lika torra och tråkiga skvallerbyttor som er i den här tråden. Alltid lika trist när man råkar hamna på en potentiell röjarskiva med såna typer.

Givetvis låg alla eventuella barn och sov när det här utspelade sig.

Kudos till Anders och Dominika, skulle gärna festa med dem till långt in på natten!

Ja jo men beror lite på hur det görs, om det är röj på dansgolvet och någon blir lite "crazy" och tar fram snoppen och kör helikoptern eller liknande med glimten i ögat ja visst.
Men här uppfattade jag det som att Anders Borg mer blivit förbannad på värden/värdinnan pga av att dom inte fick dom finaste sovplatserna och i affekt dragit fram kuken och börjat skrika könsord åt folk samt som tvingat sig på och tafsat på folk. Inte lika lattjo tycker jag.
Citera
2017-08-04, 11:23
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Nu är det ju oklart om du insinuant vill mena det, men det finns ju inget som bekräftar att Anders Borg var "drängfull" när han försökte med partytricket. Det är väl mest hans egen lögn om "blackout" och mytbildning i tråden som skapat den bilden. Ser man mer till Borgs eget – sannolikt mer sanningsenliga – påstående att han "inte dricker mer än de flesta", så var han väl bara lite uppsluppet småberusad.
Misstaget vara alltså, enligt mig, inte att han söp sig oredigt full, utan att han missbedömde situationen som varande mer privat och avskuren från det övriga samhället än vad den egentligen var.

En mer intressant fråga här är väl vem skvallerbyttan var. Anders Borg sitter nog nu och furiöst går igenom festens klientel efter ett svar på den frågan.
Hur många var på festen?

Ett 60-tal gäster så det där med intimt och privar kan du glömma. Självklart har festprissen blandat alkohol och droger - hade varit kul att veta vilka, men kokain är väl inte långsökt, kanske en spliff. Kanske mediciner av diverse slag är en annan möjlighet.

Det som är så sjukt är att media behandlar "Sjuklöverns" lakejer med silkesvantar - något de inte skulle gjort med särskilda andra... Lite kul att han festar på lite - kanske fel tillfälle valt att flippa ut på...
Citera
2017-08-04, 11:25
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
OK, om han var nykter här;
https://youtu.be/YX1I9HrKH_c
så är han (om möjligt) ännu dummare än jag trodde...

Jag tror att han bara var osäker, när han skulle tala engelska med de högdjuren i främmande länder. Jag är ingen vän av Löfvens politik, men jag tycker att man ska ha förståelse för att han har arbetarklassbakgrund och ingen akademisk utbildning. Det är inte så himla lätt då.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Och nu lägger jag Dagens opinion till tidningar som skall läsas varje dag. http://dagensopinion.se

Kuk-Anders! Skämmes ta mig fan. Svin!

Men snälla han spårade ur en gång, han fick en blackout. Du är en sån där långsur jävel som fortfarande inte förlåtit din morsa för hon köpte en tidning till din bror och inte dig 1981. Ja det må varasvinigt gjort men det gör honom inte till ett svin. Tagga ner lite och var inte så spänd.
Citera
Medlem
Min teori: Anders blev arg på värden när han förstod att de inte skulle få bo i värdens stora hus utan istället blev tilldelad sovplats i en stuga längre bort, då skrek Anders: "sug min k*k! Sen drog han fram den och vevade..haha! ( Kan ju ha gått till så, who knows..)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in