Citat:
Ursprungligen postat av
lubbe75
Lugn och fin. Jag försökte mest mäkla fred. Jag har säkert kopplingar till många men inte många som nämns i tråden. Så nej, jag har ingen agenda. Istället följer jag det fokus som blivit allt mer relevant här, uppgifter har bekräftats så bra det går till flera av oss. Du däremot skickade massa PM där du nämnde att dina bekanta/vänner runt KGM snart skulle dementera att det var han. Varför skrev du så? Varför höll du det som så otroligt att det spår som varit hetast här det sista också kan vara rätt (det spår du kallar "mitt håll" vad det nu betyder= nej, det är det håll som haft mest fokus och som det kommit upp mest intressanta uppgifter om det sista). Mer än så har jag inte uttryckt. Sedan pratade du om att du skulle messa KB också ,hur gick det med det? Jaja, vi skulle inte tjafsa i tråden så vi får ta det i PM istället. PS. Sen sa du inte att det var hans sambo som hade sagt något.
Jag skrev till Kb men ångrade mig och raderade mina frågor. Kände mig som ett svin, som en varg runt bytet. Och jag sa aldrig att mina kontakter skulle dementera nåt här inne, och skulle jag höra av mig till dig på pm om jag hörde nåt. . Jag ska coola ner mina inlägg o låta polisen göra sitt jobb. Förstår inte vad PW och C/o är ute efter?? Allt som skrivs härinne vet dom ju redan.Om KM är pilot el GM så har dom ju kännt till honom och hans familjekopplingar, flickvänner, kompisar ja allt om honom. Iom att han har blivit förhörd minst tre ggr. 92, 98, 01, och 2017. Vad för nytt har tillkommit som inte Polisen redan vet, ??
Säg en enda grej? Dom har känt till honom i 25 år? Jag tror bara att rent erkännande från GM kan lösa detta, och är det KM, polisen misstänker som pilot så är väl deras tanke att alla skriverier ska knäcka honom att erkänna, för tydligen fattas ju nån bit för att kunna häkta honom, en bit som alltid saknats? Ett erkännande, el en kropp? .