Tänker på att polisen fraktade bort sopkärl från brottsplatsen. Har det framkommit något som talar emot att MGM bara är någon med kort stubin som inte tålde att BO reagerade på vad han/de slängde där? Typ... asfalt, tegel eller liknande?
Frågan är ju plötsligt om Stigs självmord egentligen var något annat. Vad är oddset för att mannen begår självmord och frun fem år senare blir mördad på öppen gata?
Jaha, se där. Då blev man alltså oense om vad som skulle sparas eller slängas, visst att det kan vara svårt att skiljas från gamla minnen, men nån måtta får det väl ändå vara.........
Tänker på att polisen fraktade bort sopkärl från brottsplatsen. Har det framkommit något som talar emot att MGM bara är någon med kort stubin som inte tålde att BO reagerade på vad han/de slängde där? Typ... asfalt, tegel eller liknande?
I Linköping hade vi en tid problem med Z som "ville hjälpa till" vid återvinningsstationerna. De tog helt sonika kassar ur bilar som stannade och tömde dem i containrarna utan att fråga. Efteråt skulle de ha betalt, annars blev de våldsamma. Förekommer något sådant i Sura?
I Linköping hade vi en tid problem med Z som "ville hjälpa till" vid återvinningsstationerna. De tog helt sonika kassar ur bilar som stannade och tömde dem i containrarna utan att fråga. Efteråt skulle de ha betalt, annars blev de våldsamma. Förekommer något sådant i Sura?
Håller med senaste skribent somenboll. Man undrar ju om svensk polis har stöd i forskningen kring hur man hanterar signalement? Hur skall jag veta vad jag skall hålla utkik efter om jag har noll och inget att gå efter ? Jag får ju inga associationer när jag springer på folk utomhus. Helkorkat om jag får säga så.
Men du får väl publicera din forskningsresultat i den fackgranskade vetenskapliga pressen
Kan någon hjälpa mig här lite, hennes bild när hon står på stranden kan man se 3 likes, varav en som jag inte kan se då alltså 2/3 som gillar kan jag se...
Profilbilden, ge mig alla 3 namn tack någon?
Är det samma för er när ni besöker hennes FB?
Senast redigerad av Kozitas 2017-08-02 kl. 11:17.