Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2017-07-20, 04:33
Medlem
nezzoms avatar
Jag kan ej kommentera Youtube klipp som är sverigevänliga, ngn som upplevt liknande problem?....
Citera
2017-07-22, 11:44
Medlem
sasos avatar
hur ändrar man autoplay-tiden?
vill helst att nästa video spelas direkt
använder firefox
Citera
2017-07-31, 08:08
Medlem
Krickerts avatar
Adblockern funkar inte längre.
Nån som har tips på hur man löser det?
Firefox är det.
Citera
2017-07-31, 11:49
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Adblockern funkar inte längre.
Nån som har tips på hur man löser det?
Firefox är det.

Enkla svaret är nog att byta till Chrome. Aldrig haft problem med mina adblock men Firefox verka få det ofta tycker jag.
Citera
2017-08-07, 02:13
Medlem
Hokkestadts avatar
Säkert en dum fråga, men när jag startar Youtube, så har storleken krympt till en fjärdedel.
Det vekar inte så att dra med musen för att bredda innehållet som på ett normalt windowsfönster.
Ska man trycka en tangentkombination?
Att maximera fönstret funkar, men inte att få innehållet i normal storlek.
Citera
2017-08-14, 23:38
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Enkla svaret är nog att byta till Chrome. Aldrig haft problem med mina adblock men Firefox verka få det ofta tycker jag.
Du hade rätt.
Jag bytte till chrome och sen dess har allt funkat klockrent.
Citera
2017-08-25, 22:33
Medlem
Vad finns det för extension/addon till Chrome som ni rekommenderar som kan ladda ner valda youtube video i antingen mp3 eller mp4 (eller andra video format)

För sites youtubedownloader verkar inte fungera på alla videor.. dessutom är det lite smidigare att slippa kopiera och klistra till en annan site.

tack på förhand!
Citera
2017-08-31, 17:37
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Du hade rätt.
Jag bytte till chrome och sen dess har allt funkat klockrent.

En omväg, inte en lösning på problemet. Adblock plus funkar då hur bra som helst för mig. Ublock origin ska också vara bra har jag hört.

Men nu är det ingen större skillnad på Chrome och Firefox så kör den du trivs bäst med Släng på noscript eller en annan typ av plugin som blockerar script med, oavsett webbläsare. Kan vara störande i början när "allt" ska godkännas men när det är i gång och det brukas rätt så är det väldigt effektivt mot reklam och särskilt malware.
Citera
2017-08-31, 23:38
Medlem
Vafan är det för skit med förkortningar på antalet visningar på videos? 3,5 tn visningar,
1,5 mn visningar

Fyfan vad förbannad jag är det ska vara hela siffror. Hur får man tillbaka skiten som det var förut?

Det är det mest idiotiska jag stött på i hela mitt liv. Om dom ändå hade hållit sig till K eller något men det här är det mest efterblivna skiten jag stött på.
Senast redigerad av vindihavet 2017-08-31 kl. 23:46.
Citera
2017-09-02, 18:30
Medlem
gato12s avatar
Ny design på sidan?
Citera
2017-09-03, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vindihavet
Vafan är det för skit med förkortningar på antalet visningar på videos? 3,5 tn visningar,
1,5 mn visningar

Fyfan vad förbannad jag är det ska vara hela siffror. Hur får man tillbaka skiten som det var förut?

Det är det mest idiotiska jag stött på i hela mitt liv. Om dom ändå hade hållit sig till K eller något men det här är det mest efterblivna skiten jag stött på.
Antar du menar appen, har det inte visats så väldigt länge där? Hemsidan visar ju än så länge exakta views. Däremot såg jag nu precis att hemsidan nu visar antal prenumeranter på viset du beskriver. Inte heller bra.
Citera
2017-09-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosewood
Antar du menar appen, har det inte visats så väldigt länge där? Hemsidan visar ju än så länge exakta views. Däremot såg jag nu precis att hemsidan nu visar antal prenumeranter på viset du beskriver. Inte heller bra.

Nä alltså jag är på youtube på datorn och den här skiten är där.

Jag är jävligt förbannad. Dessa jävla "smartphones" idioter förstör allt som var bra med internet och datorer. Smartphone MY ASS. Retardedphones är vafan det är. Jag är vansinnig för att dessa telefoner gör internet till en lågstadienivå.
Senast redigerad av vindihavet 2017-09-03 kl. 23:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in