Citat:
Ursprungligen postat av
Statistenidittliv
Ja, och det är av det som du drar slutsatsen att kvinnor "älskar" det de gör för att män tycker det är jobbigt och tråkigt.
Jag drar slutsatsen att kvinnor älskar bebisar av en massa anledningar;
1)Flickor leker med dockor som ser ut som bebisar när de är små.
2)Kvinnor söker sig till förskoläraryrket, typ 95% kvinnor.
3)Kvinnor är de som försöker tjata sig till bebisar.
4)Kvinnor vill (i alla fall jag känner till) ha 100% av föräldrarförsäkringen.
5)Kvinnor runt 42 som inte fått barn har visat sig vara de mest olyckliga i samhället.
6)Kvinnor älskar bebisvideon i facebook och youtube, och delar ständigt på dessa "cute-videon", det är väl skiten som får mest likes i facebook.
7)KVinnor och flickor flockar kring vänninor med bebisvagnar.
8)Det finns till och med en ganska normal psykologisk dynamik där mamman vill att barnet ska fortsätta vara bebis föralltid, som kan få svåra konsekvenser för barnet ifall ingen finns där för att stoppa det.
Osv, osv.
Man behöver bara ha öppna ögon och se sig omkring, kvinnor är helt galna i bebisar medan män är i bästa fall likgiltiga inför bebisar.
Citat:
Min kille vill ha barn, men jag tror inte att han förväntar sig att han ska sköta allt om vi skaffar det.
Vi har redan varit inne på det där med din kille. Det är inte normalt med någon som ringer dig var 15e minut när du vill vara ifred. Du bör springa ifrån relationen snabbt som tusan, din kille är inte normal.
För att vara ärlig så är det kanske så att din kille vill kanske ha barn med dig som ett sätt att låsa fast dig i förhållandet, han låter som en farlig stalkertyp och lite utav en weirdo.