2017-07-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ibland måste man ge dig rätt, inte tror jag på att män har så mycket omtanke till de kvinnor som de tycker (delvis har de rätt) har förstört landet.

Svenska män har helt gett upp den offentliga diskussionen, och det är liksom bara att muttra till hur obehagligt kvinnosamhället och dess ständiga tjat och dess vurm för invandrare är efter åtta öl med vänner, sedan skapa alteregon i internet och överdriva allt kl 02 på morgonen. Vakna nästa dag, ta på dig masken och gå runt som en zombie i jobbet och säga mest saker som förväntas av en.

I skolan var alla betydligt ärligare, tror ingen på riktigt växte ifrån saker som de sades då, det blir bara än värre när det grävs ner under den civiliserade masken och där tillåts jäsa.

Det är väldigt få människor som på riktigt ändrar sig, ja. De flesta har bara lärt sig att agera på ett korrekt sätt.
Citera
2017-07-21, 18:46
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det är väldigt få människor som på riktigt ändrar sig, ja. De flesta har bara lärt sig att agera på ett korrekt sätt.

De har blivit fegare i takt med att de har något att förlora på att säga fel sak. Snack om omtanke är givetvis bara snack.

Svenska mäns feghet har inneburit att kvinnor tagit makten över offentliga diskussionen, politiken, utbildningssektorn och det har förstört landet. Att skylla allt på kvinnor när män agerar så pass fegt är givetvis att komma med ursäkter, båda könen bär skulden för landets undergång.
Citera
2017-07-21, 18:46
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Om jag säger såhär då, på vilket sätt är det omtanke att inte vara ärlig?
Haha, jag har varit gift i över 25 år, så jag kan ge dig tiotusen sätt.

Om frihet över huvud taget betyder något, så är det framför allt människors rätt att säga sådant som de själva inte vill höra. /Orwell

Vad säger du då?
Citera
2017-07-21, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Haha, jag har varit gift i över 25 år, så jag kan ge dig tiotusen sätt.

Om frihet över huvud taget betyder något, så är det framför allt människors rätt att säga sådant som de själva inte vill höra. /Orwell

Vad säger du då?

Jag säger att du förväxlar mig med din fru.
Citera
2017-07-21, 18:59
Medlem
Mooons avatar
Har du något emot barn? Du verkar lite svajig.

Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Men vad är ditt problem? I Sverige är ju feminismen för fan statsreligion. Alla män går med barnvagnar, tycker kvinnor ska sitta i bolagsstyrelser, ammar sina barn o s v. Vår huvudstad är extremt feministisk och minsta kritik mot kvinnor leder nästan till lynchning.
Citera
2017-07-21, 19:35
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Har du något emot barn? Du verkar lite svajig.

Män gillar bebisar lite grann sådär en fem minuter, sedan blir de uttråkade. Det alltså ifall det är deras egen bebis, är det någon annan bebis kanske de sticker ut tungan åt bebisen för att se dess reaktion, sen återvänder de till sitt.

Nej, att vandra omkring med barnvagn över hela stan är inte var mans dröm. Tvärtom kvinnor som flockar omkring barnvagnar när vänninan kommer vandrande, så skräms mannens vänner iväg.
Citera
2017-07-21, 19:56
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Män gillar bebisar lite grann sådär en fem minuter, sedan blir de uttråkade. Det alltså ifall det är deras egen bebis, är det någon annan bebis kanske de sticker ut tungan åt bebisen för att se dess reaktion, sen återvänder de till sitt.

Nej, att vandra omkring med barnvagn över hela stan är inte var mans dröm. Tvärtom kvinnor som flockar omkring barnvagnar när vänninan kommer vandrande, så skräms mannens vänner iväg.
Jag tycker alltid det ser fel ut när man ser en man gå med en barnvagn. Det är liksom egentligen endast okej om mamman har någon skada såsom brutit armen.

Feminister har inget emot det för dom gillar att avmaskulinisera och använda sina ungar för att framstå som offer... vidrigt.
Citera
2017-07-21, 20:00
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Jag tycker alltid det ser fel ut när man ser en man gå med en barnvagn. Det är liksom egentligen endast okej om mamman har någon skada såsom brutit armen.

Feminister har inget emot det för dom gillar att avmaskulinisera och använda sina ungar för att framstå som offer... vidrigt.

Det är ju ganska idiotiskt att dela lika på något som kvinnor älskar (trots svåra moment) och män i princip enbart ser som en börda, alltså då menar jag speciellt bebisperioden.

Det ska delas lika bara för att det är så det ska vara!

Det blir ju kontraproduktivt då inga män som jag känner runt 30 vill ha barn trots klagande flickvänner. Ifall du lättar på trycket och den enorma bördan av ansvar och plikter som män vet att de behöver bära när barnet anländer, då kanske färe män skulle vägra ha barn.
Citera
2017-07-21, 20:10
Medlem
Citat:
Det är ju ganska idiotiskt att dela lika på något som kvinnor älskar (trots svåra moment) och män i princip enbart ser som en börda, alltså då menar jag speciellt bebisperioden.

Det ska delas lika bara för att det är så det ska vara!

Det blir ju kontraproduktivt då inga män som jag känner runt 30 vill ha barn trots klagande flickvänner. Ifall du lättar på trycket och den enorma bördan av ansvar och plikter som män vet att de behöver bära när barnet anländer, då kanske färe män skulle vägra ha barn.

Ja, och det är av det som du drar slutsatsen att kvinnor "älskar" det de gör för att män tycker det är jobbigt och tråkigt.

Min kille vill ha barn, men jag tror inte att han förväntar sig att han ska sköta allt om vi skaffar det.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2017-07-21 kl. 20:16.
Citera
2017-07-21, 20:17
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ja, och det är av det som du drar slutsatsen att kvinnor "älskar" det de gör för att män tycker det är jobbigt och tråkigt.

Jag drar slutsatsen att kvinnor älskar bebisar av en massa anledningar;

1)Flickor leker med dockor som ser ut som bebisar när de är små.
2)Kvinnor söker sig till förskoläraryrket, typ 95% kvinnor.
3)Kvinnor är de som försöker tjata sig till bebisar.
4)Kvinnor vill (i alla fall jag känner till) ha 100% av föräldrarförsäkringen.
5)Kvinnor runt 42 som inte fått barn har visat sig vara de mest olyckliga i samhället.
6)Kvinnor älskar bebisvideon i facebook och youtube, och delar ständigt på dessa "cute-videon", det är väl skiten som får mest likes i facebook.
7)KVinnor och flickor flockar kring vänninor med bebisvagnar.
8)Det finns till och med en ganska normal psykologisk dynamik där mamman vill att barnet ska fortsätta vara bebis föralltid, som kan få svåra konsekvenser för barnet ifall ingen finns där för att stoppa det.

Osv, osv.

Man behöver bara ha öppna ögon och se sig omkring, kvinnor är helt galna i bebisar medan män är i bästa fall likgiltiga inför bebisar.

Citat:
Min kille vill ha barn, men jag tror inte att han förväntar sig att han ska sköta allt om vi skaffar det.

Vi har redan varit inne på det där med din kille. Det är inte normalt med någon som ringer dig var 15e minut när du vill vara ifred. Du bör springa ifrån relationen snabbt som tusan, din kille är inte normal.

För att vara ärlig så är det kanske så att din kille vill kanske ha barn med dig som ett sätt att låsa fast dig i förhållandet, han låter som en farlig stalkertyp och lite utav en weirdo.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2017-07-21 kl. 20:20.
Citera
2017-07-21, 20:19
Medlem
Citat:
Jag drar slutsatsen att kvinnor älskar bebisar av en massa anledningar;

1)Flickor leker med dockor som ser ut som bebisar när de är små.
2)Kvinnor söker sig till förskoläraryrket, typ 95% kvinnor.
3)Kvinnor är de som försöker tjata sig till bebisar.
4)Kvinnor vill (i alla fall jag känner till) ha 100% av föräldrarförsäkringen.
5)Kvinnor runt 42 som inte fått barn har visat sig vara de mest olyckliga i samhället.
6)Kvinnor älskar bebisvideon i facebook och youtube, och delar ständigt på dessa "cute-videon", det är väl skiten som får mest likes i facebook.
7)KVinnor och flickor flockar kring vänninor med bebisvagnar.
8)Det finns till och med en ganska normal psykologisk dynamik där mamman vill att barnet ska fortsätta vara bebis föralltid, som kan få svåra konsekvenser för barnet ifall ingen finns där för att stoppa det.

Osv, osv.

Man behöver bara ha öppna ögon och se sig omkring, kvinnor är helt galna i bebisar medan män är i bästa fall likgiltiga inför bebisar.

Skulle en man göra detsamma så skulle folk få peddovibbar av honom. Den stämpeln undviker nog de flesta.

När min far stod utanför ett dagis och väntade på att hämta upp sitt barnbarn ringde personalen polisen.
Citera
2017-07-29, 16:35
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Njaee... bara för att man känner en känsla (om man räknar kåthet till kategorin känslor) så betyder inte det att "lösningen" stavas likadant för alla. Finns nog många människor som hellre vill onanera för att få utlösning än att "knulla" eftersom deras erfarenhet av att knulla kanske inte är så bra, eller de har ingen "bra" att knulla med..eller just de som individer ges inte tillåtelse att knulla...eller knulla på sin villkor.

De män som hellre "polerar pokalen" än att göka med en attraktiv kvinna (om den möjligheten finns) torde vara tämligen få och lider förmodligen av en psykisk störning....
Däremot är det inte ovanligt alls med kvinnor som hellre föredrar en massagestav än en manlig penis eftersom själva samlaget ändå inte ger dem så värst mycket sexuell njutning.

Citat:
Ja går övertygad om att de flesta onanerat så även i historien, skillnaden från förr och idag från män och kvinnor är mera om man kunnat tala öppet om det eller inte.

Onani har funnits i alla tider men troligen inte i den omfattning det gör idag. Och det tål att nämnas igen. En kvinna som inte tar på sig själv får inte lära sig vart hennes erogena zoner finns någonstans.

Citat:
Sen är inte något kön "lättare" att styra via normer....utan det handlar om mot vem som normerna och straffen riktats och framförallt HUR normerna ser ut för respektive kön/ grupp.

Kvinnors sexualitet är svagare och således förhållandevis lätt att styra via normer och kultur, för någonting liknande har vi inte sett bland männen.

Citat:
Män har ofrivillig sädesavgång så det "töms" nog vart sig du vill det eller inte.

Töms tasken regelbundet via onani eller samlag sker inga ofrivilliga sädesavgångar eftersom det helt enkelt inte behövs!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in