2017-07-21, 15:32
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Du lever i en fantasivärld som inbillar dig att kvinnor någonsin mer kommer gå med på att ständigt förfördelas till mäns vinst i samhället.
Hahaha! Humor. Kvinnor är extremt beroende av män. Extremt många kvinnor försörjs i den offentliga sektorn, via skattepengar från den privata sektorn där män är överrepresenterade. Dessutom kan kvinnor vara feminister så länge män tillåter det - utan den svenska försvarsmakten och polisen, som i stor majoritet består av män - så hade araber gjort sexslavar av er allihop på en gång.

Feministiska kvinnor kan existera för att (vita) män tillåter det. Så fort männens vilja att ställa upp försvinner, så kommer kvinnor ånyo att vara naturresurser, tillgängliga för den som är stark nog att ta dem.
Citera
2017-07-21, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Hahaha! Humor. Kvinnor är extremt beroende av män. Extremt många kvinnor försörjs i den offentliga sektorn, via skattepengar från den privata sektorn där män är överrepresenterade. Dessutom kan kvinnor vara feminister så länge män tillåter det - utan den svenska försvarsmakten och polisen, som i stor majoritet består av män - så hade araber gjort sexslavar av er allihop på en gång.

Feministiska kvinnor kan existera för att (vita) män tillåter det. Så fort männens vilja att ställa upp försvinner, så kommer kvinnor ånyo att vara naturresurser, tillgängliga för den som är stark nog att ta dem.

Svenska mäns syn på kvinnor är så äcklig.
Citera
2017-07-21, 17:07
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Svenska mäns syn på kvinnor är så äcklig.
Va? Det finns inga män i världen som låter sina kvinnor vara så fria som svenska/nordiska män. I resten av världen har männen betydligt mer pli på kvinnorna.

Feministerna borde tacka vita män på sina bara knän för den frihet de får helt gratis.
Citera
2017-07-21, 17:11
Medlem
Citat:
Va? Det finns inga män i världen som låter sina kvinnor vara så fria som svenska/nordiska män. I resten av världen har männen betydligt mer pli på kvinnorna.

Feministerna borde tacka vita män på sina bara knän för den frihet de får helt gratis.

Det ändrar inte hur de ser dem.
Citera
2017-07-21, 17:28
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Det ändrar inte hur de ser dem.
Men vad är ditt problem? I Sverige är ju feminismen för fan statsreligion. Alla män går med barnvagnar, tycker kvinnor ska sitta i bolagsstyrelser, ammar sina barn o s v. Vår huvudstad är extremt feministisk och minsta kritik mot kvinnor leder nästan till lynchning.
Citera
2017-07-21, 17:33
Medlem
Citat:
Men vad är ditt problem? I Sverige är ju feminismen för fan statsreligion. Alla män går med barnvagnar, tycker kvinnor ska sitta i bolagsstyrelser, ammar sina barn o s v. Vår huvudstad är extremt feministisk och minsta kritik mot kvinnor leder nästan till lynchning.

Precis. Det är det därför de håller inne med sin riktiga åsikter.
Citera
2017-07-21, 17:56
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Precis. Det är det därför de håller inne med sin riktiga åsikter.
Nej, det flesta män vet att du inte tål att höra deras riktiga åsikter. Det kallas omtanke.
Men jag vet, det är så jävla fel av män...
Citera
2017-07-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nej, det flesta män vet att du inte tål att höra deras riktiga åsikter. Det kallas omtanke.
Men jag vet, det är så jävla fel av män...

Jag skulle föredra att de var ärliga.
Citera
2017-07-21, 18:38
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Nej, det skulle du inte. Du är en känslig typ.
Lite lätt upponer också.
Citera
2017-07-21, 18:38
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:

Ibland måste man ge dig rätt, inte tror jag på att män har så mycket omtanke till de kvinnor som de tycker (delvis har de rätt) har förstört landet.

Svenska män har helt gett upp den offentliga diskussionen, och det är liksom bara att muttra till hur obehagligt kvinnosamhället och dess ständiga tjat och dess vurm för invandrare är efter åtta öl med vänner, sedan skapa alteregon i internet och överdriva allt kl 02 på morgonen. Vakna nästa dag, ta på dig masken och gå runt som en zombie i jobbet och säga mest saker som förväntas av en.

I skolan var alla betydligt ärligare, tror ingen på riktigt växte ifrån saker som de sades då, det blir bara än värre när det grävs ner under den civiliserade masken och där tillåts jäsa.
Citera
2017-07-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Nej, det skulle du inte. Du är en känslig typ.
Lite lätt upponer också.

Om jag säger såhär då, på vilket sätt är det omtanke att inte vara ärlig?
Citera
2017-07-21, 18:41
Bannlyst
Än en gång så handlar kvinnans värde om sex. Ni reducerar kvinnor ner till sexobjekt gång på gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in