Citat:
Ursprungligen postat av
SvartaBjorn
Om jag har ordning på skvallret så träffades/bodde(?) Catrin med K1s pappa i Halmstad där han är ifrån och jobbar. Han har alltid kämpat för umgänge men det var Catrin som "drog" 50 mil.
K2 har en syster(?) som är jämgammal med honom. Han var förmodligen resultatet av ett one-night-stand och pappan var(/är?) i alla fall i ett förhållande med systerns(?) mamma. Denne pappa hade därför inte samma "intresse" att vara en del av K2s liv.
*Lider jag av minnesförlust och ovanstående är fel så rätta gärna.*
Du minns helt rätt,De bodde ihop i Halmstad,när Catrin var sent i graviditeten med K1,så flyttade hon tillbaks till Södertälje.Inte helt säker,men jag tror att de även var i Dubai tillsammans när Catrin hade sin "basketkarriär".
Det var Catrin som valde att flytta från Halmstad där hon bodde ihop med K1pappan,och allt sedan dess har han kämpat om att få ha kontakt med sin son.
Pappan till K2 verkar vara ett resultat av en tillfällig sexuell kontakt,då han var gift sedan ett år tillbaks,och att han även samtidigt väntade barn med sin fru.
Var nog fler än jag som satte kaffet i vrångstrupen,när någon i början av tråden länkade till K2pappans inspelade sexvideos.
K2pappan tycks dock ha kvar samma fru,och i den familjen finns det även syskon till K2.Tror absolut att K2 hade haft det bättre där,men,men,vem vet hur diskussionerna går där.
K3,vem är fader om Catrin ens är gravid?
Hon har haft åtminstone två olika killar sista halvåret,kanske är det någon av dem,eller så är det någon random kille som hon träffat på en bar i Södertälje,ja,ja, fortsättning lär följa.
Kanske hon lyckats få till ett "one night stand" med en kändis som svarade på tilltal när hon kom fram efter en spelning.När det gäller Catrin så kan allt hända,,,.
Vi får nog vänta på det spännande svaret tills Catrin självmant i skvallerpressen ger intervjuer om detta.Kan knappt bärga mig