2017-07-26, 11:20
Medlem
Morgonrodnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Är det pga hennes ålder det blev våldtäkt?
I min ungdom låg även jag med fjortisar som ville knulla.

Nej, domen är tydlig med att hans handlingar vore brottsliga även om hon varit äldre. Utöver att hon är för ung har han också hällt i henne sprit så att hon blivit redlöst berusad och genomfört samlag med henne trotts att hon flera gånger bad honom sluta.
Citera
2017-07-26, 11:21
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonrodnad
Nej, domen är tydlig med att hans handlingar vore brottsliga även om hon varit äldre. Utöver att hon är för ung har han också hällt i henne sprit så att hon blivit redlöst berusad och genomfört samlag med henne trotts att hon flera gånger bad honom sluta.
Då var det ju åt helvete!
Citera
2017-07-26, 11:22
Medlem
TinyPhreaks avatar
Citat:
Stackars flicka hoppas hon ändå kan få ett någorlunda normalt liv efter detta hemska, tänker på hur svårt det hade varit att leva ett normalt liv om jag själv hade blivit bjuden på sprit och blivit våldtagen av en 25årig negress som 14åring. Jag hade nog tagit livet av mig. :'(
Hon verkar må rätt okej med tanke på omständigheterna.
Citera
2017-07-26, 11:24
Medlem
TinyPhreaks avatar
Citat:
Är ändå åt helvete för en 25-åring att knulla på en 14-åring när man vet att denne är så låg ålder. Han fick det berättat av både mamman och S*ame *bdo. Hon är nu 15 år.
Citera
2017-07-26, 11:26
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Det är nästan alltid mer åt helvete med invandrarbrottslighet än vad folk kan föreställa sig.

Nyss bevisat av det drogade och våldtagna barnets egen mor.
Citera
2017-07-26, 11:40
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaarekStele
Jag tänker iaf göra en orosanmälan till socialförvaltningen, hoppas ni gör det också.
Bra initiativ. Jag hade också gjort det om jag visste hur man gjorde.
Citera
2017-07-26, 11:41
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Det är nästan alltid mer åt helvete med invandrarbrottslighet än vad folk kan föreställa sig.

Ja, ett enkelt bevis är att om invandrare inte var gravt överrepresenterade i brottsstatistiken hade såklart politikerna tillåtit att man visade upp statistiken.
Istället mörkar man, och det kan en 3-åring räkna ut att det gör man inte för att statistiken ser för bra ut för invandrarnas del.
Citera
2017-07-26, 11:42
Medlem
-DaRude-s avatar
Denna läskigt naiva och "godhjärtade" människa, uppenbart trasig och nergången i ett leverne med vindunkar och toy boys, skulle i ett sunt samhälle givetvis dömas för medhjälp till våldtäkt. Hon har ömsint vaggat dessa vuxna män i famnen samtidigt som hon triggat igång dem med sin minderåriga dotter, låtit flickan supas ner, utnyttjas och våldtas. Detta ligger helt och hållet henne till last. Även om hon trodde att sin utslagna eller åtminstone kraftigt berusade dotter "bara" hånglade med mannen, vilket hon inte heller hade några problem med, faller hon på egen oaktsamhet. Hon är en dålig morsa, den sämsta tänkbara förebilden.
Senast redigerad av -DaRude- 2017-07-26 kl. 11:57.
Citera
2017-07-26, 12:00
Medlem
mazdarikards avatar
Vad är det med svenskar och deras besatta förkärlek till araber?

Finns inget folk i världen som bjuder in våldtäktsaraber för att våldta deras 14-åriga döttrar. Våldtäktsaraben blir inte ens utvisad av svensken efter att ha blivit påkommen. Hur är det ens möjligt?

Ponera att liknande händelseförlopp skett i valfritt arabland med svensk gärningsman som lurat ett muslimskt flickebarn att dricka alkohol för att sedan våldta flickan. Vad tror ni araberna hade gjort med svensken?
Senast redigerad av mazdarikard 2017-07-26 kl. 12:16.
Citera
2017-07-26, 12:01
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Så här lät en av döttrarnas facebookstatus för ett tag sedan: "Gick ju bäst idag Lotta Kristensen bästa viii"
Varpå mamman kommenterar: "Mmm. Häktet igen du va bra. Alla *vi* va bra ! De gick som vi ville och som denne förtjäna!"

Den här Lotta Kristensen trollar hela det svenska samhället. Först skiter hon i att jobba, istället spottar hon ut 5-7 ungar som hon får barnbidrag för och dessutom tar hon hem några ensamkommande som hon får ersättning för av svenska skattemedel. Därefter arrangerar hon en liten fest hemma och ser till att hennes dotter blir våldtagen så att hon kan få skadestånd, självklart bekostade av det svenska samhället eftersom araben inte kan betala. För att inte nämna alla andra saftiga kostnader för rättegången som bekostas av allmänna medel. 100k bara till advokaten tex.
Citera
2017-07-26, 12:09
Medlem
TinyPhreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Därefter arrangerar hon en liten fest hemma och ser till att hennes dotter blir våldtagen så att hon kan få skadestånd, självklart bekostade av det svenska samhället eftersom araben inte kan betala.
Nog för att mamman är korkad och oansvarig, men du tar i lite för mycket när du påstår att det var planerat. I facebook-kommentaren så menar hon såklart att det gick som de ville för att han åkte dit.
Senast redigerad av TinyPhreak 2017-07-26 kl. 12:12.
Citera
2017-07-26, 12:12
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
En 53-årig batikhäxa kan spendera ganska många timmar i enrum med sin arab "klient" om man är en tant som gillar unga skäggaraber (se bild på hennes anställda arab nedan) för att prata om sperma och barntrosor.

Här är bild på 53-åriga försvarsadvokaten Catarina Ceder och även på skäggaraben Ali Kassim hon anställt som stjärtgosse i sin firma.
http://www.ceders.nu/jurister.html

Citat:
Ursprungligen postat av Prora
Man upphör aldrig att förvånas över advokaters obefintliga moral och avsaknad av samvetsbetänkligheter. Att ha mage att å sin 25-åriga klients vägnar hävda att det finns en legitim förklaring till att en 14-årig flickas trosor är indränkta med hans sperma och dessutom debitera samhället rundliga summor för att framföra dessa lögnaktigheter, det går utanpå det mesta vad gäller sjaskighet. Men visst, precis som fallet är med att ta vakttjänst vid ett förintelseläger: det är ju bara ett jobb, som vilket som helst.
Jag tycker det är dumt och obefogat att fokusera på försvarsadvokaten. Jag ser inte att hon gått över lik eller något sådant i försvaret av sin klient utan bara fullföljt de plikter som åligger en försvarsadvokat i alla mål.

Den jag skulle vilja klandra är åklagaren som inte ens verkar ha yrkat på utvisning. Då ska man förvisso ha i bakhuvudet att det varit i princip omöjligt att utvisa folk till Syrien i några år så hon tyckte kanske inte det var lönt att försöka men som vi såg i ett fall jag länkade tidigare så gick det igenom i ett fall i år med motivering att säkerhetsläget i Syrien kan komma att förbättras innan GM kommit ur fängelset och att utvisning i så fall kan genomföras. I ljuset av det borde åklagarna alltid yrka på utvisning i sådana här fall, det kostar liksom inget extra att försöka.

Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Vilken hemsk historia. Nu har jag bara skummat igenom domen men undrar om inte S*me *bdo (*=A) är en av de mer normala i den här historien. Han larmade mamman om att Khaled hade sex med den 14-åriga dottern (varpå mamman gick och lyssnande utanför dörren och kom till slutsatsen att det ”bara var hångel” mellan hennes blyga, tillbakadragna, dotter och den 25-åriga mannen. Vilket hon tycktes vara helt okej med). S*me har också varit behjälplig i utredningen och vittnat mot Khaled trots risk för repressalier och tydligt berättat att Khaled vetat om åldern på 14-åringen. Någon hjälte är han förstås inte, då skulle han ha agerat tydligare tidigare under kvällen och avstyrt våldtäkten.
Jag håller med helt.

Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
FUP:en ligger under sekretess och mejlas ej ut.

Syftet med sekretessen - att skydda identiteten på ett antal av de inblandade - har man alltså dock redan indirekt röjt genom att brottsplatsadressen står angiven i den häktningsframställan som ingår i tillgänglig dom.
Det är ju så djävla klantigt så det liknar ingenting. Hur kan en domstol handskas så flagrant med sekretessen för ett minderårigt brottsoffer?

Citat:
Ursprungligen postat av StationOdenplan
Du borde börja jobba på BVC. Eller på migrationsverket.
Tack för förtroendet men jag trivs nog bättre där jag jobbar nu. Hade du några faktafel att anmärka på eller ville du bara understryka hur rätt jag har? Om du hävdar att jag har fel så svara med vetenskaplig länk med citat som stöd för din ståndpunkt, allmänt svammel ignoreras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in