2017-07-25, 16:56
Medlem
Dom: (FB) Flykting hembjuden till kvinna våldtar 14-åriga dottern // Mod

----------- --------- ---------

Något såhär vedervärdigt hade jag inte ens kunnat komma på om jag hade försökt. En kvinna som tidigare huserat ett "flyktingbarn" bjuder hem honom och 3 andra araber. En 25 årig arab av dessa bjuder kvinnans 14-åriga dotter på alkohol och våldtar henne. Mamman blir väckt av en äldre dotter men tror inte först på dottern. Utanför dotterns rum dock hörs smaskande ljud men kvinnan anser att det nog bara är hångel. Dock öppnas dörren då av araben som knullat färdigt med barnet och rummet luktar sprit och svett. Dottern är helt borta av berusning, sperma tillhörandes 25-åringen hittas i flickebarnets underliv.

Araben i fråga gick tillbaks till sina vänner och uppmanade då en av de andra att också våldta barnet då "det är bäst att passa på".

Jag mår illa. Kan någon få tag på DOM/FUP. Häng ut svinet och för i helvete häng ut denna vidriga kvinna.

http://www.friatider.se/bj-d-hem-fly...4-riga-dottern
Senast redigerad av HusvagnSvensson 2017-07-25 kl. 22:28.
Citera
2017-07-25, 16:58
Medlem
franges avatar
Har du någon källa (nyhetsartikel/FUP) på detta du pratar om?
Citera
2017-07-25, 16:58
Medlem
Vad har du för källor? Du ger ju oss bara en historia, utan detaljer om plats,tidpunkt eller vad du har fått uppgifterna ifrån.
Citera
2017-07-25, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Har du någon källa (nyhetsartikel/FUP) på detta du pratar om?

Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Vad har du för källor? Du ger ju oss bara en historia, utan detaljer om plats,tidpunkt eller vad du har fått uppgifterna ifrån.

http://www.friatider.se/bj-d-hem-fly...4-riga-dottern
Citera
2017-07-25, 17:05
Medlem
G13Hazes avatar
Okej, varför lät hon ens dessa stanna över natten? Hon accepterade alltså hångel? Var det alkoholen eller sexet som gjorde att det gick över mammans gräns?

Tragiskt och omoraliskt av mamman till 14-åringen.
Citera
2017-07-25, 17:19
Medlem
Ska ha skett i Surahammar, i november 2016. http://www.vlt.se/vastmanland/suraha...n-i-surahammar
Citera
2017-07-25, 17:20
Medlem
tickledeltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.I.V.E
Kärnfamiljen förstörd.

Mamman blir en hora.
Pappan blir kriminell eller sticker.

14 åringen bara ännu ett offer i det sociala experimentet Sverige. Psykopaterna och pedofilerna styr.

Import av tredje världen djur. Refugees welcome, svensken? Huvudet i sanden....

Vita kvinna, du kommer att få sota för vad du har gjort med vårat samhälle och våra barn. Det här kommer du inte undan...Sanna mina ord. Den här jävla bög och tranny showen ska få sitt slut.

Så sant. Det är sådant här som händer när kärnfamiljen är splittrad.

Jag är inte ett jäkla dugg förvånad, ensamstående kvinnor är helt värdelösa på att uppfostra barn, de kan för fan inte ens ta hand om sig själva, hur ska de kunna ta hand om ett barn?

Vidrigt är bara förnamnet. Ensamstående borde få sina barn tagna ifrån sig.
Citera
2017-07-25, 17:20
Medlem
Dr.Krankentots avatar
beklämmande, men vem blir längre förvånad? Morsan var väl en av "det goda folket". Men jag tycker jag känner igen det här från nåt år sen, samma sak hände i Skåne eller??? samma case?
Citera
2017-07-25, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tickledelta
Så sant. Det är sådant här som händer när kärnfamiljen är splittrad.

Jag är inte ett jäkla dugg förvånad, ensamstående kvinnor är helt värdelösa på att uppfostra barn, de kan för fan inte ens ta hand om sig själva, hur ska de kunna ta hand om ett barn?

Vidrigt är bara förnamnet. Ensamstående borde få sina barn tagna ifrån sig.

Vad vet ni om kvinnas civilstatus, och varför är det relevant?
Citera
2017-07-25, 17:27
Medlem
sajebiss avatar
Och sen naturligtvis den obligatoriska arablögnen.....

Citat:
Själv hävdade han att han inte haft sex med 14-åringen. DNA-spåren i form av sperma förklarade han med att han "blivit upphetsad" tidigare under dagen när flickorna hade dansat i korta shorts medan han satt i soffan. Han påstod att han sedan hade strukit sitt könsorgan mot ett par trosor – en förklaring som tingsrätten dock helt avfärdar.
Citera
2017-07-25, 17:30
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Mamman blir väckt av en äldre dotter men tror inte först på dottern.

Vad är det för en jävla mamma som inte tror på sin dotter och inte tar såna här allvarliga saker på allvar? Säkert ännu en hjärntvättad godhetsknarkande medelålderskvinna, kanske batikhäxa och utbildad socionom, som bara tror att alla hazarer, araber, negrer och liknande enbart är goda.
Citera
2017-07-25, 17:33
Medlem
tickledeltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
Vad vet ni om kvinnas civilstatus, och varför är det relevant?

Står tydligt i artikeln din degenerativa nolla.

Citat:
Kvinnan är bosatt i en ort i Västmanland tillsammans med sina barn.

Detta är dessutom idéer enbart en singelkvinna kan få för sig. En man hade aldrig tillåtit det. Männen har alltid fungerat som en spärr så att främmande stammar inte kommer in och knullar deras kvinnor. Kvinnor förstår inte bättre, de är naiva och rentav korkade när det kommer till främmande män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in