2017-07-26, 09:17
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandstarter
På vilket sätt hindrar du det med den uthängningen? Du sitter på Flashback och inte på socialkontoret.

Hur skyddar du barnet genom att i princip länka till barnets Facebook här? Tror du på riktigt att barnet inte tar skada av den här tråden?

Bra. Hoppas ungen läser tråden och inser vilket genskräp hon härstammar ifrån och säger upp kontakten med den svårt sjuka individen hon kallar sin mor.
Citera
2017-07-26, 09:19
Medlem
TinyPhreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProxyPaige
Kanske går det skruva till storyn på nåt sätt och få det till att det var en nazist som våldtog?

Vi måste vara extremt toleranta mot nyanlända eller hur? Inte anklaga för våldtäkt då det kanske bara var en kulturkrock
Kulturkrock finns ju inte ens i de flesta vänstervridnas ögon; för "i Sverige så fanns det ju redan innan flyktingvågen en våldtäktskultur" och "fler Svenskar våldtar", osv osv.
Citera
2017-07-26, 09:19
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ProxyPaige
Kanske går det skruva till storyn på nåt sätt och få det till att det var en nazist som våldtog?
Det var med största sannolikhet en semitisk antisemit, araber är ofta både semiter, muslimer och hatar judar.
Citera
2017-07-26, 09:31
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Inte gener- koranen. Det står tydligt att ickemuslimskor får våldtas och hållas som sexsslavar.
Vilket i över 1000 år varit selektivt genetiskt urval för våldsbenägna män i arabvärlden så långe islam spridits.

Om den drogade och våldtagna flickan blivit gravid hur tror du barnet då blivit?

Det är både gener och religion som påverkar, och samverkar i en negativ spiral. (FB) Islams hämmande effekt på IQ, långsiktigt?
Citera
2017-07-26, 09:31
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Och gissa vad den nyss dömde pedofilaraben med kusiner kommer att rösta på när de varit här i tre år, och de flesta andra hundratusentals inkräktare som flödar in varje mandatperiod? De är väl uppe i över 1/3 av befolkningen redan?

https://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6str%C3%A4tt

Jo.. men grundproblemet skyller jag ursprungsbefolkningen för.
Citera
2017-07-26, 09:34
Medlem
ieshos avatar
Jag ser bara några skithögar som utnyttjat en ung tjej på någon form av "party". Jag ser ett kriminalfall där andra ser svensk kulturs undergång. Kvinnor i alla åldrar har i alla tider blivit våldtagna av svenska överhetspersoner. Men när slödder från utlandet eller samhällets underskikt gör samma sak så blir det i varje fall fällande domar.
Senast redigerad av iesho 2017-07-26 kl. 09:43.
Citera
2017-07-26, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Och det ska i så fall jämföras med hur ofta övrig media slår på stora rasismtrumman så fort något hänt (asylbränder, fritöser mm).

Vet inte vad det ska jämföras mot men ja, i sak håller jag med. Spelar ingen roll om det är Aftonbladet eller Fria Tider som sprider dynga, det ska genomskådas.

Om mamman hade sett din illustrering, så kanske hon hade tänkt en eller två gånger, det är ju trots allt en sorgligt pricksäker beskrivning av läget. Förmodligen inte eftersom de flesta kvinnor är empatistyrda monster och ord som logik, sunt förnuft och konsekvenstänk flyr man ifrån som en hund flyr från gräsklipparen.
Citera
2017-07-26, 09:53
Medlem
G13Hazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Mamman är en typiskt #jagärhär hebefil Så länge skattepengarna rullar in bryr hon sig inte svenska män våldtar också Som en feminist på FB ofta skriver det är synd om migranter som våldtar.
Det var min första tanke också.
Citera
2017-07-26, 10:10
Medlem
Gizurs avatar
Vilken hemsk historia. Nu har jag bara skummat igenom domen men undrar om inte S*me *bdo (*=A) är en av de mer normala i den här historien. Han larmade mamman om att Khaled hade sex med den 14-åriga dottern (varpå mamman gick och lyssnande utanför dörren och kom till slutsatsen att det ”bara var hångel” mellan hennes blyga, tillbakadragna, dotter och den 25-åriga mannen. Vilket hon tycktes vara helt okej med). S*me har också varit behjälplig i utredningen och vittnat mot Khaled trots risk för repressalier och tydligt berättat att Khaled vetat om åldern på 14-åringen. Någon hjälte är han förstås inte, då skulle han ha agerat tydligare tidigare under kvällen och avstyrt våldtäkten.

Citat:
Ursprungligen postat av MaarekStele
Jag tänker iaf göra en orosanmälan till socialförvaltningen, hoppas ni gör det också.
Ja, det behöver nog sociala myndigheter titta närmare på. Vad är det för miljö de här barnen växer upp i? Enligt den påstådda mammans Facebooksida tycks hon vara sjubarnsmamma. Förmodligen bor inte alla hemma förstås, skulle inte förvåna om kvinnan fick första barnet redan när hon var i 16-årsåldern.
Citera
2017-07-26, 10:15
Medlem
Fojoss avatar
Morsan bör straffas på livstid, vidriga jävla batikhäxa.
Citera
2017-07-26, 10:27
Medlem
TinyPhreaks avatar
Efter att ha kollat runt lite så är det tydligt att mamman inte har ett uns auktoritet utan har snarare mer utav en kompisrelation med sina döttrar. Då är det sådant här som händer. Verkligen inte konstigt att dottern drack trots att morsan sagt nej. Inte för att jag tror en sekund på att GM vidarebefordrade den detaljen. Tror snarare att dottern visste att hon inte fick, men gjorde det ändå – pga brist på auktoritet från mammans håll. Klart mamman inte verkade oroad av den tanken att hennes dotter fick lite hångel av människor hon själv är attraherade av, hon och dottern är ju bästa vänner så då är man ju glad att det hon har lite kul... det går ju inte att sätta gränser och riskera att dottern ogillar henne ens lite grann.

Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Vilken hemsk historia. Nu har jag bara skummat igenom domen men undrar om inte S*me *bdo (*=A) är en av de mer normala i den här historien. Han larmade mamman om att Khaled hade sex med den 14-åriga dottern (varpå mamman gick och lyssnande utanför dörren och kom till slutsatsen att det ”bara var hångel” mellan hennes blyga, tillbakadragna, dotter och den 25-åriga mannen. Vilket hon tycktes vara helt okej med). S*me har också varit behjälplig i utredningen och vittnat mot Khaled trots risk för repressalier och tydligt berättat att Khaled vetat om åldern på 14-åringen. Någon hjälte är han förstås inte, då skulle han ha agerat tydligare tidigare under kvällen och avstyrt våldtäkten.
Håller med om S*me *bdo. Mesig men gjorde ändå beslut som åtminstone lutade åt rätt håll.
Senast redigerad av TinyPhreak 2017-07-26 kl. 10:30.
Citera
2017-07-26, 10:37
Medlem
hängballens avatar
Är det pga hennes ålder det blev våldtäkt?
I min ungdom låg även jag med fjortisar som ville knulla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in