2017-07-26, 06:34
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
EDIT: Ok såg nu att det finns FUP

Dock står jag fortfarande för det jag skrev ovan. Fria tider = skräääp.
Det finns domstolsprotokoll!
https://minfil.org/o5P3afc0be/V_stma...2017-07-20.PDF

Vad krävs för att du ska acceptera verkligheten:

Illustrativa beskrivningar i DN, SVT och aftonbladet av hur en skäggig våldtäktsarab förgriper sig på ett drogat svenskt barn påhejade av sina svettiga arabkompisar och en vilseledd morsa som får stora sedelbuntar av dina pengar betalade av någon batikhäxa på socialen, försvarad av ännu en högavlönad batikhäxa till advokat som också betalas med dina pengar, en ökenarab som slängt sitt pass och sannolikt släppts in av ytterligare en batikhäxa på migrationsverket?

I sverige hänger man ut svenska brottsoffer och invandrade kriminella skyddas, gärna med lögner om att de är "hemmahörande i sverige" eller att de är svenskar när de vet att det är inkräktande negrer eller araber som våldtagit eller mördat.

Har du exempel på att Fria tider haft fel tidigare, eller vad baserar du din värdering på jämfört med mainstream media?

Jag antar att du har din världsbild från Aftonbladet, DN, SvD, GP, SVT, SR som håller knäpptyst när svenska barn våldtas av skäggiga araber och negrer som betalas med skattepengar.

Dagens dn.se är istället "En rasistisk berättelse som tjänar sitt syfte" skrivet av en negerhen som snyftreportage om alla stackars araber och negrer i förorterna.
Citera
2017-07-26, 06:46
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuntakinte55
Är det denna batikhäxa som "bara gjort sitt jobb" att försvara barnvåldtäktsaraben?
http://www.ceders.nu/jurister.html
Som dessutom anställt en egen liten arab Ali Kassim i sin advokatfirma?

Så som jag förstår det har dom särskilt anlitat en advokat med extra hög kompetens i detta målet:

Citat:
Catarina Ceder har efter notariemeritering vid Enköpings tingsrätt varit verksam på advokatbyrån sedan 1992 och är ledamot av Sveriges Advokatsamfund sedan 1996. Hon är förordnad som Notarius Publicus i Enköping. Catarina Ceder har stor erfarenhet som försvarare och målsägandebiträde i brottmål, samt av familjerätt, arvsrätt och fastighetsrätt, och har särskilda kunskaper i hästrelaterad juridik.

http://www.ceders.nu/jurister.html#ceder
Citera
2017-07-26, 06:57
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schering
Inte särskilt många inblandade. Alla pratar. Vissa ljuger, ganska uppenbart vilka. DNA-bevisning finns.

Min fråga är hur det kan komma sig att försvarsadvokaten tillerkänns ersättning av allmänna medel med 130 377 kr. Hur många timmar kan man som försvarsadvokat rimligtvis lägga ner på ett sånt här enkelt fall...?
En 53-årig batikhäxa kan spendera ganska många timmar i enrum med sin arab "klient" om man är en tant som gillar unga skäggaraber (se bild på hennes anställda arab nedan) för att prata om sperma och barntrosor.

Här är bild på 53-åriga försvarsadvokaten Catarina Ceder och även på skäggaraben Ali Kassim hon anställt som stjärtgosse i sin firma.
Citera
2017-07-26, 07:00
Medlem
Citat:
Det finns domstolsprotokoll!
https://minfil.org/o5P3afc0be/V_stma...2017-07-20.PDF

Vad krävs för att du ska acceptera verkligheten:

Illustrativa beskrivningar i DN, SVT och aftonbladet av hur en skäggig våldtäktsarab förgriper sig på ett drogat svenskt barn påhejade av sina svettiga arabkompisar och en vilseledd morsa som får stora sedelbuntar av dina pengar betalade av någon batikhäxa på socialen, försvarad av ännu en högavlönad batikhäxa till advokat som också betalas med dina pengar, en ökenarab som slängt sitt pass och sannolikt släppts in av ytterligare en batikhäxa på migrationsverket?

Tror att det hade behövts för många. Undra om det ens hjälper? Ser ju ständigt hur dumma våra smarta politiker är eftersom deras lön genereras ur idioti. Hur som helst så bör typ Vilks kontaktas och se om han är sugen på att skissa upp några bilder, vad hade jag inte gett för att se din illustrering i aftonbladets sedvanliga manér. Det både roar och skrämmer.

Citat:
I sverige hänger man ut svenska brottsoffer och invandrade kriminella skyddas, gärna med lögner om att de är "hemmahörande i sverige" eller att de är svenskar när de vet att det är inkräktande negrer eller araber som våldtagit eller mördat.

Har du exempel på att Fria tider haft fel tidigare, eller vad baserar du din värdering på jämfört med mainstream media?

Jag har ett exempel på när Fria Tider hade fel, finns tråd som jag kan leta upp om det intresserar. Det handlade om ett rasistiskt WT-par ute i Jokkmokk eller vad det kan ha varit som diktade upp en "försök-till-våltäkt"-historia som Fria Tider var kvicka med att rapportera om. Hela grejen rasserades snabbt i FB-tråden. Var ganska roande. Kvinnans mamma var också och hälsade på!

Jag tycker dock att Fria Tider fungerar utmärkt som källa(nåja, men vilken media gör?)
Citera
2017-07-26, 07:07
Medlem
På vissa människor står verkligen den psykiska ohälsan skriven i pannan. Det luktar liksom läderband och desinfektionsvätska genom skärmen av den där psykopaten.
Citera
2017-07-26, 07:09
Medlem
Ärligt talat, förstår inte varför ni blir chockerade av detta fall. Sånt här händer ju hela tiden i Sverige och har gjort så i decennier, där trasiga svenska luder lärt sig att knulla med negrer och araber, ta hem de till sig och få sina döttrar våldtagna.

Vill ni förändra Sverige, börja med era egna döttrar och uppfostra de väl i hederstänk och belys dem om negrer och araber, att sådana umgås man inte med, att de är fienden etc.
Citera
2017-07-26, 07:11
Medlem
Arabapans avatar
Citat:
En 53-årig batikhäxa kan spendera ganska många timmar i enrum med sin arab "klient" om man är en tant som gillar unga skäggaraber (se bild på hennes anställda arab nedan) för att prata om sperma och barntrosor.

Här är bild på 53-åriga försvarsadvokaten Catarina Ceder och även på skäggaraben Ali Kassim hon anställt som stjärtgosse i sin firma.

Men Ali Kassim verkar ju vara en väl fungerande människa så fattar inte vad han har med saken att göra? Det är ju sådana människor som Ali Kassim vi behöver till sverige, alltså drivna engagerade och begåvade invandrare till skillnad från trashmamman som jag gärna hade utvisat till någon främmande planet ihop med våldtäktsmännen.
Citera
2017-07-26, 07:15
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsten
Tror att det hade behövts för många. Undra om det ens hjälper? Ser ju ständigt hur dumma våra smarta politiker är eftersom deras lön genereras ur idioti. Hur som helst så bör typ Vilks kontaktas och se om han är sugen på att skissa upp några bilder, vad hade jag inte gett för att se din illustrering i aftonbladets sedvanliga manér. Det både roar och skrämmer.
Våra politiker, mammor, barn, myndigheter och alla i samhället skulle agera mindre dumt om de inte blev lurade och vilseledda av åsiktsmonopolet i mainstream media.
Citat:
Ursprungligen postat av drsten
Jag har ett exempel på när Fria Tider hade fel, finns tråd som jag kan leta upp om det intresserar.
Ja det intresserar, vill se hur mycket Fria tider själva förvanskat, dolt eller hittat på och jämföra med hur mycket mainstram media förvanskat, dolt eller hittat på rent allmänt om invandrares brottslighet. Aktuell barnvåldtäkt av invandrare tycks ju totalt censurerat (?) i mainstream media som jämförelse.
Citera
2017-07-26, 07:20
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arabapan
Men Ali Kassim verkar ju vara en väl fungerande människa så fattar inte vad han har med saken att göra? Det är ju sådana människor som Ali Kassim vi behöver till sverige, alltså drivna engagerade och begåvade invandrare till skillnad från trashmamman som jag gärna hade utvisat till någon främmande planet ihop med våldtäktsmännen.
Syftet var att visa att advokaten tycks gilla unga skäggiga araber, vilket förstås är spekulation men det var ett intressant sammanträffande eftersom hon försvarar en ung arab och det förekommer sexualla kontakter mellan äldre kvinnor och unga arabmän. (FB) Batikhäxa parade sig med två st ensamkommande flyktingbarn på boende!
Citera
2017-07-26, 08:06
Medlem
kuntakinte55s avatar
Varför åklagaren Frieda Gummesson inte yrkade på utvisning framgår genom att bara titta på ett foto av den fete medelålders batikhäxan:
http://w.cdn-expressen.se/images/78/...800a6d/760.jpg

Det tycks vara medelålders feministbatikhäxor från början till slut i denna histora: Modern, försvarsadvokaten, åklagare.

Sannolikt även socialtanten som betalade modern med våra pengar? Sannolikt handläggare på migrationsverket? Sannolikt domare?
Citera
Medlem
Swe1227s avatar
Mamman verkar vara wt men hennes döttrar var riktigt snygga. En av dem skulle på rättegång och hon verkar inte alls arg eller liknande på mamman.
Citera
Medlem
Citat:
Våra politiker, mammor, barn, myndigheter och alla i samhället skulle agera mindre dumt om de inte blev lurade och vilseledda av åsiktsmonopolet i mainstream media.

Håller med.

Citat:
Ja det intresserar, vill se hur mycket Fria tider själva förvanskat, dolt eller hittat på och jämföra med hur mycket mainstram media förvanskat, dolt eller hittat på rent allmänt om invandrares brottslighet. Aktuell barnvåldtäkt av invandrare tycks ju totalt censurerat (?) i mainstream media som jämförelse.

Osäker på om du misstolkade mitt inlägg som någon slags motattack alá "NI GÖR MED FEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111". Det var inte så jag menade. Men jag tycker det är viktigt att uppmärksamma alla mediala fadäser oavsett. Det enda jag personligen litar blint på är statistik och siffror. Men litar inte blint på det heller eftersom människor med agendor finns alltid med.

Jämföra hur mycket alternativ media kontra msm har "arbetat fult"? Oj du har ett rejält arbete framför dig.. Lycka till! Här är tråden: https://www.flashback.org/t2693137 och sen fria tider då: http://www.friatider.se/de-ropade-sv...der-mitt-br-st
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in