Citat:
Ursprungligen postat av
PappaPundare
EDIT: Ok såg nu att det finns FUP
Dock står jag fortfarande för det jag skrev ovan. Fria tider = skräääp.
Det finns
domstolsprotokoll!
https://minfil.org/o5P3afc0be/V_stma...2017-07-20.PDF
Vad krävs för att du ska acceptera verkligheten:
Illustrativa beskrivningar i DN, SVT och aftonbladet av hur en skäggig våldtäktsarab förgriper sig på ett drogat svenskt barn påhejade av sina svettiga arabkompisar och en vilseledd morsa som får stora sedelbuntar av dina pengar betalade av någon batikhäxa på socialen, försvarad av ännu en högavlönad batikhäxa till advokat som också betalas med dina pengar, en ökenarab som slängt sitt pass och sannolikt släppts in av ytterligare en batikhäxa på migrationsverket?
I sverige hänger man ut svenska brottsoffer och invandrade kriminella skyddas, gärna med lögner om att de är "hemmahörande i sverige" eller att de är svenskar när de vet att det är inkräktande negrer eller araber som våldtagit eller mördat.
Har du exempel på att Fria tider haft fel tidigare, eller vad baserar du din värdering på jämfört med mainstream media?
Jag antar att du har din världsbild från Aftonbladet, DN, SvD, GP, SVT, SR som håller knäpptyst när svenska barn våldtas av skäggiga araber och negrer som betalas med skattepengar.
Dagens dn.se är istället "
En rasistisk berättelse som tjänar sitt syfte" skrivet av en negerhen som snyftreportage om alla stackars araber och negrer i förorterna.