Citat:
Ursprungligen postat av
Moosky
Konstigt att du kan se en massa på bilderna då ingen annan under förhandlingen kunde avgöra vad som var blåmärken kontra skuggor. Det är väl inte så att blåmärken fäller någon för synnerligen grov misshandel eller vållande till annans död? I så fall tror jag vi får att göra i rättssalarna framöver.
Alltså, förstår inte? Är ju bilder som E tog på sin dotter som finns i FUP, de hon så helhjärtat redigerade, bilder där redigeringen tagits bort!! Det finns inga jävla skuggor eller något annat
det är stora runda blåmärken på kinder! du kan verkligen inte ha sett dem! DE BLÅMÄRKENA ERKÄNDE ALEX
ATT HAN ORSAKAT GENOM ATT HAN GJORT FISKMUN PÅ HENNE! Hur mycket ska man tjata om detta, är väl bara att hitta bilden/bilderna och återkom sedan om det bara är skuggor!
VAR HAR JAG SKRIVIT ATT HAN SKA FÄLLAS FÖR GROV MISSHANDEL, VÅLLANDE TILL ANNANS DÖD för blåmärkena han tillfogat sin dotter?
JAG SKREV FÖR DETTA BORDE HAN ÅTMINSTONE BLI FÄLLD FÖR RINGA MISSHANDEL!! Jobbigt att man måste upprepa sig i det oändliga!