Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-13, 23:33
  #5593
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men alltså har du svårt att läsa vad jag skriver?
Du kan läsa mitt citat som jag skrev till Front253!
Mord har ju redan uteslutits. Då blir det dråp eller misshandel!
Ett nyp är misshandel, speciellt som det blev två stora blåmärken på kinderna, eller vad trodde du att det var? Så om någon nyper dig så hårt i kinderna så du blir rejält blå, så är det inte misshandel enligt dig?
Sen kasta skit på andra vettiga i tråden är väldigt lågt, men jag får väl väl sjunka nästan lika lågt som er med att säga att ni sitter här och försvarar barnmisshandel, verkar det som? Skäms ni inte?

Med största sannolikhet kommer båda föräldrarna gå fria.
Citera
2017-07-13, 23:36
  #5594
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Herregud, det dyker upp så konstiga personer här som svampar!
Galna spekulationer? Ja enligt dig åtminstone.
Jag tycker det är obehagligt med alla personer med en agenda som härjar här!
Så grymt att vissa skyddar denna äckliga A åtminstone, som ändå har erkänt misshandeln av dottern om du nu orkat läsa? PAPPAN HAR ERKÄNT ATT HAN NÖP HAILEY SÅ HON FICK TVÅ STORA BLÅMÄRKEN PÅ KINDERNA! Är det då så konstigt att man då dömer någon?
Sen om du inte tål galna spekulationer i ditt tycke passar du nog inte att vara här på Flashback forum.
Du verkar ha stora psykiska problem med allt ditt hat och frustration. ... Vad jag förstår av din skrift så har du haft stora problem i skolan och varit likadant på hemmaplan. Vet att du mår dåligt av din uppväxt och troligen har du varit mobbad och mår skit. Bara tråkigt när du inte kan läsa vad som sagts. Ska förklara en sak du inte vet...fup=förundersökning. Där kan man säga nästan vad man vill! " sen i rätten kan man komma ihåg saker man missat i fup. Då kan man ta upp det där! Bra va! Och fisken gör väl halva Sverige med sina barn och så har det alltid varit. . Gå nu till din psykolog och få ur dig ilskan och hatet... Eller varför inte hoppa framför ett tåg puss o kram din stackare.
Citera
2017-07-14, 00:00
  #5595
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Front253
Du verkar ha stora psykiska problem med allt ditt hat och frustration. ... Vad jag förstår av din skrift så har du haft stora problem i skolan och varit likadant på hemmaplan. Vet att du mår dåligt av din uppväxt och troligen har du varit mobbad och mår skit. Bara tråkigt när du inte kan läsa vad som sagts. Ska förklara en sak du inte vet...fup=förundersökning. Där kan man säga nästan vad man vill! " sen i rätten kan man komma ihåg saker man missat i fup. Då kan man ta upp det där! Bra va! Och fisken gör väl halva Sverige med sina barn och så har det alltid varit. . Gå nu till din psykolog och få ur dig ilskan och hatet... Eller varför inte hoppa framför ett tåg puss o kram din stackare.
Just det... I USA har man riktiga röntgenapparater i 3d. Lite annat än i Lund. . Tidningarna har skrivit mycket där åklagaren (din vän) kommenterat och ljugit för att rädda sitt eget skinn. . Nya bevis? Haha... Sen att sjukhuset och obduktionspersonalen håller varandra bakom ryggen nu är väl inte så konstigt. Kolla gärna vad som hänt det senaste året på csk.... Snälla. Gör det. .
Citera
2017-07-14, 00:02
  #5596
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Front253
Du verkar ha stora psykiska problem med allt ditt hat och frustration. ... Vad jag förstår av din skrift så har du haft stora problem i skolan och varit likadant på hemmaplan. Vet att du mår dåligt av din uppväxt och troligen har du varit mobbad och mår skit. Bara tråkigt när du inte kan läsa vad som sagts. Ska förklara en sak du inte vet...fup=förundersökning. Där kan man säga nästan vad man vill! " sen i rätten kan man komma ihåg saker man missat i fup. Då kan man ta upp det där! Bra va! Och fisken gör väl halva Sverige med sina barn och så har det alltid varit. . Gå nu till din psykolog och få ur dig ilskan och hatet... Eller varför inte hoppa framför ett tåg puss o kram din stackare.

Du kan inte ens svara på mina frågor, pinsamt!
Den som skulle behöva psykolog är du som tycker att det är helt ok att nypa spädbarn så att de får blåmärken, men det är väl sådant som du tycker är alldeles normalt.
Jag må vara en stackare men hellre det än att vara ett äckligt kryp som dig.
Det bör inte finnas barn runt dig, stackars dem annars.
Din diagnos är en ren och skär idiot, om vi nu ska prata diagnoser, barndom?
Citera
2017-07-14, 00:05
  #5597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Du kan inte ens svara på mina frågor, pinsamt!
Den som skulle behöva psykolog är du som tycker att det är helt ok att nypa spädbarn så att de får blåmärken, men det är väl sådant som du tycker är alldeles normalt.
Jag må vara en stackare men hellre det än att vara ett äckligt kryp som dig.
Det bör inte finnas barn runt dig, stackars dem annars.
Din diagnos är en ren och skär idiot, om vi nu ska prata diagnoser, barndom?
Tror inte någon tycker att det är ok att nypa spädbarn...
Du borde lugna ner dig.
Citera
2017-07-14, 00:12
  #5598
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Front253
Du verkar ha stora psykiska problem med allt ditt hat och frustration. ... Vad jag förstår av din skrift så har du haft stora problem i skolan och varit likadant på hemmaplan. Vet att du mår dåligt av din uppväxt och troligen har du varit mobbad och mår skit. Bara tråkigt när du inte kan läsa vad som sagts. Ska förklara en sak du inte vet...fup=förundersökning. Där kan man säga nästan vad man vill! " sen i rätten kan man komma ihåg saker man missat i fup. Då kan man ta upp det där! Bra va! Och fisken gör väl halva Sverige med sina barn och så har det alltid varit. . Gå nu till din psykolog och få ur dig ilskan och hatet... Eller varför inte hoppa framför ett tåg puss o kram din stackare.

Jag fattar inte vad du tjafsar om röntgen hit och dit med mig, då jag ifrågasätter varför du anser de vara oskyldiga? A har ju själv erkänt att han gjort blåmärkena, så jag förstår ingenting? Jag har inte påstått något om undersökningar ändå ger du dig på mig och tipsar mig att jag ska hoppa framför ett tåg, så jävla lågt, men vad mer kan man vänta av en sån person som dig.
Citera
2017-07-14, 00:16
  #5599
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipzman
Tror inte någon tycker att det är ok att nypa spädbarn...
Du borde lugna ner dig.

Det konstiga är att du och några andra här inte fattar att det är misshandel!
Hur svårt ska det vara att förstå det? Lugna ner dig själv är du snäll, ni kan ju inte ens svara på frågorna man ställer, är nog för att ni inte har något svar?
Citera
2017-07-14, 00:17
  #5600
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Du kan inte ens svara på mina frågor, pinsamt!
Den som skulle behöva psykolog är du som tycker att det är helt ok att nypa spädbarn så att de får blåmärken, men det är väl sådant som du tycker är alldeles normalt.
Jag må vara en stackare men hellre det än att vara ett äckligt kryp som dig.
Det bör inte finnas barn runt dig, stackars dem annars.
Din diagnos är en ren och skär idiot, om vi nu ska prata diagnoser, barndom?
Nu är du där igen.... Du svamlar ut hat och påståenden.. Var skrev jag det? Inget svammel nu utan tala om var det står att jag skrev det! Ska vi se hur smart du är nu....
Citera
2017-07-14, 00:21
  #5601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Front253
Nu är du där igen.... Du svamlar ut hat och påståenden.. Var skrev jag det? Inget svammel nu utan tala om var det står att jag skrev det! Ska vi se hur smart du är nu....
Har jag skrivit att det är helt ok att nypa småbarn? Fram med bevis på detta nu och inga omvägar.... Fiskmun och nypa är helt olika saker. Ska bli kul och se hur smart du är nu....
Citera
2017-07-14, 00:35
  #5602
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Front253
Nu är du där igen.... Du svamlar ut hat och påståenden.. Var skrev jag det? Inget svammel nu utan tala om var det står att jag skrev det! Ska vi se hur smart du är nu....

Där igen, vad yrar du om?
Du kan glömma att jag besvarar frågor från dig, eftersom att du inte svarar på mina.
Jag må vara hatisk om du vill kalla mig det, varsågod! För jag är en person som månar om små oskyldiga spädbarn inte deras masshandlande föräldrar. Är det hatiskt så gärna för mig.
Är det påstående att skriva vad A själv sagt, tydligen anser du det!
Varför ska jag bevisa mig vara smart för dig?
Nej vänta, du svarar ju inte på frågor, vill bara ha svar på dina.

Lågvatten.. Nog nu!
Citera
2017-07-14, 00:40
  #5603
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Front253
Har jag skrivit att det är helt ok att nypa småbarn? Fram med bevis på detta nu och inga omvägar.... Fiskmun och nypa är helt olika saker. Ska bli kul och se hur smart du är nu....
Ha, ha rolig du.. måste snart börja skratta åt dig. Du kan inte ha läst och sett bilder i FUP, helt bevisligen nu! Hur kan du ha missat att A själv sagt att han gjorde fiskmun på dottern för det var kul, han förklarade att det var därför hon hade blåmärken på kinderna, alltså han erkände att han orsakat blåmärkena när han nöp henne, alltså hur svårt kan det vara att förstå? Man häpnar!
Alltså han nyper henne så hårt för att göra en fiskmun så hon får två stora märken på kinderna, är det inte att nypa hårt så vet jag inte vad är det? Det krävs mycket för att ett så litet barn får blåmärken så han måste ha knipit/nypt ihop hennes mun rejält den galningen!
__________________
Senast redigerad av rubin22 2017-07-14 kl. 00:45.
Citera
2017-07-14, 00:43
  #5604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Där igen, vad yrar du om?
Du kan glömma att jag besvarar frågor från dig, eftersom att du inte svarar på mina.
Jag må vara hatisk om du vill kalla mig det, varsågod! För jag är en person som månar om små oskyldiga spädbarn inte deras masshandlande föräldrar. Är det hatiskt så gärna för mig.
Är det påstående att skriva vad A själv sagt, tydligen anser du det!
Varför ska jag bevisa mig vara smart för dig?
Nej vänta, du svarar ju inte på frågor, vill bara ha svar på dina.

Lågvatten.. Nog nu!
Du.... Jag tror på vad läkarna ifrån USA säger. Du tror dom är skyldiga. . Vi tror olika och det har vi rätt till att göra. Ber om ursäkt för det där med tåget. Förlåt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback