Citat:
Var ute med min första brud från at ha givit en superlike ikväll, har tvivlat på den där funktionen då det ligger lite i sakens natur att tjejer generellt verkar tycka att man som kille typ är för lågstatus whatever ifall man ger en superlike och ger bruden övre handen liksom. Tjejen var dock så fruktansvärt fin och var från Paraguay också, så tänkte att hon såg på det lite annorlunda än hoesen hemma i Skandinavien liksom. Mycket riktigt gick det (nästan hela) vägen och två dygn senare kunde jag få ut henne.
Nu blev det bara hångel och lite fingrande men hon hade allt jag skulle kräva från en långsiktig partner.
Svinhet, söt, glad, energi, tränad, hade en röv, kunde skämta och förstå mina skämt också, älskar barn, ställde frågor tillbaka och verkade genuint intresserad av mig, drack inte mycket alls, hade inte en enda tatuering och var ingen blåst hoe. Bar dessutom högklackat, var klädd väldigt elegant och doftade underbart. Hon lade även inte ut sig på första dejten trots ihärdiga försök (jag vet dock att hon är redo på måndag
).
Men hon var verkligen allt det som skandinaviska brudar saknar idag. Det var otroligt uppfriskande för mig att träffa en sådan tjej faktiskt. Har tänkt jag skulle vara singel typ för evigt och bara knulla runt men på dessa fem timmar så fick jag upp hoppet om att det finns brudar med hög kvalitet.
Jag var i Östeuropa för någon vecka sedan också och det var nästan lika fantastiskt där. Varit så fruktansvärt omotiverad till att dra ut på krogen och skriva till brudarna här, sedan dess. Kan rekommendera alla att testa att dra ut med lite östeuropéer och latinas som omväxling.
Nu blev det bara hångel och lite fingrande men hon hade allt jag skulle kräva från en långsiktig partner.
Svinhet, söt, glad, energi, tränad, hade en röv, kunde skämta och förstå mina skämt också, älskar barn, ställde frågor tillbaka och verkade genuint intresserad av mig, drack inte mycket alls, hade inte en enda tatuering och var ingen blåst hoe. Bar dessutom högklackat, var klädd väldigt elegant och doftade underbart. Hon lade även inte ut sig på första dejten trots ihärdiga försök (jag vet dock att hon är redo på måndag
). Men hon var verkligen allt det som skandinaviska brudar saknar idag. Det var otroligt uppfriskande för mig att träffa en sådan tjej faktiskt. Har tänkt jag skulle vara singel typ för evigt och bara knulla runt men på dessa fem timmar så fick jag upp hoppet om att det finns brudar med hög kvalitet.
Jag var i Östeuropa för någon vecka sedan också och det var nästan lika fantastiskt där. Varit så fruktansvärt omotiverad till att dra ut på krogen och skriva till brudarna här, sedan dess. Kan rekommendera alla att testa att dra ut med lite östeuropéer och latinas som omväxling.
Härligt mannen! Själv var det snart 10 år sedan jag hade sex med en tjej. Jag får nöja mig med Lena Handén!