Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Hur vet du det innan du har tagit del av det material som de har faktagranskat
Telepati? Clairvoyans?
Precis som du skriver om dig själv, så anser jag att jag ej kan göra denna bedömning utan måste förlita mig på utbildat folk med fackkunskap. Sådan personer har dels stått bakom NISTs utvärderingar, och därefter har även sådana oberoende personer med fackkunskap utfört den peer review som jag redan har länkat.
Vad ditt paranormala trams har med saken att göra vet nog bara du.
Citat:
Hålla på i evighet? Det här är ju en av de grundläggande problem som sedan start har motiverat kritiken av NISTS's "studie" av WTC 7's rasförlopp. Att allmänheten och det Vetenskapliga Samfundet inte har rätt att granska dess studie helt och hållet.
Fast "Det Vetenskapliga Samfundet"HAR ju fått granska materialet vilket har resulterat i den peer review som jag redan har länkat till. Nu ifrågasätter du granskningen, och så kan man ju hålla på i evighet...
Citat:
När jag säger "vi" så menar jag naturligtvis "var och en som kan/vill". Att utvärderingen kan ske öppet i fullt dagsljus för var och en som kan/vill. Själv väger jag i det läget för- och emot de expertutlåtanden som därpå uppstår i det publika rummet.
Ja det vore naturligtvis idealiskt, men tyvärr har ju amerikanska myndigheter beslutat att detta skulle riskera rikets säkerhet...
Citat:
Precis som vid all annan Vetenskaplig dispyt. Det här förutsätt emellertid en lika tillgång på information, något NIST's hemligstämplar inte tillåter.
Källa på att ingen annan "Vetenskaplig dispyt" innehåller hemligstämplat material?
Citat:
Och, ditt gläfsande om "rättshaverist" kan du stoppa upp i röven. Det handlar om transparens och demokrati, något som du gång på gång visar ditt totala förakt för i inlägg efter inlägg. Tråd efter tråd.
År ut och år in.
Jag har all rätt att anse att du beter dig som en rättshaverist, särskilt med tanke på ditt konstant upprepade beteende att kräva andra på svar och källor men så sällan ge några själv, det är ju ändå ett fritt land - eller hur?