2017-07-21, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Någon som vet om det är pappan till barnen som sitter häktad och är misstänkt? Eller är det en bekant till familjen?

Gift med kvinnan och far till alla barnen och bodde tillsammans i den lägenheten där dom mördades och satte brand.
Senast redigerad av werdo 2017-07-21 kl. 17:57.
Citera
2017-07-21, 17:55
Bannlyst
Är han juggemuslim eller bara jugge eller nåt annat?
Citera
2017-07-21, 17:58
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekkasus
Två av barnen var inte avlidna när polis klev in utan dog senare, fy faaan.

Det stod det iof inte.
Utan de kunde inte konstateras avlidna på plats och fördes därför till sjunhus, där de konstaterades avlidna.

Det betyder ju inte att de levde när de hittades.
Citera
2017-07-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Det stod det iof inte.
Utan de kunde inte konstateras avlidna på plats och fördes därför till sjunhus, där de konstaterades avlidna.

Det betyder ju inte att de levde när de hittades.
Från GT:"n lägenhet i Göteborg i samband med en brand. Mamman och ett av barnen var döda.
Det andra konstaterades sedan avliden i ambulansen och det tredje avled på sjukhus. "
Citera
2017-07-21, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kozitas
Jag tror att GM dödade mamman med snabba hugg mot ryggen medan han höll hennes mun med ena handen det gör att man inte kan skrika...Även om man släpper handen..

Efter att modern avlidit har han tagit ett barn i taget, mot slutet har han huggit och tänkt att dem utdelade huggen borde räcka för att barnet/barnen ska dö men tydligen inte då ett eller fler barn var vid liv när polisen kom....

Vila i frid nu ska jag gå och kräkas..

Mamman hade födelsedag och GM ville överraska.
Citera
2017-07-21, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulpit

Det var fel kvinna uppe här igår och hon fyllde år igår.
Denne rätta fyller år 16 maj. https://www.hitta.se/magdalena+makas/angered/person/hgsvbecccQ
Citera
2017-07-21, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pulpit
Mamman hade fortfarande inte födelsedag. Om de inte firade den först nu fast hon fyllde i maj..
Citera
2017-07-21, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebajs
Är han juggemuslim eller bara jugge eller nåt annat?
han är svenne
Citera
2017-07-21, 18:23
Medlem
Han måste väl ha erkänt? Häktesförhandling brukar ju vara några dagar efter anhållan.
Citera
2017-07-21, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Menar du att han kommer misshandla folk om han får sitta i ett fängelse i Bosnien?
Nej. Jag menar bara att han kommer behandlas väl i fängelset och få förmåner om han har tillräckligt med pengar för att muta myndighetspersoner och vakter. Bosnien är ganska korrupt land. En bosnisk mördare skickades från Sverige till Bosnien för ett antal år sedan. Han skulle sitta av sitt straff i Bosnien. Han blev fri efter en kort tid och sedan begick han samma typ av mord i Bosnien. Han mördade hemlösa människor. Bosnien är inte det värsta eller det mest korrupta landet i världen, inte ens i Europa . Men Bosnien är inte Sverige. Det är idiotiskt att inbilla sig att MGM skulle få det svårt om han skickades till Bosnien för att avtjäna sitt straff.
Senast redigerad av nantale 2017-07-21 kl. 18:50.
Citera
2017-07-21, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Usch då. Jag gissar på antingen en "styvpappa" som velat hämnas för att kvinnan gjort slut, genom att döda både henne och hennes barn. Troligen dödade han barnen först, i hennes åsyn. Eller så den biologiska pappan - då kan det vara så att kvinnan vunnit en vårdnadstvist, och att han på detta sätt ville visa henne att hon inte skulle få någon glädje av den vinsten. Fast i sådana fall (biologisk förälder som dödar sina barn) brukar mannen ta livet av sig själv också, efteråt. Men han kanske inte förmådde, när det kom till kritan?

I båda fallen ovan, styvpappa eller biologisk pappa, så måste det finnas åtminstone ett stråk av psykisk sjukdom med i bilden också...

I hennes åsyn? Jag tror du ska söka lite hjälp med tanke på den detaljerat suggestiva beskrivningen du ger. Vet du inget så håll käften.
Citera
2017-07-21, 18:44
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zemfira
Jag har gemensamma vänner med misstänkt GM och BO (dom har ett gemensamt konto) på Facebook. Det har redan börjat trilla in hjärtan och vila i frid inlägg på deras tidslinje. Så det är rätt familj.

Någon har lagt upp en bild på deras tidslinje på en hund och kommentarerna lyder "det är sant det dom säger är döda och barn" (översatt från polska). Någon skrev " är det någon som vet vart hunden är?" Andra kommenterar "massaker" och "hoppas den som gjorde de kommer att svara för det" dvs stå till svars.

Läste någonstans intervju med granne som sett polisen "bära ut" hunden. Tolkar det som att hunden också är död.

(Har läst på så många ställen så jag minns för mitt liv inte vilken av alla morgon/kvällstidningar på nätet det var.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in