Citat:
Jag vet definitivt hur vetenskap fungerar, har sysslat med det själv. Och jag vet att riktig vetenskap är inte det som du har länkat till på Youtube. Ingen seriös forskare publicerar sina resultat enbart där. Du har därför inte presenterat några bevis alls.
Vad menar du med detta? När skrev jag att "solen alltid är ovanför mig"? Kan du svara utan att servera ytterligare oförskämdheter?
Vad menar du med detta? När skrev jag att "solen alltid är ovanför mig"? Kan du svara utan att servera ytterligare oförskämdheter?
Du kan inte stava till genuin vetenskap.
Jag skrev det eftersom ditt exempel var så fruktansvärt dåligt, solen är alltid ovanför dig så varför drar du upp ett exempel med en sol som är parallell med dina ögon? Ingen som förstår vetenskap tänker så ologiskt som du gör, du kan ju inte ens förhålla dig till verkligheten och en sådan självklarhet som att solen alltid är ovanför dig när du ser den. Höj din nivå för annars sätter jag bara dig och din meningslösa svamlade röv på ignore, du fördummar ju diskussionen någon absurt och jag vägrar tro att du är så korkad att du gör detta av genuin nyfikenhet nej det är en taktik från din sida för att förstöra diskussionen. Så en chans till får du.
Citat:
Så fortsätter du med din bedrövliga straw man även efter att jag har hånat dig för detta, helt otroligt. :lol;:
Citat:
Spännande uppfattning du har, om än dränkt i arrogans. Aspergers?
Jag pratade förresten om människor i verkliga livet, inte människor som sitter på internetforum och söker mening med sina liv. Känner du några sådana som tror på FE? Vad tror du är syftet med konspirationen? Alltså att makteliten håller det hemligt? Nu pratar jag inte om vad du fått höra utan vad DU tror. Måste passa på och fråga vad du har för utbildning och/eller yrke?
Jag pratade förresten om människor i verkliga livet, inte människor som sitter på internetforum och söker mening med sina liv. Känner du några sådana som tror på FE? Vad tror du är syftet med konspirationen? Alltså att makteliten håller det hemligt? Nu pratar jag inte om vad du fått höra utan vad DU tror. Måste passa på och fråga vad du har för utbildning och/eller yrke?
Aspies hittar du i debunker falangen.
Det gjorde jag med, man träffar folk på nätet och sedan bygger man en irl vänskap, det är inte annorlunda mot tex bilfantaster som träffas, förra veckan hade vi tex flat earth teori i dagarna 3 på Öland roots för alla som ville lyssna och möten sker över hela världen men mest i USA och England. Jag umgås bara med denna typ av människor även i verkliga livet, debunkertrollen som alltid enbart tror på officiella teorin träffar man ju aldrig på i verkliga livet, så har ingen aning om var man ens hittar människor som är så intellektuellt cementerade. Syftet var och är kontroll och makt och gömma gud, det är samma agenda som Sabbatean-Frankisterna haft i snart 400 år men ingenting hålls hemligt, förstår du inte att jorden är platt nu kommer du aldrig att göra det och det beror på dig själv och din kognitiva dissonans för man kan nämligen inte gömma naturen. Ingenting är hemligt men litar du hellre på andra män än dina egna ögon kommer du såklart vara ett väldigt lättlurat offer i hela ditt liv.