Citat:
Ursprungligen postat av
Sadoman
Det är bara idioter som du som måste hitta på lögner om att solen reser bort från jorden för att det ska bli natt. Du tror det är en enklare förklaring att solen måste färdas 3 gånger ljusets hastighet för att komma 20 triljoner kilometer bort bara för att det ska bli natt än att jorden är rund. Det tycker du är den enklaste förklaringen? Seriöst. Du är för utvecklingsstörd för att kunna andas...
Solen "försvinner bort" från jorden och skapar natt enligt båda teorierna så vad yrar du om nu? Oj en straw man också, du lyckas bli sämre och sämre och då startade du ändå på en sanslöst låg nivå, imponerande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jinxes
Du kan inte ha så många att umgås med i så fall. Är ni kristna, om jag får fråga?
Det måste väl ändå vara en hejdlös massa människor som är med på konspirationen? Hur är det med utvecklare av GPS-teknik och även de som tillhandahåller satelliter? Hur är det med de som utvecklat matematiska modeller på vädersystem som tillämpar corioliseffekten, var allt slit meningslöst? Hur är det med de som jobbar på SAAB Dynamics och utvecklar styrsystem till ballistiska missiler? När de studsar sina signaler på satelliter är det bara trams de håller på med?
Är de med på konspirationen eller också lurade? Är du och dina kompisar så mycket smartare än världens forskar-elit som fortfarande använder teknik som bygger på att vi bor på en s.k snurrande boll? Varför fungerar all vetenskap som baseras på detta?
Nej vi är ju bara några hundra miljoner nu för tiden.

Snabbaste växande rörelsen någonsin, +10 miljoner videos enbart på youtube så det finns rätt gott om folk att prata med och nej jag är inte kristen.
Nej högra handen vet inte vad den vänstra gör. GPS funkade utan satelliter under WW2, (UK LOREAN). Att corioliseffekten är en myt trodde jag var allmänkunskap nu. Vi har ballistiska experter som jobbat med NATOs sparrow system tex som är flat earthers, + 80 miles targets och jordens kurva räknas inte med överhuvudtaget.
Om du tror att den absoluta makten inte vet att jordens är platt är du sanslöst naiv. Ingen vetenskap agerar i enlighet med en snurrande jord, geocentrismen bevisade vetenskapen redan på slutet av 1800-talet och det har aldrig motbevisats, snurren har aldrig känts och aldrig bevisats, det är en mattematisk teori som förnekar verkligheten.