Citat:
Ursprungligen postat av
pref69
Åter igen så tycker vi rätt olika:-) Jag är myggexpert och hör att du inte är det. Man får inte skvättar i trosorna av myggor. Kan vara en finne men inte så troligt under omständigheterna. Lite löjliga exempel eller?:-) BO är 13-år och det är därmed våldtäkt mot barn. Spräckte hon mödomen den kvällen är det våldtäkt mot barn.
Jag tycker det är betydligt värre att 13-åringen var i stort sett medvetslös och hade akut alkoholförgiftning när grabbarna stoppade kuken i munnen på henne. Och handen där nere. Hon var enligt FUP "okontaktbar", "helt tom" och "helt borta". BO kunde inte stå, gå eller ens prata. Min subjektiva åsikt är att man då inte gör något sexuellt med den personen oavsett ålder eller hur kåt man är. Vad är det för fel på dessa jävla apor? De agerar som en vidrig Afghan eller Somalier och värre än så blir det inte.
Utnyttjar man en minderårig som är medvetslös på detta sätt så tycker jag man inte förtjänar larvig ungdomstjänst utan verkligt dödsstraff. Gärna att man tar bort föräldrarna också eftersom det är deras totalt felaktiga och värdelösa uppfostran som är grunden till problemen. Ett Sverige utan familjen Toledano Book skulle inte vara fy skam. Eller? Men det är en annan och mycket lång diskussion:-)
Du hittar på som en gammal sjörövare och verkar inte minnas din första fylla. 13 är ingen ovanlig ålder att bli av med mödomen, men nu för tiden ska det inte få vara en ett par år äldre kille längre.
Fint. All evolution ut genom rutan, för nu har genusexperterna bestämt när ungarna ska få debutera och med vem.
Fy fan säger jag.
Och för er som förväntar er ett vuxet och ansvarstagande beteende från killarna, men betraktar tjejerna som delikata blommor, ni har en del kvar innan vi är jämställda hör jag.
Jag är klar här. Den här domen är fel och jag hoppas att den överklagas. Även om det skulle kosta pengar. Jag tror grabbarna har en stor chans att frias i en rättvis och inte genuskvoterad domstol.