Citat:
Nja, ingen rök utan eld. Om två personer berättar att Antonio har haft kuken i munnen på en 13-åring så tror jag personligen att det är på det viset. Att de har dömts för bevis utan någonting håller jag inte med om. Men när det är svår fylla, allmän kaos och unga människor är det nog svårt att få ihop en historia som är glasklar.Det räcker väl med att storyn inte hänger ihop för att de ska droppa den från rättegången? Man bedömer trovärdighet och hur sammanhängande berättelsen är, men framför allt vill man inte höra uttalanden som "Antonio stod nog" eller spekulationer som "att det antagligen var för att hon inte skulle sluta suga" eller " ZZZ berättar att det var massa folk runt omkring XXX och Antonio och att det var flera som såg vad som hände." När ingen vill kliva fram under ed och säga det igen... Dessa unga män har såvitt jag ser dömts utan bevis för någonting denna unga vildhjärna skrek och bönade om och nu pissar samhället på pojkarna i vanlig ordning.
Håll er borta från kvinnor. De bara väntar på att få slita alla dessa våldtäktsbestar de lärt sig hata i stycken... Svenska domstolar tar ingen hänsyn till oskyldig tills motsatsen bevisats.
Håll er borta från kvinnor. De bara väntar på att få slita alla dessa våldtäktsbestar de lärt sig hata i stycken... Svenska domstolar tar ingen hänsyn till oskyldig tills motsatsen bevisats.
Vittnet som finns med i Tingsrättens säger följande, FUP, sidan 77:
BBB säger att hon går till CCC och tröstar henne sedan när hon kommer tillbaka så är XXX byxor neddragna. BBB ser att Robin Nordlund "pullar'' XXX samtidigt som han runkar av sig själv. Då blir BBB arg och då säger Antonio till för att han sitter och tittar på. BBB sa till Antonio att vi kan inte låta det här fortsätta. Då säger Antonio till att nu är det slutlekt. Antonio drar upp XXX byxor, knäpper dem och drar undan Robin Nordlund. BBB vänder ryggen mot XXX och går mot CCC och tröstar CCC. BBB vänder sig om mot XXX igen och ser att Antonio håller på med XXX. BBB säger att hon skriker på Antonio och säger "du är så djävla äcklig, först säger du till dem att dem utnyttjar XXX och så gör du exakt samma sak själv". Då slutar de. BBB säger att XXX suger av Antonio och då var Antonio inte berusad överhuvudtaget.