Citat:
Ursprungligen postat av
hank1338
Må ju säga att man klickar sig snabbt vidare från damer som har bokstavsdiagnoser och depressionsproblem i presentationerna. Vidare så kan jag även rekommendera samtliga herrar att finns det inga kroppsbilder och profilbilden är tagen snett från sidan (även kallad tjockisvinkeln) så är damen också högst troligt kraftigt överviktig.
Jag hadde velat ha en kvinna med depression faktist.
Fast att vara tjock är ju inte kul... Jag fattar helt enkelt inte hur folk kan vara tjocka.
Jag har inte varit tjock en enda dag i mitt liv.. Och jag äter hur mycket jag vill, aldrig behövt tänka "borde nog inte äta den för då går jag upp i vikt".. faktist så försöker jag att äta mer än vad jag igetnligen vill för annars blir jag för smal.
Så tjockisar.. det är inte bara oatraktrivt utan det visar ju mycket om din personlighet också om du är tjock.. alltså är inte bara utseendet oatraktivt utan din personlighet också om du är tjock.
Fast, trots att jag tycker så hadde jag accepterat en tjockis som flickvän... fast då måste personligheten vara väldigt bra.. jag menar, jag sa ju precis att det är inte bra personlighet om man är tjock.. men det finns ju olika saker att tänka på när det kommer till personlighet så visst, en viss del av personligheten är dålig om man är tjock men sålänge resten av personligheten är väldigt bra så kan jag stå ut med att vara ihopp med en sådan kvinna.