2017-07-11, 00:25
Medlem
Xer0s avatar
Det är tråkigt. Alla är intersägande, men oh så blonderade. Vill de ha någon som också är blond och intersägande eller vad är grejen?

Vad vill de ha? De verkar mest vara ute efter komplimanger.
Citera
2017-07-11, 01:35
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabianBabian
Lika villkor? Hur då ja har Du chans om du ser extremt bra ut på bilder kan Du hitta nån halvful 3 barnsmorsa på sin höjd som är under din generella nivå men det är också allt.

Lika villkor, som i gratis för både killar och tjejer.

Förutom det är allt som vanligt. Tjejerna blir nedspammade och har alla möjligheter att välja o vraka även om de inte är särskilt snygga, men schyssta normala killar med jobb, ekonomi och allt i livet som bör vara eftertraktat får ligga i ordentligt för att ens få ett svar eller meddelande läst öht.

HP är ändå där jag lyckats bäst...
Citera
2017-07-14, 08:18
Medlem
Må ju säga att man klickar sig snabbt vidare från damer som har bokstavsdiagnoser och depressionsproblem i presentationerna. Vidare så kan jag även rekommendera samtliga herrar att finns det inga kroppsbilder och profilbilden är tagen snett från sidan (även kallad tjockisvinkeln) så är damen också högst troligt kraftigt överviktig.
Citera
2017-07-14, 10:13
Avslutad
[Q
Citat:
UOTE=hank1338|61211117]Må ju säga att man klickar sig snabbt vidare från damer som har bokstavsdiagnoser och depressionsproblem i presentationerna. Vidare så kan jag även rekommendera samtliga herrar att finns det inga kroppsbilder och profilbilden är tagen snett från sidan (även kallad tjockisvinkeln) så är damen också högst troligt kraftigt överviktig
Citat:
.

Du kommer få mycket lite utvald, då flest mä
[/quote]
Citera
2017-07-14, 10:16
Avslutad
[
Citat:
QjuUOTE=hank1338|61211117]Må ju säga att man klickar sig snabbt vidare från damer som har bokstavsdiagnoser och depressionsproblem i presentationerna. Vidare så kan jag även rekommendera samtliga herrar att finns det inga kroppsbilder och profilbilden är tagen snett från sidan (även kallad tjockisvinkeln) så är damen också högst troligt kraftigt överviktig.

Du kommer få ett mycket lite urval och välja på, då flest människor har tagit skade av det moderna civiliserade liv anno 2017.
[/quote]
Citera
2017-07-14, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Må ju säga att man klickar sig snabbt vidare från damer som har bokstavsdiagnoser och depressionsproblem i presentationerna. Vidare så kan jag även rekommendera samtliga herrar att finns det inga kroppsbilder och profilbilden är tagen snett från sidan (även kallad tjockisvinkeln) så är damen också högst troligt kraftigt överviktig.

Jag hadde velat ha en kvinna med depression faktist.
Fast att vara tjock är ju inte kul... Jag fattar helt enkelt inte hur folk kan vara tjocka.
Jag har inte varit tjock en enda dag i mitt liv.. Och jag äter hur mycket jag vill, aldrig behövt tänka "borde nog inte äta den för då går jag upp i vikt".. faktist så försöker jag att äta mer än vad jag igetnligen vill för annars blir jag för smal.

Så tjockisar.. det är inte bara oatraktrivt utan det visar ju mycket om din personlighet också om du är tjock.. alltså är inte bara utseendet oatraktivt utan din personlighet också om du är tjock.

Fast, trots att jag tycker så hadde jag accepterat en tjockis som flickvän... fast då måste personligheten vara väldigt bra.. jag menar, jag sa ju precis att det är inte bra personlighet om man är tjock.. men det finns ju olika saker att tänka på när det kommer till personlighet så visst, en viss del av personligheten är dålig om man är tjock men sålänge resten av personligheten är väldigt bra så kan jag stå ut med att vara ihopp med en sådan kvinna.
Citera
2017-07-14, 14:05
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltidsammavisa
Jag hadde velat ha en kvinna med depression faktist.
Fast att vara tjock är ju inte kul... Jag fattar helt enkelt inte hur folk kan vara tjocka.
Jag har inte varit tjock en enda dag i mitt liv.. Och jag äter hur mycket jag vill, aldrig behövt tänka "borde nog inte äta den för då går jag upp i vikt".. faktist så försöker jag att äta mer än vad jag igetnligen vill för annars blir jag för smal.

Så tjockisar.. det är inte bara oatraktrivt utan det visar ju mycket om din personlighet också om du är tjock.. alltså är inte bara utseendet oatraktivt utan din personlighet också om du är tjock.

Fast, trots att jag tycker så hadde jag accepterat en tjockis som flickvän... fast då måste personligheten vara väldigt bra.. jag menar, jag sa ju precis att det är inte bra personlighet om man är tjock.. men det finns ju olika saker att tänka på när det kommer till personlighet så visst, en viss del av personligheten är dålig om man är tjock men sålänge resten av personligheten är väldigt bra så kan jag stå ut med att vara ihopp med en sådan kvinna.
Ingen kan äta "hur mycket jag vill" utan att gå upp i vikt.
Skulle energiprincipen gälla alla utan dig?
Citera
2017-07-14, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Detsamma gäller män som har 15 år gamla bilder och 15 kg lättare.
Citera
2017-07-14, 20:08
Medlem
Min erfarenhet i ämnet är att de kvinnor som är nya i nätdejtingbranschen känner till Match och reggar sig där. När dom blir lite varma i kläderna så får dom reda på att happy pancake finns gratis, men då har dom även anammat det kvinnliga nätdejtingfenomenet, det att bara läsa var tionde mail och därav svara på var tionde läst.
Citera
2017-07-15, 22:48
Medlem
Matsu-sans avatar
Nätdejting innebär alltid att man får sänka sin egen standard några nivåer.
Citera
2017-07-16, 14:00
Avslutad
Dags att skriva en liten recenssion då av match.com. De flesta jag skrev till var mellan 27-34.

Bor i en mellanstor stad i en större region och har på 3 månader fått till 3 dejter. Inga wowiga kvinnor, de flesta hade märkvärdiga defekter i utseende, psyke, eller annat. Höll på att bli hustlad av en som ville äta middag på första dejten då jag enbart var intresserad av att ta en drink. Som tur var så blev det en delad nota på middagen. Nytt fenomen kanske?

Min summering av mina intryck:

-Många fejk-profiler, tjejer som skapar typ 10 klon-konton. Vissa andra fejk-profiler använder mycket dålig engelska.
-Ingen möjlighet att se vem som har ett betalt konto. Detta betyder att man kan slösa sin tid på att skriva till någon som inte har möjlighet att läsa eller skriva tillbaka
- Alla extra tillägg såsom boosters och premium är värdelösa
- Ingen möjlighet att se vem du har skrivit till vilket är ett stort problem när efter någon månad match börjar återanvända profiler som de tidigare visat dig i förslagen.

Totalt betyg då? 2/5. Det var billigare än E-darling i alla fall. De flesta kvinnor tyckte jag var träningsfixerade och ytliga. Men det är ju inte matchs fel att svenska kvinnor är som de är. Dejting-scenen i Sverige är verkligen ett träsk där de stora förlorarna är helt vanliga killar som inte är 9 eller 10 i utseende.
Citera
2017-07-16, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Dags att skriva en liten recenssion då av match.com. De flesta jag skrev till var mellan 27-34.

Bor i en mellanstor stad i en större region och har på 3 månader fått till 3 dejter. Inga wowiga kvinnor, de flesta hade märkvärdiga defekter i utseende, psyke, eller annat. Höll på att bli hustlad av en som ville äta middag på första dejten då jag enbart var intresserad av att ta en drink. Som tur var så blev det en delad nota på middagen. Nytt fenomen kanske?

Min summering av mina intryck:

-Många fejk-profiler, tjejer som skapar typ 10 klon-konton. Vissa andra fejk-profiler använder mycket dålig engelska.
-Ingen möjlighet att se vem som har ett betalt konto. Detta betyder att man kan slösa sin tid på att skriva till någon som inte har möjlighet att läsa eller skriva tillbaka
- Alla extra tillägg såsom boosters och premium är värdelösa
- Ingen möjlighet att se vem du har skrivit till vilket är ett stort problem när efter någon månad match börjar återanvända profiler som de tidigare visat dig i förslagen.

Totalt betyg då? 2/5. Det var billigare än E-darling i alla fall. De flesta kvinnor tyckte jag var träningsfixerade och ytliga. Men det är ju inte matchs fel att svenska kvinnor är som de är. Dejting-scenen i Sverige är verkligen ett träsk där de stora förlorarna är helt vanliga killar som inte är 9 eller 10 i utseende.
Jag märkte att när jag inte betalade för en ny månad på match så fick jag en väldigt välbesökt profil, nya meddelanden och massa flirtar. När jag sen betalade så slutade allt det och återgick till en mer normal nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in