Citat:
Ursprungligen postat av
makullerad
Det sa jag också till en kille en gång, att jag var psykiskt sjuk o skrev något dumt sms. Inte ville han träffa mig igen

Nu skriver jag bara dumma sms när de är skitstövlar o mycket värre.
De killarna som vill ha en psykiskt skadad tjej, är oftast dem som vill utnyttja dem sexuellt för att sedan hitta någon de respekterar. Svin gör inte det o kommer inte bli seriösa. Seriösa killar fortsätter ha kontakt med vänlighet eller bryter.
Okej då har jag ingen chans. Var det jag misstänkte från början.
Även fast man blivit psykiskt sjuk och allt, så ser jag ändå inte mig själv som så dålig. Men andra gör ju det. Jag skulle nog haft mer sympati mot någon som var jag, och gillat den personen. Kanske borde träffa en annan psyk-sjuk.
Men det jag inte förstår är varför man ger någon falska förhoppningar, för att sedan göra den personen ledsen och besviken. Det är rent ondskefullt.
Jag har ju själv gjort falska förhoppningar till andra, för jag inte förstod det, men då var det killar som ändå var för bra för mig. Tror jag kanske är för sjuk för att träffa någon just nu. Om jag blir bättre i framtiden kommer jag nog träffa någon, men jag vill inte att någon behöva vara med ett psykfall som har boendestöd.