2017-06-29, 12:05
Medlem
R.Bloodworths avatar
Jag får förvånansvärt många brev från äldre kvinnor framförallt på HP (är 25+). Är inte alls lika "poppis" bland yngre/jämnåriga.
Citera
2017-06-29, 21:11
Medlem
jenny1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Hur vet du att han hatar dig?
Undvika är rätt lätt att se. Inte svara i telefon eller sms är ett sätt
För han gjorde med mening så jag skulle bli kär i honom, för att sedan undvika mig. Vad betyder det egentligen? Jag kan inte sluta tänka på honom nu
Citera
2017-06-29, 21:18
Medlem
löls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny1990
För han gjorde med mening så jag skulle bli kär i honom, för att sedan undvika mig. Vad betyder det egentligen? Jag kan inte sluta tänka på honom nu

Det tror jag inte... Varför skulle han göra så?.. Ingen normal hade tänkt så.

Har ni hånglat? fysisk aktivitet?
Citera
2017-06-29, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenny1990
Ja kanske men jag sa direkt att jag är psykiskt sjuk till honom, men han verkade gilla mig ändå. Psyk sjuka har också känslor och kan bli sårade.
Det sa jag också till en kille en gång, att jag var psykiskt sjuk o skrev något dumt sms. Inte ville han träffa mig igen Nu skriver jag bara dumma sms när de är skitstövlar o mycket värre.

De killarna som vill ha en psykiskt skadad tjej, är oftast dem som vill utnyttja dem sexuellt för att sedan hitta någon de respekterar. Svin gör inte det o kommer inte bli seriösa. Seriösa killar fortsätter ha kontakt med vänlighet eller bryter.
Citera
2017-07-01, 10:16
Medlem
jenny1990s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Det sa jag också till en kille en gång, att jag var psykiskt sjuk o skrev något dumt sms. Inte ville han träffa mig igen Nu skriver jag bara dumma sms när de är skitstövlar o mycket värre.

De killarna som vill ha en psykiskt skadad tjej, är oftast dem som vill utnyttja dem sexuellt för att sedan hitta någon de respekterar. Svin gör inte det o kommer inte bli seriösa. Seriösa killar fortsätter ha kontakt med vänlighet eller bryter.
Okej då har jag ingen chans. Var det jag misstänkte från början.
Även fast man blivit psykiskt sjuk och allt, så ser jag ändå inte mig själv som så dålig. Men andra gör ju det. Jag skulle nog haft mer sympati mot någon som var jag, och gillat den personen. Kanske borde träffa en annan psyk-sjuk.
Men det jag inte förstår är varför man ger någon falska förhoppningar, för att sedan göra den personen ledsen och besviken. Det är rent ondskefullt.
Jag har ju själv gjort falska förhoppningar till andra, för jag inte förstod det, men då var det killar som ändå var för bra för mig. Tror jag kanske är för sjuk för att träffa någon just nu. Om jag blir bättre i framtiden kommer jag nog träffa någon, men jag vill inte att någon behöva vara med ett psykfall som har boendestöd.
Citera
2017-07-10, 11:02
Medlem
wtf, denna tråden var på sida 3!?

Jag känner mig obekväm att gå in på djupet om hur jag är som person så offentligt i mina presentationstexter.
Sen så känns det som jag blir bara en nål i höstacken om jag skriver ytligt istället för då blir det ju som 90% av alla andra profiltexter där man skriver tex "Gillar att resa" för det gör ju alla.

Men presentationstexter är ju ändå så otroligt viktiga för kvinnor får ju hundratals meddelanden hela tiden så det är ju lite som att din presentationstext är ditt CV.. om det inte är bra skrivet, snabbt att läsa igenom så skippar de dig istället och går till nästa person i höstacken.
Citera
2017-07-10, 16:06
Medlem
Silvermoons avatar
Så, om man ska testa betalsajter, vilken rekommenderas?
Citera
2017-07-10, 20:06
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alltidsammavisa
wtf, denna tråden var på sida 3!?

Jag känner mig obekväm att gå in på djupet om hur jag är som person så offentligt i mina presentationstexter.
Sen så känns det som jag blir bara en nål i höstacken om jag skriver ytligt istället för då blir det ju som 90% av alla andra profiltexter där man skriver tex "Gillar att resa" för det gör ju alla.

Men presentationstexter är ju ändå så otroligt viktiga för kvinnor får ju hundratals meddelanden hela tiden så det är ju lite som att din presentationstext är ditt CV.. om det inte är bra skrivet, snabbt att läsa igenom så skippar de dig istället och går till nästa person i höstacken.

Du har rätt i din analys att det både är svårt och att det är ointressant med "jag gillar att resa" eftersom precis som du säger, vem gör inte det?
Du kan ju försöka vara personlig utan att vara utlämnande. Finns det ingenting med dig som du anser göra dig en aning unik eller spännande?
Det finns ju test du kan göra, alltså ta med typ 10 frågor och dina svar på dem. Kan ju bli lite intressant info då. Kommer inte på vad det testet jag tänker på nu heter men det går ju att hitta olika varianter.

Citat:
Ursprungligen postat av Silvermoon

Jag hade nog gjort en besöksgranskning av sajterna och lagt pengar på den låsta sajt med flest dagliga besökare i Sverige. Eller så väljer du bara någon lite mer nischad men som passar dig. De smala kan ibland vara bra då du kan välja lite bland tjejerna. Jag är t ex medlem på en dejtingsajt där det är färre män än kvinnor, vilket såklart är både ovanligt och fördelaktigt. Det guldkornet kommer jag dock ej avslöja här.
Citera
2017-07-10, 22:28
Medlem
Citat:

Slöseri med pengar om Du är man och betalar. Det är i stort sett ingen skillnad o vara med i HP som är gratis o Mp som kostar 200 per månad. Det är avdankade deltidsmorsor på 40+ som söker en man 30-43 vältränad, lång erfarenhet av förhållanden , välutbildad ,1,80 minst, god ekonomi, tjockt hår osv. Ingen vanlig man mao kan leva upp till deltidsmorsornas krav på dejtingsidorna.
Citera
2017-07-10, 23:57
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FabianBabian
Slöseri med pengar om Du är man och betalar. Det är i stort sett ingen skillnad o vara med i HP som är gratis o Mp som kostar 200 per månad. Det är avdankade deltidsmorsor på 40+ som söker en man 30-43 vältränad, lång erfarenhet av förhållanden , välutbildad ,1,80 minst, god ekonomi, tjockt hår osv. Ingen vanlig man mao kan leva upp till deltidsmorsornas krav på dejtingsidorna.

Håller helt och hållet med om att det är slöseri med pengar.

Då kan jag dessutom tillägga att jag uppfyller alla krav enligt ovan, ok, kanske inte VÄLtränad då, men smal och 185cm. Men tufft ändå! Spar era slantar!

F ö är betalsajter "diskriminerande" då kvinnorna aldrig behöver betala. Män betalar gärna för s k VIP+ och kan då skriva till alla, kostar då ca 349kr/mån istället. Då kan kvinnorna sitta med 100-tals mail per dag från desperata killar som betalar.

HP är som sagt bäst och gratis. Inte lätt! Men i alla fall lika villkor.
Citera
2017-07-11, 00:01
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Match
Citera
2017-07-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Håller helt och hållet med om att det är slöseri med pengar.

Då kan jag dessutom tillägga att jag uppfyller alla krav enligt ovan, ok, kanske inte VÄLtränad då, men smal och 185cm. Men tufft ändå! Spar era slantar!

F ö är betalsajter "diskriminerande" då kvinnorna aldrig behöver betala. Män betalar gärna för s k VIP+ och kan då skriva till alla, kostar då ca 349kr/mån istället. Då kan kvinnorna sitta med 100-tals mail per dag från desperata killar som betalar

HP är som sagt bäst och gratis. Inte lätt! Men i alla fall lika villkor.

Lika villkor? Hur då ja har Du chans om du ser extremt bra ut på bilder kan Du hitta nån halvful 3 barnsmorsa på sin höjd som är under din generella nivå men det är också allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in