Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Var det inget fel på henne då så ska det inte vara idag heller.
Blir bara mer och mer pinsamt för demokraterna och Obama.
Du tycker ju ens såhär. Du tycker inte innerst inne att Jr:s möte på de premisser som förelåg var ok. Det hela är djupt pinsamt för Trump; jag förstår att han ljuger, han är liksom oförmögen att någonsin göra annat. Jag förstår att betalda och/eller hjärntvättade jänkare rusar ut till Jr:s försvar. Jag kommer däremot
aldrig att begripa varför människor som åtminstone skriver på svenska rapar Conway talking points - på FB - medan presidenten är aktivt ogillad av 55 procent av populaset. Det finns verkligen ingen anledning, vi röstar inte, vi lobbar inte, vi har ingen anledning att subvertera verkligheten. Varför kan ni inte bara banna de här ljugande lirarna?
Jag förstår att rasismen förenar dig med några. Anne Coulter eld&lågade enbart på muslim ban, #fuckingwall och deportering. Bannon har uttryckt sig som att "policy alt-right" änumera är Trump-linje. Jag förstår att vissa av er hatar eller är rädda för kvinnor. Jag tycker mig också skönja en aggressiv fascistisk troll-falang som bara bryr sig om kaos.
Jag inser att du ser på Trump som nån sorts rorschak-fläck (
länkovich) på vilken du kan projicera alla dina barnsliga idéer.
Du kommer däremot aldrig kunna väggspela policy med den oreanga (röd-plumpen). Han kommer att svika dig. Som jag har skrivit tidigare: han bryr sig inte om policy. Han bryr sig inte om politik. Varför skulle han bry sig om (sådana som) dig?