2017-07-12, 12:25
Medlem
Bongomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Överlag finns det ju två ståndpunkter i det här ämnet som man främst hör har jag märkt, de som "tycker de här är fullt normalt och varför skulle de inte göra det, världsledarna är så goda så de aldrig hade kunnat göra nått ondskefullt" och sen andra sidan, där man tror de är typ Aliens och liknande.

Som svensk och mellanmjölken i blodet kan jag rekommendera ActivistPost som hade en intervju med Peter Kirby i en radiosändning med en kanal som inte vanligtvis tar upp ämnet (mer ekonomi verkar det som)

Men de gör det bra! Långt ifrån kamera objekt, kort o gott "contrails" comments utan en seriös diskussion om geoengineering/Chemtrails
Länk:
ActivistPost: Chemtrail Expert Peter Kirby on David Tulis Show

Seriösa? Om man tror att någon ska betala för att lyfta upp miljoner ton flygaska för att sedan släppa ut den har man inte alla hästar hemma. Någon borde filmat en lastbil som startar på ett kolkraftverk och kör till en flygplats. Ingen har heller hittat utrymmena för aska i trafikflygplanen.

Nä, detta är ännu galnare än teorierna om barium och aluminium.
Citera
2017-07-12, 15:57
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongoman
Seriösa? Om man tror att någon ska betala för att lyfta upp miljoner ton flygaska för att sedan släppa ut den har man inte alla hästar hemma. Någon borde filmat en lastbil som startar på ett kolkraftverk och kör till en flygplats. Ingen har heller hittat utrymmena för aska i trafikflygplanen.

Nä, detta är ännu galnare än teorierna om barium och aluminium.

Det finns ENORMA mängder med Shekels i allt som heter Climate Change
Citera
2017-07-12, 16:10
Medlem
Bongomans avatar
Citat:

Så man släpper ut enorma mängder koldioxid från jetbränsle för att hejda uppvärmningen orsakad av koldioxid? Slår du dig själv i huvudet med en hammare för att bota huvudvärk?

Svara också på frågan var lastbilarna som uppenbart går skytteltrafik mellan kolkraftverken och flygplatserna finns. Ingen har någonsin sett dem. Måste vara den nya sortens osynliga lastbilar.
Citera
2017-07-13, 15:22
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Så man släpper ut enorma mängder koldioxid från jetbränsle för att hejda uppvärmningen orsakad av koldioxid? Slår du dig själv i huvudet med en hammare för att bota huvudvärk?
Tror du en sådan som Rotchschild pushar sånt Nonsense som Climate Change, som får pengar inte bara via Lord R himself utan alla möjliga Ford Foundation liknande instanser, har gjort det för ja vaddå egentligen?
Macron och grabbarna vill rädda världen?

Citat:
Svara också på frågan var lastbilarna som uppenbart går skytteltrafik mellan kolkraftverken och flygplatserna finns. Ingen har någonsin sett dem. Måste vara den nya sortens osynliga lastbilar.
Ingen har någonsin sett lastbilar i skytteltrafik till flygplatsen.
Ok, jag antar de använder en annan rutt eller nått.

Notera att de avsnittet med Peter Kirby på Activist Post är det första seriösa samtal om Chemtrails jag lyssnat på. Nått skit håller de på med, men jag är absolut inte säker på varken vad det är, varför eller hur det går till.

Postar länken igen om nån vill höra:
http://www.activistpost.com/2017/07/activist-post-chemtrail-expert-peter-kirby-david-tulis-show.html
Citera
2017-07-13, 16:00
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
http://www.activistpost.com/2017/07/activist-post-chemtrail-expert-peter-kirby-david-tulis-show.html
Onödigt. Det är bullshit alltihop. Skulle detta verkligen pågå skulle vi veta det vid det här laget. Att en paranoid foliehatt säger det är inget att ta seriöst.
Citera
2017-07-13, 16:03
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Onödigt. Det är bullshit alltihop. Skulle detta verkligen pågå skulle vi veta det vid det här laget. Att en paranoid foliehatt säger det är inget att ta seriöst.
Vilka skulle ha berättat detta för dig då?
SVT Aktuellt?
Citera
2017-07-13, 16:06
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Vilka skulle ha berättat detta för dig då?
SVT Aktuellt?
Det vet jag inte idag då det inte heller finns något behov att veta det. Skulle det i framtiden dyka upp flera samstämmiga pålitliga stämmor att detta sker så tar jag det därifrån. Innan dess är det bara energislöseri.
Citera
2017-07-13, 16:08
Medlem
Citat:
Tror du en sådan som Rotchschild pushar sånt Nonsense som Climate Change, som får pengar inte bara via Lord R himself utan alla möjliga Ford Foundation liknande instanser, har gjort det för ja vaddå egentligen?
Macron och grabbarna vill rädda världen?

Ingen har någonsin sett lastbilar i skytteltrafik till flygplatsen.
Ok, jag antar de använder en annan rutt eller nått.

Notera att de avsnittet med Peter Kirby på Activist Post är det första seriösa samtal om Chemtrails jag lyssnat på. Nått skit håller de på med, men jag är absolut inte säker på varken vad det är, varför eller hur det går till.

Seriöst samtal? Det hela handlar ju om Herndon och hans märkliga, och helt obestyrkta, hypotes att flygplanen sprider flygaska från kraftverk. Varför ska någon betala enorma summor för att bli av med/sprida askan?

Och hur går det till? Askan måste transporteras och lastas på flygplanen. Ingen har sett detta. Ingen har heller sett de spridningsaggregat som måste finnas i så fall.

Dina angrepp på judar är rent osmakliga att läsa.

Med det hedrar dig när du säger att alla tidigare samtal om "chemtrails" som du hört på nätet har varit oseriösa.
Citera
2017-07-13, 16:10
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Det vet jag inte idag då det inte heller finns något behov att veta det. Skulle det i framtiden dyka upp flera samstämmiga pålitliga stämmor att detta sker så tar jag det därifrån. Innan dess är det bara energislöseri.

Med så många "Dark OP" som skett genom historien av diverse säkerhetstjänster. Och det är knappast lugnare idag. Men det är ditt val vi lever i ett fritt land (nåja) men ignorans är absolut ett val man kan göra, om man nu känner för det.
Citera
2017-07-13, 16:19
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
.Dina angrepp på judar är rent osmakliga att läsa.

Med det hedrar dig när du säger att alla tidigare samtal om "chemtrails" som du hört på nätet har varit oseriösa.
Vad menar du, hur fanken har jag angripit judar till den grad att du tappade aptiten? Vad har judar med det här att göra? De andas väl samma luft som resten av oss?

Jag menade att detta var första seriösa i ämnet Chemtrails / Geo Enginering jag någonsin hört, tidigare har jag bara hört kommentarer här i denna tråden och några på Kvitter, båda lika snurriga och extrema på sitt sätt.
Men jag hoppas att det fortfarande hedrar mig, givetvis.
Citera
2017-07-13, 18:02
Medlem
Citat:
Vad menar du, hur fanken har jag angripit judar till den grad att du tappade aptiten? Vad har judar med det här att göra? De andas väl samma luft som resten av oss?
Det undrar jag också.
Men....
Citat:

Citat:
...minns du inte vad du själv har skrivit?
Citera
2017-07-13, 19:24
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

Som svensk och mellanmjölken i blodet kan jag rekommendera ActivistPost som hade en intervju med Peter Kirby i en radiosändning med en kanal som inte vanligtvis tar upp ämnet (mer ekonomi verkar det som)

Men de gör det bra! Långt ifrån kamera objekt, kort o gott "contrails" comments utan en seriös diskussion om geoengineering/Chemtrails

En taxichaffis i San Francisco har torra bihålor. Jäpp. Allt tyder på att en poänglös global konspiration med oändliga resurser måste vara orsaken...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in