Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Du har inte läst mitt förra svar till dig...?
Jo, att det var nått skevt med kameran typ. Jag tycker de låter långsökt, ett plan som flyger
under ett annat plan och spyr ut trials så långt ögat når, kameraoptik i all ära men.. visst det kanske är helt normalt jag vet inte.
Men det säger ju både och alla andra. Dreamlinern ska ju vara bränslesnål, men allt är väl relativt antar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Dr Tinnitus
Det finns överhuvud taget inte några som helst seriösa indikationer eller bevis på chemtrails så som de konspirationstroende beskriver det.
Hur beskriver "konspirationsteorierna" det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Bongoman
Hur mycket vätska tror du det går åt för att bilda ett moln som är 70x70x100000 meter?
Verkligen ingen som helst aning, jag vet ingenting om flygplan, jag hatar dem (inte på ett Chemtrails-sätt men jag är flygrädd). Hur mycket vätska de går åt för skapa ett moln - du hade lika gärna kunnat be mig plocka ner månen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bongoman
Du ser hur tätt och stort molnet är och jämför det med ett brandbekämpningsplan som släpper 50 ton på några sekunder. Även om det bara är en tiondel så tätt skulle ett plan som släpper hela maximala lastvikten, bränsle inräknat, kunna producera bara ett tiotal meter. Om man ska blanda in metaller och annat tungt skit så blir det inte många meter. Sedan är det en fördel om planet har några ton fotogen i tankarna så det kommer upp i luften.
Ok
Citat:
Ursprungligen postat av
Bongoman
Fortfarande övertygad om att spåren beror på något planet har lastat?
Nej, Men ska man blanda in metaller så blir det ju inte många meter.
Seriöst, jag har inte varit övertygad om någonting, tvärtom - jag frågade vad det där var för något.
Jag la upp det där på Kvitter och fick några ytterst märkliga DM som kändes lite väl.. överdrivna
Ni säger att det där är helt normalt, och som sagt, jag vet inte. Det är väl mer rimligt att det är normalt än vad okänd Domedagsprofet på Twitter påstår.
Sen får jag ju säga att om det där är helt normalt så är det fan creepy i sig.