2017-07-09, 19:05
Medlem
NilssooonSs avatar
Hej!
Starkt av er som fortfarande klarar av att spela spelet, blir bara arg så fort jag spelar det så har väl blivit max 20 matcher senaste två månaderna.. Hoppas man finner spelglädje med FIFA 18!

Har en hel del coins jag gärna blir av med om någon är villig att köpa, skriv PM i så fall 😊
Citera
2017-07-10, 16:55
Medlem
Vad är FUT-födelsedagsspelare som man kan vinna i kvalet?
Citera
2017-07-10, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MailmanMalone
Vad är FUT-födelsedagsspelare som man kan vinna i kvalet?

Någon av dessa kort: https://www.futbin.com/17/totw/FUTBirthday
Citera
2017-07-10, 18:37
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Någon av dessa kort: https://www.futbin.com/17/totw/FUTBirthday

Tradable, eller? Har inte fått grepp om det.
Citera
2017-07-10, 21:08
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
https://www.futbin.com/17/squad/4925105 tror ni om detta?
Tack för inspirationen, sålde hela mitt bundesligalag och vidareutvecklade din squad till detta:
https://www.futbin.com/17/squad/5043294

Förväntningarna är höga

... och någon som vill skänka mig Ronaldo att sätta som striker?
Citera
2017-07-11, 00:49
Medlem
EnLitenFryss avatar
Usch vilken frustrerande kväll. Försökte mig på DKT för att vinna birthday-kortet men fick inte alls till det. Ut i kvartsfinal tre gånger i rad, var väl aldrig riktigt nära. Antingen är det nu de bästa spelar eller så är det bara de som är duktiga som fortfarande är kvar. Visserligen spelade jag ganska dåligt men...

90% av målen jag släpper in ser ut på samma sätt. Pass till spelare som står centralt vid straffområdet - shield eller LT+RT dribbling - instick på framrusande spelare, friläge, mål. Jag ser det komma en mil bort men kan inte stoppa det. Klarar inte av att ta bollen från shieldaren, kan inte bryta passen, kan inte ligga framför framrusande forward. Inte så att jag alltid släpper in mål på detta men alldeles för ofta. När jag själv försöker hålla bollen utanför straffområdet är jag en sitting duck, tappar den direkt oavsett vad jag försöker.

Jag hoppar på konspirationståget och säger att något hänt med spelet sista dagarna. Spelarna känns sega i reaktionen, värdelösa passningar, skumma studsar. Lagg också, vilket jag typ aldrig haft.

Det ska bli skönt dagen jag kasserar Sbc Kurzawa. Jag har kommit att hata kortet intensivt för dess usla stamina och allmänna medelmåttighet. Tar NIF Rose alla dagar i veckan före Kurzawa. Tyvärr spelar jag ändå med honom nu pga requirements på dkt.
Citera
2017-07-11, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Usch vilken frustrerande kväll. Försökte mig på DKT för att vinna birthday-kortet men fick inte alls till det. Ut i kvartsfinal tre gånger i rad, var väl aldrig riktigt nära. Antingen är det nu de bästa spelar eller så är det bara de som är duktiga som fortfarande är kvar. Visserligen spelade jag ganska dåligt men...

90% av målen jag släpper in ser ut på samma sätt. Pass till spelare som står centralt vid straffområdet - shield eller LT+RT dribbling - instick på framrusande spelare, friläge, mål. Jag ser det komma en mil bort men kan inte stoppa det. Klarar inte av att ta bollen från shieldaren, kan inte bryta passen, kan inte ligga framför framrusande forward. Inte så att jag alltid släpper in mål på detta men alldeles för ofta. När jag själv försöker hålla bollen utanför straffområdet är jag en sitting duck, tappar den direkt oavsett vad jag försöker.

Jag hoppar på konspirationståget och säger att något hänt med spelet sista dagarna. Spelarna känns sega i reaktionen, värdelösa passningar, skumma studsar. Lagg också, vilket jag typ aldrig haft.

Håller mig dig angående kvalet. Gjorde två försök idag, aldrig mer kvala in första dagen... mötte två överjävliga motståndare med riktigt bra lag. Hade inte en chans. Kvartsfinalen brukar jag ju kunna spela mig igenom utan större koncentration i vanliga fall. Lirade divisioner istället o där flyter de på göttit iaf, obesegrad genom 3:an och nytt försök i 2:an. Haft problem där sen jag återtog lirandet igen.
Citera
2017-07-11, 11:19
Medlem
Raxies avatar
Nån som funderat nåt kring lag byggda på farbröderna som komma skall?

https://www.futbin.com/17/squad/5050193

Nån som kan höja medelåldern utan att kvailitén blir lidande? Och det där är då under förutsättning att kommande 4 farbröder är
Gerrard, Lampard, Xabi Alonso & Lahm - även om det kan vara ok att Lahm blir Maxwell.
Citera
2017-07-11, 12:08
Medlem
Tja!

Här mitt ps4 i en annan stad och har just nu endast tillgång till ps3. Är sugen på att köpa FIFA 17 till ps3, men kan man fortsätta på sin UT man körde på ps4?
Citera
2017-07-11, 19:08
Medlem
o där kom Smalling sbc..87 rated Smalling som inte alls är svår att lösa...

EDIT: kostade mig 15k..resten fanns i klubben
Senast redigerad av m4staSWE 2017-07-11 kl. 19:23.
Citera
2017-07-11, 19:08
Medlem
Tjena, jag tänkte smyga in en fråga angående när man spelar vanliga seasons utanför FUT.

När jag startar första matchen så funkar allt som det ska, men när jag sen fortsätter spela matcher så ändras min starttaktik automatiskt? Min 4-1-2-1-2 står fortfarande som taktik men när jag startar är det 4-3-3 och fel spelare på plan.

Vad har hänt? :S
Citera
2017-07-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
o där kom Smalling sbc..87 rated Smalling som inte alls är svår att lösa...

EDIT: kostade mig 15k..resten fanns i klubben

Och nu Butland nominerad tillsammans med Begovic och Trapp. Undra vilken rosa duo vi kommer få se var och varannan match framöver?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in