2017-07-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doedko
Har du upplevt dig "lurad" eller kräver du helt enkelt bild innan ni träffas?

Nej jag har inte blivit lurad utan jag ser till att bara gå vidare när det finns vettiga helkroppsbilder i tinder-presentationen.
Citera
2017-07-10, 20:47
Medlem
FB-Kissens avatar
Hur kommer det sig att jag får upp samma person trots att jag swipa nope?
Såg henne först vid lunch, och nu dök hon upp igen. Hände igår med fast med en annan tjej, tror inte de swipade höger på mig heller.
Citera
2017-07-10, 22:00
Medlem
Jag raderade appen-Tinder, och nu kan jag inte hitta den på App-Store.

Hur kommer det sig, jag vill ladda ner appen igen. Hur gör jag då?
Citera
2017-07-10, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Hur mycket räknas som många matchningar per dygn som man?

Jag vet att många killar gillar allt för att få så många matchningar som möjligt, men jag har inte tyckt att det var särskilt kul för man blir ju ändå inte glad över matchningarna om det är ettor och tvåor liksom. Jag brukar få 1-4 matchningar om dagen när jag är mycket selektiv och i princip bara tar de som sticker ut.

De senaste 3 dygnen har jag testat svepa på allt och jag är uppe i 100 matchningar och som det är nu orkar jag inte ens öppna alla profiler som man matchar med.

Har du Tinder plus och/eller kör med boost?

Jag har fått 5 matchningar på 3 veckor nu sen jag startade en ny profil. Med exakt samma bilder och text fick jag iaf runt 60-70 i vintras och 4-5 dejter i månaden. Nu är det helt dött. Så jävla trött på tinders jävla fittalgoritmer. Sist jag provade boost fick jag 2 match. Känns ju jävligt värt det. Det verkar som jag inte visas öht i flödet. Känner fler som har det här problemet just nu också. Helvete vad jag hatar den här appen, men tyvärr är det det enda sättet att få till dejter på idag. Fast nu kan man inte det längre.
Citera
2017-07-11, 00:03
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domina-trix

Jag har fått 5 matchningar på 3 veckor nu sen jag startade en ny profil. Med exakt samma bilder och text fick jag iaf runt 60-70 i vintras och 4-5 dejter i månaden. Nu är det helt dött. Så jävla trött på tinders jävla fittalgoritmer. Sist jag provade boost fick jag 2 match. Känns ju jävligt värt det. Det verkar som jag inte visas öht i flödet. Känner fler som har det här problemet just nu också. Helvete vad jag hatar den här appen, men tyvärr är det det enda sättet att få till dejter på idag. Fast nu kan man inte det längre.
Haha samma sak hände mig. 3 matchningar på 20 dagar, hade 50-60 på några veckor med exakt samma bilder tidigare. Löjligt. Blir att ta bort skiten appen är död för mig.
Citera
2017-07-11, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domina-trix

Citat:
Haha samma sak hände mig. 3 matchningar på 20 dagar, hade 50-60 på några veckor med exakt samma bilder tidigare. Löjligt. Blir att ta bort skiten appen är död för mig.

Uppdatering: 250 matchningar nu efter 8-9 dagar eller nåt och har inte boost eller plus.. bara gratis
Citera
2017-07-11, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Uppdatering: 250 matchningar nu efter 8-9 dagar eller nåt och har inte boost eller plus.. bara gratis

Hur många år av slit på gym tar det att få den kropp du har nu?
Citera
2017-07-11, 15:37
Medlem
Ska träffa en tjej i veckan. Pratat med henne i telefon.
Hon är inte ute efter seriöst alls utan "Vill leka av sig". Haft långt förhållande men ändå vart singel ett par år.

Dagens tjejer knullar nog mer än 80% av killarna.
Citera
2017-07-11, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Dagens tjejer knullar nog mer än 80% av killarna.
Fast det måste ju vara lika många killar som knullar tjejer, som tjejer knullar killar.
Om du inte tänker att de skulle ha massa lesbiskt sex.
Citera
2017-07-11, 17:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Fast det måste ju vara lika många killar som knullar tjejer, som tjejer knullar killar.
Om du inte tänker att de skulle ha massa lesbiskt sex.

Hur tänker du nu?

En kille kan ligga med flera tjejer
Citera
2017-07-11, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apep
Hur tänker du nu?

En kille kan ligga med flera tjejer
Tesen är alltså att det är ett stort antal tjejer som ligger med ett litet antal killar?
Citera
2017-07-12, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abloodywar
Tesen är alltså att det är ett stort antal tjejer som ligger med ett litet antal killar?

Ja? De är väl inget nytt eller?
Jag själv tillhör dom 20% och krasst kan man träffa en ny tjej varje dag (om man ens orkar, man måste ju fort anstränga sig)

Så jag har ibland haft 2-3 tjejer vissa veckor. Tvivlar på att dessa ligger på lika hårt.

Har du läst tråden så framstår de ju även att många killar har svårt att få matches, är ju knappast så för tjejer menar jag.

80/20 regeln helt enkelt. 20% av killarna knullar 80% av tjejerna. Rätt mycket sanning i de skulle jag tro när de kommer till singellivet.

Resterande 80% av killarna får slåss om de andra 20% = Många killar blir utan.
Senast redigerad av LongTerm90 2017-07-12 kl. 14:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in