Citat:
Jag har enbart haft sex i Sverige och kan inte svara för egen del. Jag tycker att det är porrskadade män som ber om gör du i så utan att tänka på att de själva borde anstränga sig. Att man inte bör tro att allt ska ske omedelbart. En del tror att grovt språk är ett normalt tilltalande sätt mot tjejerna. Jag håller inte med.
Har jag sagt nu eller bä? Måste jag vara överdrivet promiskuös eller "frigid" bara för att jag är kvinna? Det är sådant som du avtäcker som är problemet. Att kvinnlig sexualitet måste ha en bestämd form i allt eller inget.
Sluta upp med att tro att kvinnor kan behandlas som om de vore prostituerade eller snarare sådana att utöva makt över ifall de har en egen sexualitet. Jag vill själv inte ha någon man som går till prostituerade kvinnor. Jag är inte insatt i området men har sett vissa (smakfullare) bilder på prostituerade (manliga bekanta) men enbart mött på mer utnyttjade kvinnor. Min personliga åsikt är att det är fullständigt vidrigt att enbart se till sina egna behov och om män uppträdde bättre skulle de antagligen få mer sex. Men någon fumlig krävande drummel, vill man inte riktigt ha. Kalla det egoistiskt om du vill men det är männens egna val. Få kvinnor vill ha en skitstövel heller.
Har jag sagt nu eller bä? Måste jag vara överdrivet promiskuös eller "frigid" bara för att jag är kvinna? Det är sådant som du avtäcker som är problemet. Att kvinnlig sexualitet måste ha en bestämd form i allt eller inget.
Sluta upp med att tro att kvinnor kan behandlas som om de vore prostituerade eller snarare sådana att utöva makt över ifall de har en egen sexualitet. Jag vill själv inte ha någon man som går till prostituerade kvinnor. Jag är inte insatt i området men har sett vissa (smakfullare) bilder på prostituerade (manliga bekanta) men enbart mött på mer utnyttjade kvinnor. Min personliga åsikt är att det är fullständigt vidrigt att enbart se till sina egna behov och om män uppträdde bättre skulle de antagligen få mer sex. Men någon fumlig krävande drummel, vill man inte riktigt ha. Kalla det egoistiskt om du vill men det är männens egna val. Få kvinnor vill ha en skitstövel heller.
Återigen så känns det väldigt förvirrande vad du egentligen vill ha sagt?
Kvinnor verkar ständigt behöva söka utåt efter åsikter om hur hon ska vara sexuellt, det kanske skapar förvirring då alla har en åsikt (liksom alla har en åsikt om hur en mans sexualitet ska vara, som du ser i min diskussion med drullknull).
Hur behandlar män dig som en prostituerad? Mycket få svenska män har gått till prostituerade, så jag tror inte att de fått någon sådan ide därigenom.
Vill du inte ha en skitstövel finns gott om sådana tillgängliga. Har en väldigt prästlig barndomsvän som jag växte upp med som nästan börjar svettas om man ens tar uttryck med för grova svärord. Glassögonorm och otroligt pryd (klär sig alltid med rena skjortor) och håret är milimeterrätt på rätt ställe. Han har alla de rätta PK-åsikterna, och blir neurotisk rädd inför kontroversiella samtalsämnen. Tyvärr är han oskuld och extremt nervös inför kvinnor, han väntar på att någon kvinna ska ta första steget, samma strategi som herr Drullknull tillämpar utan någon vidare framgång. Låter som något för dig?
Vi som känner honom skämtar sinsemellan om att han i hemlighet är någon pervers seriemördare, så man vet aldrig. Det är en grej med män, en man är ju trots allt en man, eller?