Citat:
Ursprungligen postat av
dip
pratar ni om metamina nu, eller pratar ni om 'attentin' ? även om dom kemiska beståndsdelarna vad gäller innehåll överenstämmer, så är konstruktionen av medicinerna absolut inte identisk. jag hade 'attentin' ett kort tag, upplevde biverkningar (illamående,seghet osv) som jag inte haft när jag ätit metamina. så därför fick jag återgå tillbaka till 'metamina'
vettig kosthållning och regelbunden träning skulle jag säga är givna 'verktyg' för att ni skall 'må bra' allt dessa mediciner gör är 'möjliggör' dom är absolut inte någon form av lösning på något 'övergripande'
Elvanse och Attentin.
Metamina "finns inte" här längre.
Jag har inte haft problem med träning och mat tidigare, vet att jag mår bättre av träning. Men jag känner inte att jag klarar av det nu, det känns som jag ska få stroke när jag tränar. Mat- jag har svårt för vanlig mat på medicinen. Mår också väldigt illa som du gjorde.
Jag har fått verktyg, men det fungerar inte helt bra ändå. Det är alltid något i livet som jag inte klarar av att fixa, när en sak blir bättre så faller en annan. Orkar inte med det där längre. Ska tillägga att jag har ganska stora svårigheter inom vissa områden.
Just nu kör jag till det att jag inte klarar mer.