2017-07-09, 05:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det gör den ju inte. Ditt testosteron sjunker, och din kropp med den, som ett rödtjut med inslag av kork.

Vill någon ligga med dig för att just du är så het och oemotståndlig?

Och är den makten som pengar innebär detsamma som sexuell makt? Du kan köpa En hitman som kan krossa folk med händerna, betyder det att du har ekonomisk makt eller att du är extremt stark?

Testosteron som sjunker. Har jag inte märkt av. Har aldrig varit kåtare än nu. Det du missar är att många kvinnor tänder sexuell på kombinationen av hög utbildning, social status, och ett bra utseende. Dessutom kan jag välja mellan min fru och ett antal älskarinnor... ganska bra sits, eller hur?
Citera
2017-07-09, 05:31
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Testosteron som sjunker. Har jag inte märkt av. Har aldrig varit kåtare än nu. Det du missar är att många kvinnor tänder sexuell på kombinationen av hög utbildning, social status, och ett bra utseende. Dessutom kan jag välja mellan min fru och ett antal älskarinnor... ganska bra sits, eller hur?
Det är inte älskarinnor om du betalar ty de är inte intresserade av din kuk.
Citera
2017-07-09, 05:32
Medlem
esants avatar
Citat:
Nä inte särskilt. Massor av pirayor i en pool.

Det finns dock få äkta snuskgubbar/slampgubbar, däremot massor av wannabes! Som t ex mannen du nyss diskuterar med. Han träffar inte de yngre tjejerna för att han ens har ett sexuellt intresse för dem, utan garanterat bara för att få känna sig som en snuskgubbe. Det där om att leva någon annans dröm, som drabbar så många på olika sätt här i livet.
Citera
2017-07-09, 05:34
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det är inte älskarinnor om du betalar ty de är inte intresserade av din kuk.

Ja, talar vi rena horor så är de utöver frugan och älskarinnorna. En riktig man måste ha variation vet du...

Topic: jag har ökande sexuell makt som en medelålders man med god utbildning, och du som medelålders kvinna har en jävla ravin att se fram emot. Grattis! hoppas det går bra!
Citera
2017-07-09, 05:35
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Det finns dock få äkta snuskgubbar/slampgubbar, däremot massor av wannabes! Som t ex mannen du nyss diskuterar med. Han träffar inte de yngre tjejerna för att han ens har ett sexuellt intresse för dem, utan garanterat bara för att få känna sig som en snuskgubbe. Det där om att leva någon annans dröm, som drabbar så många på olika sätt här i livet.
Tja, och för många är det nog det runt ikring. Både män och kvinnor vill ha bekräftelse, och bli sedda som attraktiva.
Citera
2017-07-09, 05:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ja, talar vi rena horor så är de utöver frugan och älskarinnorna. En riktig man måste ha variation vet du...

Topic: jag har ökande sexuell makt som en medelålders man med god utbildning, och du som medelålders kvinna har en jävla ravin att se fram emot. Grattis! hoppas det går bra!
Jag ser yngre ut, och jag trivs med att inte vara sjuk i anorexi längre, det var inte direkt bra för lusten 😊

En riktig man kan nog hålla lilleman i byxan och vara ärlig mot frugan.
Citera
2017-07-09, 05:41
Medlem
esants avatar
Citat:
Tja, och för många är det nog det runt ikring. Både män och kvinnor vill ha bekräftelse, och bli sedda som attraktiva.

Bekräftelsebehovet är ett tecken på svaghet, även om väldigt många drabbas av det. Men det har inte med några sexbehov att göra alls, var det jag ville uppmärksamma dig på då du diskuterar med någon som just nu sitter och hävdar att han har ett enormt behov av sex. Nej, han försöker leva någon annans dröm helt enkelt!

Kanske delvis för att han redan håller på att förlora erektionsförmågan eller befarar att det snart är på gång. Därför måste han, som äldre/medelålders man framhäva sin "otroliga sexuella makt" .
Senast redigerad av esant 2017-07-09 kl. 05:46.
Citera
2017-07-09, 05:42
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag ser yngre ut, och jag trivs med att inte vara sjuk i anorexi längre, det var inte direkt bra för lusten 😊

En riktig man kan nog hålla lilleman i byxan och vara ärlig mot frugan.

Är det här topic tycker du stumpan? Skärp dig nu. Allt handlar inte om dig.

Åter till topic!

PS. Om du försöker framställa dig själv som ett offer: det fungerar jävligt dåligt, och ger noll sympati!
Citera
2017-07-09, 05:43
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Bekräftelsebehovet är ett tecken på svaghet, även om väldigt många drabbas av det. Men det har inte med några sexbehov att göra alls, var det jag ville uppmärksamma dig på då du diskuterar med någon som just nu sitter och hävdar att han har ett enormt behov av sex. Nej, han försöker leva någon annans dröm helt enkelt!
Jo det verkar sannerligen så. Att vara viril är väl ett tecken på att man inte är död än.
Citera
2017-07-09, 05:45
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Är det här topic tycker du stumpan? Skärp dig nu. Allt handlar inte om dig.

Åter till topic!

PS. Om du försöker framställa dig själv som ett offer: det fungerar jävligt dåligt, och ger noll sympati!
Jag är inget offer alls. Men du vill ju gärna trycka på din egen förträfflighet kontra min

Återigen så sexuell makt, och vem har den och är det något som gör livet bättre?
Citera
2017-07-09, 05:50
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag är inget offer alls. Men du vill ju gärna trycka på din egen förträfflighet kontra min

Återigen så sexuell makt, och vem har den och är det något som gör livet bättre?

Ja, sexuell makt är avgörande på många sätt. Den kan yttra sig på de mest subtila sätt. Men faktum kvarstår: när du i framtiden sitter och virkar vantar, så knullar jag unga tjejer. Lev med detta, fruntimmer!
Citera
2017-07-09, 05:52
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ja, sexuell makt är avgörande på många sätt. Den kan yttra sig på de mest subtila sätt. Men faktum kvarstår: när du i framtiden sitter och virkar vantar, så knullar jag unga tjejer. Lev med detta, fruntimmer!
Ja du köper tjejer. Det gör du säkert och de ljuger dig full hur manlig och viril du fortfarande är och berättar om den där slappa kunden som tog eoner på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in