Är det någon som tror att man kan göra en App enkelt för att hitta andra som vill raida? Silph road fungerar ju inte, och något behövs ju helt klart! Jag är så okunnig inom området, men misstänker att det finns folk med kompetens som skulle klara av det ganska lätt (om man håller det mycket lätt, tex så räcker det med ett forum eller likvärdigt), vad tror ni?
Är det någon som tror att man kan göra en App enkelt för att hitta andra som vill raida? Silph road fungerar ju inte, och något behövs ju helt klart! Jag är så okunnig inom området, men misstänker att det finns folk med kompetens som skulle klara av det ganska lätt (om man håller det mycket lätt, tex så räcker det med ett forum eller likvärdigt), vad tror ni?
enklast är gå med i en grupp på facebook för ditt lag, där håller nog dom flesta till för raids.
Fy fan för detta "event". Skojar de eller? Sämst någonsin. Pratade med min kompis som spelar ingress, deras event kan pågå tre veckor åt gången och brukar vara sjukt värda att spela under. Jag har varit på betydligt roligare ettårskalas. Och det betyder ändå bara skrikande ungar, kladd och pretentiösa skitduktiga föräldrar.
Anniversaryboxen är inte heller något särskilt bra erbjudande, 6 Incubators kostar 900 och 2 raidpass 200 så du betalar egentligen 100 coins för 6 Max Revives och 20 Ultraballs.. Hade boxen kostat 1000 hade den kanske varit värd att köpa.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!