Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
Jo men det tar en sekund och se första hålet i din teori, 400 000 person kände inte till allt om apollo. Om du tror det då är du på mycket låg intellektuell nivå och är du det blir det väldigt svårt att föra någon form av faktabaserat debatt.
Har du några bevis för din "teori"? Vad får dig att tro att 400 000 kände till så mycket om apollo?
Jag får be att upprepa mig (eftersom du verkar vara på så låg intellektuell nivå att du inte kan läsa):
Jag förutsätter att de som arbetade med projektet kunde sitt jobb. Ta bara teorier som är aktuella nu.
* Datorerna var inte tillräckligt bra - Förmodligen skulle programmerarna/ingenjörerna reagerat på detta och tänkt: Men, våra datorer är inte tillräckligt bra för det där.
* Motorerna var inte tillräckligt kraftfulla - Ingenjörerna/teknikerna borde ha reagerat och tänkt: Men det där kan inte våra motorer klara av.
Ingenjörer/rymdforskare som ser bilder från månen borde tänkt: Men så där kan inte en kropp röra sig på månen.
Märkligt nog har inget av detta skett. Däremot har folk som är totalt outbildade inom dessa områden spridit konspirationsteorier som du tror på.
Du tror på människor utan uppvisad bildning, adekvata kunskaper och rena gissningar. Jag tror på vetenskap och bevis. INGENTING du lagt fram har det minsta med fakta och bevis att göra. Däremot är du duktig på att ställa frågor som överbevisas.
Men som sagt, vi kör klassikern: Vad anser du att bevis är?
Lämnar dig med detta ikväll.
Sov gott!