Citat:
Ursprungligen postat av
DIEGLOCKE
Hemlig massgrav...trams...som jag sagt var det inte många som visste om det, resten blev väl hotade..och efter Grishams "tragiska" öde ..var det ingen som tyckte att de var värt det. Lista ...ja astronauterna visste såklart. sedan var det säkert några högt uppsatta. Fungerande farkoster...månlandaren fungerade ju inte ...den försökte de ju få att fungera till -72 då de gav upp. Och enligt beräkningar var apollo raketen för liten för att ta de till månen.
Ok, då har vi 27 austronauter då...
Sen då, filmare, fotografer, regissör, ljuskillar osv., blir några det, fx-killarna lär ju fått jobba, ett jävla stort gäng med framtida eller hemlig militär teknik.
Högsta hönsen måste ju vetat, ett antal av ground control skulle inte heller gå att lura så de måste varit involverade osv.
Utöver detta, då du säger att grejerna Inte funkade, i princip alla inblandade i bygget av månlandaren och saturn då de absolut vet vad deras produkt klarade och inte, även fast det endast är någon procent av de inblandade i bygget som hade helheten så blir det ju några pers till...
Så det blir ju "några" fler än "20-30 pers." eller hur?
Detta är ju inte riktigt mitt område men hur många brukar det gå att sprida en hemlighet till innan den kommer ut?
Personligen om jag tittar på de omkring mig så räcker det oftast med 2....
Är även Jättenyfiken på uträkningen på saturn, hade du den eller länk?