2017-07-06, 10:48
Medlem
ILoveBerlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Jodå. Han jämförde även med Prag.

Tyvärr finns det bara 1 FKK-klubb i Berlin. Myndigheterna motsätter sig fler etableringar,. Men Artemis ägare verkar också ha jobbat hårt för att hindra etablering av andra FKK-klubbar.

Med dålig komnkurrens kan man: 1) ta ut 80 Euro i entré, 2) leverera undemålig mat; 3) ha snorkig personal, och 4)dessutom ha obefintlig koll på tjejernas beteende.

Hade aldrig fungerat om Atrtemis hade haft konkurrens från andra FKK-klubbar i Berlin.
Lite konkurrens skulle nog höja servicen på Artemis betydligt - både bland tjejerna och personalen.

Nja, det där kan man nog diskutera! Tycker inte att 80euro är dyrt för detta, hotellen i Sverige tar ju minst lika mycket för en natt, okej du får ett eget litet rum utan luft med en säng för dom pengarna men då ingår ingen buffe, inget spa, och inte 50 nakna alla redo att knulla dig för mindre kostnad än vad en middag med ett par öl på Ohlearys kostar.
Sen glöm inte gratis kaffe, drickor, Capochino på det. Varför jämför jag nu Artemis med svenska hotellkedjor och Ohlearys nu då? Jo för dom 2 sistnämnda har ju massor med konkurens och ändå 1) ta ut överpriser i 2) leverera undemålig mat; 3) ha snorkig personal, och 4)dessutom ha obefintlig koll på servicen
Citera
2017-07-06, 10:59
Medlem
ILoveBerlins avatar
Nyss hemkommen från Berlin och Artemis besöktes i vanlig ordning.

Noterade att dom bytt ut duscharna mot nya som har timer och stänger av sig efter 15sek eller nåt. DÅLIGT!! Annars var det som vanligt förutom att en del tjejer klagade på den nya kommande lagen där det förbjuds att suga av utan kondom. Jag var där i slutet av juni ska tilläggas. De menade att vissa kunder endast kommer för att bli avsugna och kan inte ens få upp den med kondom.

Jag har en lösning på detta som jag pratade med en viss person på Artemis om men jag tänker inte nämna det här pga att vissa idioter här inne försöker leka polis och sätta dit en. Så det stannar här!
Citera
2017-07-06, 18:16
Medlem
BlueStars avatar
Några inlägg som berörde klubbar i Düsseldorf har flyttats till den stora diskussionstråden om FKK:

(FB) Den stora frågetråden om FKK (sammanfogad/mod)

Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2017-07-06, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBerlin
Jag har en lösning på detta som jag pratade med en viss person på Artemis om men jag tänker inte nämna det här pga att vissa idioter här inne försöker leka polis och sätta dit en. Så det stannar här!
Jag tror inte man behöver rörmokarexamen för att komma på lösning att koppla bort timern. Hoppas ingen försöker sätta dit mig nu.
Citera
2017-07-07, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveBerlin
Annars var det som vanligt förutom att en del tjejer klagade på den nya kommande lagen där det förbjuds att suga av utan kondom. Jag var där i slutet av juni ska tilläggas. De menade att vissa kunder endast kommer för att bli avsugna och kan inte ens få upp den med kondom.

Fan vad sämst Har aldrig träffat en tjej i Sverige som kan suga mig till utlösning så det är alltid ett av mina mål med besök på Artemis, att spara mig en vecka och sen ta CIM med första tjejen jag besöker på Artemis. Där försvann det nöjet.
Citera
2017-07-20, 01:19
Medlem
delfinkoftas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dim
Jobbresa 3 veckor sedan. Stannade 1 extra dag för att prova Artemis då många säger att man ska uppleva det och jag håller med. "Prova åtminstone 1 gg".

Provade Artemis som min första fkk. Gillade stället mycket men tjejmässigt så var de flesta alldeles för på. 1 av 3 var för på.

Var med 3 tjejer. 2 av de 3 tjatade om cim, klagade över de ena, de andra. Verkade mest som de 2 mindre bra ville att jag skulle komma så fort som möjligt och fortsätta jobba. Som tur är var det snygga som attan så jag kom inom 30 min men hade nog inte gjort det annars pga attityd.

Som tur är valde jag 1 timme med min första tjej som var den bästa. Men 1 av de andra sög som en gud och jag tackade ja till cim med henne och det var det värt trots tjatet (Natasha porrbrud =). Man ska väl förstå att det flesta tjejer vill tjäna pengar. Min första tjej tycktes dock gilla sex och blev väldigt blöt och gillade mig trots mina 43+. Jag tränar 4ggr/vecka och ser väl helt ok ut, iaf i jämförelse med de flesta män jag såg på stället. Hon sa att hon gillade svenska män. =)
Vi satt dessutom och pratade om ditt och datt tills tiden var slut. Hon var från Tjeckien och sa att hon heter Kira.

Det var dessutom väldigt trevligt att hänga lite utomhus i jacuzzin samt den stora bastun. Inte många tjejer utomhus tyvärr då det endast va ca 17-20 grader ute men jacuzzin var ju uppvärmd. =)
Maten kl 18 var ju inte så himla dålig heller, husmanskost skulle jag vilja kalla det.

Helt klart värt det enligt mig och tar gärna ett besök igen när chansen kommer.

Har varit på Artemis igen och kan verkligen rekommendera Kira, hon är väldigt mycket GFE om man letar efter det. Var en halvjapansk tjej där med stora bröst som var rätt härlig också, minns tyvärr ej vad hon hette. något på "M" tror jag iallafall.

Var där i Juni så får se om man åker igen framöver nu när man ej kan bli avsugen utan kondom utan att riskera böter osv, väldigt fånigt.
Jag behöver ofta bli avsugen utan kondom för att ens "komma igång" eller vad man nu ska säga, det är bara första tjejen man kan köra med direkt om man har hållit sig innan man går dit, sen behöver man "hjälp på traven" så att säga. Hjärnan vill men kroppen är svag. =)
Citera
2017-07-20, 06:50
Medlem
BlueStars avatar
Några till inlägg flyttade till diskussionstråden om FKK:

(FB) Den stora frågetråden om FKK (sammanfogad/mod)

/Mod
Citera
2017-08-10, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PePe3
Fan vad sämst Har aldrig träffat en tjej i Sverige som kan suga mig till utlösning så det är alltid ett av mina mål med besök på Artemis, att spara mig en vecka och sen ta CIM med första tjejen jag besöker på Artemis. Där försvann det nöjet.

Böter för att suga utan kondom ? Vem kontrollerar och anmäler detta ?
Citera
2017-08-10, 07:33
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorU
Böter för att suga utan kondom ? Vem kontrollerar och anmäler detta ?
Kan man ju undra, men jag kommer inte att "syna korten"!
Don't underestimate the German Polizei!
Citera
2017-08-10, 15:55
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Det är det som är meningen med lagen..
Citera
2017-08-11, 21:31
Medlem
Citat:
Finns andra klubbar i Tyskland att besöka där du fortfarande kan få detta även efter 1:e juli. Har själv gjort det.
Citera
2017-08-11, 23:17
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
3 dagar på Artemis som utspelade sig under juli månad. Alltså efter det numera välkända BBBJ-förbudet.

Efter en tids funderande om jag ens skulle skriva nån rec så kom jag fram till att göra detta och utelämna detaljer om sexet i rummen. Detta för att inte outa några tjejer som utfört en del otillåtna extras.

Sådana extras som CIM eller CIF förekom ej öht. De enda saker som kom på tal var sprut på brösten och något enstaka avslutande HJ utan kådis. De allra flesta tjejerna tycks dock följa den nya lagen slaviskt och det gnälldes en del om missade inkomster. Ingen sa dock rakt ut att de tänkte lägga av. Tror som flera andra framfört att det riktiga "testet" av hur lagen slår kommer under första halvåret 2018.

Day 1. Touring eastern Europe

Kåt som bara den denna första dag. Valde dock att inleda lugnt med en rejäl sen frukost för att sedan slappa på nedervåningen. Den första inledande spaningen i loungen gav inget av intresse och jag hade inte för avsikt att gå med första bästa.

Under en simtur i poolen kommer en jäkligt fin tjej fram och böjer sig ned och börjar prata. Nora från Ungern, 27 år. Svart hår och en riktigt fin solbränna. Ett av de snyggaste seten naturliga bröst jag sett, vilket alltid får mig på fall. Inte överdrivet stora, men sjukt fina!
Här blir det en aning "pinsam" situation då jag får världens jävla ståfräs i vattnet vid åsynen av denna gudinna som jag strax ska få idka synder med. Räddar det en aning då jag ber om 2 minuter och ses uppe i trappen. Springer med bången till duschen och drar sen på badrocken och knallar iväg.
Jag vet att ingen bryr sig, men man kan inte rå för hur man känner just där och då.

Blir en fantastisk start med Nora och jag hinner njuta alldeles för kort av hennes underbara kropp. Hon är dessutom charmig och trevlig. Återbesök? Absolut!

Några timmar senare så dyker min alldeles speciella favorit från Rumänien upp vid min sida uppe i baren. Efter lite catching up så är vi strax uppe på ett rum. Bra som vanligt, även om jag inte riktigt känner samma "klick" vid våra sessioner längre. Hon är även en av dem som verkar mest besviken på nya lagen. Kanske var detta vår sista session...

Senare under natten blir det dags för session nr 3. Alltid lika påhängsna Mirona, numera fyllda 22, slänger upp kassarna i ansiktet på mig när jag försöker slappa i en soffa. Efter en stunds uppkåtande och tafsande så blir det ännu en gång. Hon gör mig aldrig besviken!

Väljer då även att inte ge beloppet i EUR som jag gett respektive tjej, då även detta kan vara ledtrådar till ev extras.

Dag 1 i Östeuropa slutar på tot 280 EUR inkl inträdet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in