3 dagar på Artemis som utspelade sig under juli månad. Alltså efter det numera välkända BBBJ-förbudet.
Efter en tids funderande om jag ens skulle skriva nån rec så kom jag fram till att göra detta och utelämna detaljer om sexet i rummen. Detta för att inte outa några tjejer som utfört en del otillåtna extras.
Sådana extras som CIM eller CIF förekom ej öht. De enda saker som kom på tal var sprut på brösten och något enstaka avslutande HJ utan kådis. De allra flesta tjejerna tycks dock följa den nya lagen slaviskt och det gnälldes en del om missade inkomster. Ingen sa dock rakt ut att de tänkte lägga av. Tror som flera andra framfört att det riktiga "testet" av hur lagen slår kommer under första halvåret 2018.
Day 1. Touring eastern Europe
Kåt som bara den denna första dag. Valde dock att inleda lugnt med en rejäl sen frukost för att sedan slappa på nedervåningen. Den första inledande spaningen i loungen gav inget av intresse och jag hade inte för avsikt att gå med första bästa.
Under en simtur i poolen kommer en jäkligt fin tjej fram och böjer sig ned och börjar prata.
Nora från Ungern, 27 år. Svart hår och en riktigt fin solbränna. Ett av de snyggaste seten naturliga bröst jag sett, vilket alltid får mig på fall. Inte överdrivet stora, men sjukt fina!
Här blir det en aning "pinsam" situation då jag får världens jävla ståfräs i vattnet vid åsynen av denna gudinna som jag strax ska få idka synder med. Räddar det en aning då jag ber om 2 minuter och ses uppe i trappen. Springer med bången till duschen och drar sen på badrocken och knallar iväg.
Jag vet att ingen bryr sig, men man kan inte rå för hur man känner just där och då.
Blir en fantastisk start med Nora och jag hinner njuta alldeles för kort av hennes underbara kropp. Hon är dessutom charmig och trevlig. Återbesök? Absolut!
Några timmar senare så dyker min alldeles speciella favorit från Rumänien upp vid min sida uppe i baren. Efter lite catching up så är vi strax uppe på ett rum. Bra som vanligt, även om jag inte riktigt känner samma "klick" vid våra sessioner längre. Hon är även en av dem som verkar mest besviken på nya lagen. Kanske var detta vår sista session...
Senare under natten blir det dags för session nr 3. Alltid lika påhängsna
Mirona, numera fyllda 22, slänger upp kassarna i ansiktet på mig när jag försöker slappa i en soffa. Efter en stunds uppkåtande och tafsande så blir det ännu en gång. Hon gör mig aldrig besviken!
Väljer då även att inte ge beloppet i EUR som jag gett respektive tjej, då även detta kan vara ledtrådar till ev extras.
Dag 1 i Östeuropa slutar på tot 280 EUR inkl inträdet.