Flashback bygger pepparkakshus!
2015-08-09, 21:41
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po

Tycker tyvärr att det alldeles för ofta kommer upp recensioner med stressade, ohyfsade tjejer som levererar mekanisk sex på Artemis. Tråkigt och då jag precis som dig är "känslig" mot stress i dessa stunder känns ett besök på Artemis längre och längre bort för mig. Problemet är att även fast att jag sätter service före utseende så är utseendet också väldigt viktigt i köpsexsamanhang vilket gör mig tveksam även till mindre FKK med bra service men lite "andrasortering" på tjejerna.

Fråga ang bilturen. Åker du ToR Berlin från Sverige i bil för några dagar på Artemis? Blir det inte väldigt tröttsamt iof?

Ja det mekaniska sexet är nog mer regel än undantag på Artemis, det får man helt enkelt räkna med, det är nog bara uppskattningsvis tio procent av tjejerna som levererar något annat. Ja knappt det ens en gång, Men mekaniskt behöver ju ändå inte alltid betyda att det är helt värdelöst?
Äää, det är bara till att åka ned och ha en rolig dag, jag är nog där i helgen igen är jag rädd.

Jo jag tar bilen till Tyskland, det är ju faktiskt inte så farligt långt om man inte bor för långt norrut i Sverige. Det är ju fina vägar och jag gillar att köra.
Jag kör på knappt fem timmar från Öresundsbron till Artemis. Sen har man ju så klart några timmars körning i Sverige också, den segaste delen.
Den här gången åkte jag hemifrån klockan 02:45 och framme då klockan 10:50, alltså totalt 8 timmar och 5 minuter med färjan och ett tankstopp inräknat samt stop för ett kontantuttag i bankomat i Burg. Inte så farligt, bra mycket värre bilresor har man gjort.
Ska jag flyga så har jag först drygt 4 timmars bilresa till Arlanda eller 3 timmar till Landvetter.
Därför sparar jag inte så enormt mycket tid med att flyga.

Edit: Men detta bör nog egentligen inte diskuteras i denna tråd så ta det via PM om du undrar något mer om detta…
Senast redigerad av ormbiten 2015-08-09 kl. 21:55.
Citera
2015-08-09, 23:32
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Jag slog mig återigen ned i baren och kom i samtal med en tjej som presenterade sig som Avia, återigen en tysk tjej, sa sig komma från Hamburg och vara 27 år gammal, också här lagom stora silikonbröst.
http://www.fkk-artemis.de/page/girls/avia1/

Hon hade fått berättat för sig att hennes ansikte hade likheter med Prins Carl-Philips Sofia och ja, visst, helt ute och cyklar är man kanske inte med den beskrivningen, det fanns en del drag. Hur som haver mycket söt.

Vi kom överens om en timma på ett rum. Hon började med att ge mig en bra avstressande oljemassage och efter det fick jag också ge hennes vackra kropp en härlig oljemassage.
Hon var en väldigt avslappnad tjej som inte alls stressade (ni kanske har förstått att jag är allergisk mot stress)
I det stora hela en mycket bra session med mycket knullande i alla möjliga ställningar, det var hon inte snål med, tyvärr så kunde jag aldrig komma men jag var nöjd ändå, även om hon var lite besviken på att inte få ett CIM och dess 50 euro.

För mig är inte alltid det viktigaste att komma, många gånger är själva närheten minst lika viktig. Att få lite kvalitetstid med en vacker naken tjej i sina bästa år är ibland lika bra som en orgasm.
Tyvärr så var det inte heller här några kyssar.

Avia, Tyskland, 27 år??
120 euro för en timma.
ANSIKTE: 9/10
KROPP: 8,5/10
SERVICE/ATTITYD: 8/10
PRESTATION: 8/10
BLOWJOB: 8/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Ja det tror jag.

Avia har även jag varit med. Kan hålla med om att det fanns vissa små likheter med Princessan Sofia. Jag tyckte sessionen med henne var ok men ingen av mina höjdpunkter på Artemis.
Citera
2015-08-10, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Fortsättning...

Vi tog oss en dusch där ute tillsammans innan vi tog in på ett rum i ute-längan.
Hon bjöd på en ganska bra session, helt okej, inte världsbäst och inte superengagerad men hennes läckra kropp fick mig att komma två gånger. En gång med CIM och en gång bakifrån, hade vi försökt en tredje gång så ger mig fan på att det nog hade lyckats det också? What a machine I am.
Tyvärr blev det inga kyssar.

Kiara, Tyskland, 24 år
180 euro för 1½ timma + 50 euro CIM + 20 euro i dricks (men det var kanske egentligen inte motiverat om man ska se till sessionen i helhet, det saknades ju GFE och kyssar)
ANSIKTE: 10/10
KROPP: 10,5/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Ja förmodligen, men det beror på vad som är alternativet för stunden.

Men hon var nog ändå besökets höjdpunkt.

Efter detta slappade jag en lång stund.
Det var nog tyvärr aldrig mer än kanske 35 tjejer som max på plats under kvällen, jag gissar att antalet män nog nästan var dubbelt så stort. Efter midnatt kan det knappast inte ha varit mer än 25 tjejer på plats?
Alldeles för många korvar och på tok för få korvbröd på festen. Synd.

Klockan hann tyvärr passera 01:00 utan att jag hittade någon mer tjej som jag kände för.

Jag mötte Maja i trappan runt midnatt som la armarna runt mig och frågade om jag ville gå till ett rum igen, visste inte riktigt vad jag skulle svara, jag blev tyst under några sekunder medan jag funderade på svaret, man vill ju inte vara taskig och elak. Tyvärr funderade jag lite för länge och hon räknade nog ut svaret för hon sa Ciao! Vände på klacken och gick surt iväg, You are too stressed darling ropade jag och fick ett Fuck off till svar... jo jo.

Klockan var 01:30 så jag stack till Ibis Messe hotell och sov.

På lördag förmiddag funderade jag starkt på om jag skulle gå tillbaka som jag hade tänkt.
Det var ju tyvärr en ganska tunn Line-Up.

Men jag drog mot bättre vetande dit så jag var där vid 11.
Nu var vägen åter öppnad så det gick att köra som vanligt in till Artemis parkering.

Jag räknade till 3 tjejer i loungen och 6-7 killar totalt vid klockan 11:20.

La mig vid poolen, läste lite, och simmade lite, innan jag gick in till loungen och slog mig ned i baren, nu var det väl kanske ett tiotal tjejer där inne.

Jag slog mig ned bredvid en tjej som presenterade sig som Xenia, en tysk tjej från Frankfurt, en sådan där tjej som inte springer omkring och raggar kunder, hon sitter där i baren och låter männen närma sig, det brukar ju betyda en hyfsat bra session.
Absolut en snygg tjej med en fräsch kropp och ett vackert ansikte, glömde fråga ålder, men någonstans runt 28-32 gissar jag, silikonbröst i lagom size, väldigt mjuka, Soft silicone som hon sa. Om jag inte hade sett ärret så hade jag nog kunnat ta dom för äkta.

Det blev en timma på ett rum med henne, en medelmåttig session, lite för mycket robot från hennes håll, inte heller här några kyssar, hon gjorde inga större ansträngningar, men det blev till sist ett avslut bakifrån och jag var ändå rätt så nöjd.

Xenia, Tyskland, 28-32 år??
120 euro för en timma.
ANSIKTE: 8,5/10
SERVICE/ATTITYD: 6/10
PRESTATION: 6/10
BLOWJOB: 6/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Nej tyvärr inte.

Åter en svalkande dusch och sedan ett långvarigt dopp i inomhuspoolen, förvånansvärt varmt där i.
Men med tanke på utomhustemperaturen så är det väl kanske inte så konstigt.

Klockan var runt 16 då jag åter igen började titta runt lite och nu hade det ju tillkommit fler tjejer, det var nog något fler tjejer på plats än dagen innan vid samma klockslag.

Jag slog mig återigen ned i baren och kom i samtal med en tjej som presenterade sig som Avia, återigen en tysk tjej, sa sig komma från Hamburg och vara 27 år gammal, också här lagom stora silikonbröst.
http://www.fkk-artemis.de/page/girls/avia1/

Hon hade fått berättat för sig att hennes ansikte hade likheter med Prins Carl-Philips Sofia och ja, visst, helt ute och cyklar är man kanske inte med den beskrivningen, det fanns en del drag. Hur som haver mycket söt.

Vi kom överens om en timma på ett rum. Hon började med att ge mig en bra avstressande oljemassage och efter det fick jag också ge hennes vackra kropp en härlig oljemassage.
Hon var en väldigt avslappnad tjej som inte alls stressade (ni kanske har förstått att jag är allergisk mot stress)
I det stora hela en mycket bra session med mycket knullande i alla möjliga ställningar, det var hon inte snål med, tyvärr så kunde jag aldrig komma men jag var nöjd ändå, även om hon var lite besviken på att inte få ett CIM och dess 50 euro.

För mig är inte alltid det viktigaste att komma, många gånger är själva närheten minst lika viktig. Att få lite kvalitetstid med en vacker naken tjej i sina bästa år är ibland lika bra som en orgasm.
Tyvärr så var det inte heller här några kyssar.

Avia, Tyskland, 27 år??
120 euro för en timma.
ANSIKTE: 9/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Ja det tror jag.

Jag plaskade vidare i poolen en dryg timma innan jag tog lite käk vid 18 tiden och packade därefter ihop och körde hemåt.

Det har tillkommit en del nya namn och en del nya bilder på Artemis hemsida sista tiden.
Vilket har gjort mig lite mer nyfiken på Artemis när semestertiderna är slut.
Jag tror jag såg den här tjejen när hon var på väg in i entrén, FÖRBANNAT söt, men tyvärr så såg jag aldrig henne där inne. http://www.fkk-artemis.de/page/girls/sunny2/

Sen har man äntligen köpt in lite nya ”arbetsoveraller” (Läs badrockar) 2015 års klädmode på Artemis går nu i vinrött.

Tack!
Tack för en bra resension det är alltid lika roligt att läsa om andras upplevelser på Artemis.
Kiara som du skriver om träffade jag under mitt förra besök men har tyvärr skrivit fel namn i min resension där det står"Tiara". Hon har en del tatueringar bla en pistol på ena låret dock en mycket sexig och trevlig tjej. Tänker själv åka ner i början av oktober då jag tror att många av tjejerna är hemma och har en välbehövlig semester under sommaren.
Citera
2015-08-10, 23:49
Medlem
Var på Artemis nyligen, för första gången, och kan säga att upplevelsen var väldigt positiv. En recension följer lite senare. Jag förstår dock helt klart störmomentet att vissa tjejer är alldeles för pengahungriga och skiter totalt i servicen, men upplevelsen som helhet var väldigt positiv då de flesta tjejer behandlade en väldigt bra. Kvalitén på tjejerna var även förvånansvärt bra.

Lär återvända dit inom väldigt kort.
Senast redigerad av SwishaHouse 2015-08-10 kl. 23:52.
Citera
2015-08-17, 21:20
Medlem
ormbitens avatar
Hejsan svejsan

Tänket bara se till att den här forumdelen inte somnar.

Kom igen nu folks, skriv om era besök och era upplevelser.

Här kommer då ett vanligt fredagsbesök.

Anlände 11:00.
Varmt och trevligt väder även idag med 34-35 grader och strålande sol.
Fullständigt dött i lokalerna när jag kom, såg 3-4 tjejer och en handfull män. Men det fyllde ändå på ganska bra under eftermiddagen och kvällen. Men det märks att många tjejer har tagit semester för det blir inget lek i poolen som tidigare i somras.

Men troligen ett 50 tal tjejer och ett 70 tal män på plats senare på kvällen.

Jag börjar ju alltid mina rekreationsdagar med att slappa och läsa lite och så också idag, det tog väl kanske tre timmar innan jag hittade min första date.

Tatiana från Rumänien, men detta var inte den Tatiana jag skrivit om tidigare i tråden, jag vet inte om det finns två med samma namn?

Den här tjejen är nog runt 27-29 år gammal gissar jag, brutalt vacker med en fantastisk läcker kropp med små a-kupade bröst, en pageboy frisyr mycket likt denna bild men lite kortare klippt.
http://www.shutterstock.com/pic.mhtm...55&id=89188996

Hon gav mig en bra timma, men ville tyvärr inte kyssas men jag fick lov att slicka henne vilket hon verkade gilla men tyvärr så lyckades jag aldrig få henne till att komma trots att jag idogt försökte under en längre tid.
Hon hade tyvärr inte den bästa inlevelse och hon verkade tyvärr lite trött och less.
Hon var tyvärr inte fullt lika trevlig och inställsam i rummet som när vi träffades nere på bottenvåningen.

Men hon var absolut inte dålig på det hon gjorde, inte alls, helt klart värd ett besök just bara för att hon är så brutalt snygg och att hon hela tiden hade bra ögonkontakt.
Det blev mycket missionärsställning, ja nästan enbart det och så väldigt mycket blowjob där jag också avslutade, en avslutning som hon gjorde med bravur då hon inte likt många andra tjejer slutade suga så fort man kommer och sedan springer för att spotta ut, hon lät det rinna ut över kuken samtidigt som hon fortsatte suga någon minut efter att jag kommit. Så skönt så man inte vet vart man ska ta vägen om man frågar mig.

Tatiana, Rumänien, ålder? 27-29??
1 timma med CIM = 170 euro.
ANSIKTE: 9,5/10
KROPP: 10/10
BLOWJOB: 8,5/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Ja varför inte även om det kanske inte blir förstahandsvalet.

Jag tog en dusch och slappade ett tag och sedan på vägen ut till jacuzzin såg jag den där Maja som jag träffade förra gången, jag gick fram och la mina armar runt henne bakifrån och klämde lite på hennes behag, hon snurrade runt och insåg snabbt att det var ju den där killen som hon hade bett ”to fuck off” någon vecka tidigare, det hade hon inte glömt.

Jag frågade henne om hon ville ha en ny chans och det ville hon så klart. Mycket inställsam och vänlig var hon. Fan hon är snygg ändå.

Jag sa att jag är på väg ut till jacuzzin, gör mig sällskap i en halvtimma så går vi sedan upp till rummet en timma.

Men det där med jacuzzi-idén gillade hon inte, jag tycker inte om jacuzzin sa hon och grinade illa.

Jag upprepade ännu en gång, 60 euro för en halvtimmas jacuzzi plus 120 euro för ett rum en timma plus eventuellt extras.
Men hon fortsatte att grina illa och sa att vi skulle gå direkt upp till ett rum istället.

Nej jag är på väg till jacuzzin, är du säker på att du inte ska med ut?
Jag såg beslutsångesten i hennes ögon när jag släppte hennes hand och gick ut.
Hon hade ju just sagt nej tack till 180 euro + extras.

Men nästa gång! Då ska jag ta mig tusan ha denna vackra skapelse med mig till jacuzzin...

Jag slog mig ned där ute i jacuzzin och fick snart sällskap av en Turkisk tjej som kallade sig för Fudja, Fudia, Fugia eller något liknande, tyvärr MYCKET dålig engelska och det var svårt att höra hennes uttal, jag lät henne krypa i och hoppades in i det längsta att Maja skulle komma ut.

Den här Fudja var ju inte alls lika snygg på långa vägar, någonstans runt 30-32 årsåldern gissar jag, väldigt osäker i sitt beteende, nästan lite blyg.
Hon gav ett så dåligt intryck så jag har egentligen glömt bort hur jag ska beskriva henne?

Vi satt i jacuzzin i 8-10 minuter innan vi gick till ett rum därute, hon gav mig en snabb halvdan avsugning och sen knullade jag henne bakifrån under dryga tio minuter med henne ståendes på alla fyra i sängen och mig ståendes på golvet, där jag till slut avslutade.

Fudja??, Turkiet, ålder? 30-32??
30 minuter utan extras = 60 euro.
ANSIKTE: 6,5/10
KROPP: 7/10
SERVICE/ATTITYD: 6,5/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Nej tyvärr inte.

En snabb uppfräschning och sen ner i poolen och en del läsa i en solstol där bredvid, sen blev det i vanlig ordning dags att fylla upp buken med lite käk, någon sorts stekt/ungsbakad fisk och ungsbakad potatis. Helt okej.

Sen hände det inte speciellt mycket under de kommande timmarna, jag slappade och satt mest i loungen och bara tittade på allt folk.

Såg tre killar som satt i varsin permobil, CP-skadade? Handikappade? Dom körde permobilen med hjälp av att blåsa och suga i en slang, när dom pratade så lät det som en robot som pratade i en mikrofon, dom pratade danska och hade en varsin vårdare med sig som följde efter med en väska vart dom än åkte.
Jag tänkte bara det när jag såg dom åka där fram och tillbaka, vad lyckligt jävla lottad man är egentligen som inte befinner sig i den situationen. Fy fan så hemskt.
Fast å andra sidan så kanske dom har suttit där hela livet och inte vet så mycket annat, ja jag har ju egentligen ingen aning?

Det tråkiga är att de som befinner sig i samma situation i Sverige aldrig någonsin får se en FKK klubb eller liknande. Det är ju inget som den svenska vården någonsin skulle stötta gissar jag? En sådan sak skulle helt enkelt aldrig kunna ske i Sverige.
Nåja. Man blir inte klok på samhället och dess normer när man funderar på en sådan sak...

Jag satt framåt 22:00 inne vid baren och funderade på var alla tjejer fanns, det kändes ganska tomt, men det var nog många tjejer uppe på rummen dit det var kö, jag gick runt och växlade några ord med en del tjejer men klockan blev 23:00 utan att något hände och jag började känna mig ganska trött, jag hade ju planerat att åka till SHARKS dagen efter.

Jag gick ut och ställde mig i trapphuset hängandes mot trappräcket och tittade på folket som passerade upp och ned. Funderade på att sticka iväg, men till slut kom en tjej ut från omklädningsrummet och la armarna om mig, hon såg rätt bra ut tänkte jag och hon började genast att pussas, mycket glad var hon och hon log brett hela tiden.

Hon presenterade sig som Viktoria, 32 år gammal från Ukraina. Lite kvinnliga former, blont kortklippt hår och bröst i B-kupa.

Vi bestämde att gå till ett rum för en timma, fick dock vänta där uppe en 10 minuter innan något blev ledigt.

Viktoria bjöd på en fenomenal GFE session, djupa tung-kyssar, hon var aktiv hela tiden, vi körde 69:an i en kvart och hon gjorde det så fruktansvärt bra, mycket stor inlevelse från hennes håll.
Knullade henne i missionären och efter en allt för kort tid kunde jag inte hålla mig längre.

Efter att jag hade kommit gick jag ned på henne och slickade henne, det tog väl cirka 17-18 minuter innan hon tystnade och höll andan och knep åt mitt huvud med sina lår samtidigt som hon försökte fly med sitt underliv innan hon kom i en underbar orgasm. Härligt! I love it!

Viktoria, Ukraina, 32 år.
Vi var i rummet 1 timma och 15 minuter och hon sa först att hon bara ville ha betalt för en timma, men jag gav ju henne så klart betalning för 1½ timma = 180 euro utan extras.
ANSIKTE: 8/10
KROPP: 8/10
SERVICE/ATTITYD: 10/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Självklart! En tjej med underbar servicekänsla.

Klockan var runt 01:00 innan jag stack bort Ibis messe hotell och somnade på ett ögonblick.

Drog till SHARKS nästa dag och mer om det i en annan tråd.
Senast redigerad av ormbiten 2015-08-17 kl. 21:26.
Citera
2015-09-02, 12:56
Medlem
100% Mira

Gav en recension på mitt Artemis besök när jag var där i juli 2015 (FB) Den stora recensionstråden om Artemis i Berlin (läs moderatormeddelandet!) och hade där en fantastisk upplevelse med superblondinen Mira.

Hade nu vägarna förbi Berlin igen och blev ett nytt besök på paradiset på jorden! Hade några dagar innan besöket ringt Artemis och frågat om Mira var där med de hade ingen information om det

Kom till Artemis kl 22.00 på en söndag. Det var inte alls så mycket besökare här denna dag. Men det fanns en hel del vackra tjejer här . Gick runt som vanligt och kollade in utbudet och avvisade direkt de tjejer som var lite för framåt. Väl vid baren så fick jag syn på en lång och vacker blondin som satt i en soffa med en kompis. Väl i soffan visade det sig vara Mira som jag beskrivit sist gång. Hon hade denna gång inte pannbandet av silver. Hon kom ihåg mig från förra gången och hon berättade att hon varit hemma i Rumänien på semester i fyra veckor och att hon kom tillbaka till Artemis idag . Ibland har man lite tur! Hon berättade att en av hennes intressen var att spela tennis. Berättade för henne att hon liknade Agneta från ABBA. Mira skrattade och berättade att hon gillade ABBA. Berättade att jag skrivit några bra ord om henne på FB och att många Svenskar som kommer hit först bekantar sig med stället genom att läsa recensioner på FB. Nu var det färdigsnackat och hon frågade om jag ville med upp på rummet och svaret var självklart ja.

Denna gång blev det 1 timme och två helt underbara sessioner.
ANSIKTE: 10/10
KROPP: 100/100 långa vackra ben och en rumpa av högsta kvalité. Vackra bröst med styva bröstvårtor.
SERVICE/ATTITYD: 10/10
BLOWJOB: 10/10
Hon vet hur man har bästa sex med en man. Blowjob utan kondom, underbar doggi och grym på att rida. Underbar 69 som man aldrig vill avsluta. Gnyr på ett underbart sätt och ser också ut att njuta av detta på samma sätt som mig. Enda lilla nackdelen var att hon inte kysstes men gjorde inte så mycket.

Emellan sessionerna gav jag henne lite massage.

Efter denna underbara timme blev det lite mat. Sen blev det åter igen att sitta i baren vid bästa plats i närheten av dörren där det är mest tjejer som går omkring. Tittade på klockan som nu var 24.00 och skulle upp kl 5.00 så var dags att hitta en bra tjej att avsluta med. Men fanns ingen som var i närheten av Mira klass. Efter ett tag såg jag att hon åter satt i samma soffa som innan. Det var ett enkelt val att gå bort till henne och ännu en gång ta en session med henne. Denna gång blev det 30 minuter. Hon gjorde ett superjobb men orken fanns dessvärre inte hos mig.

Avslutningsvis några helt fantastiska timmar på Artemis med en helt fantastisk tjej. Finns inga bilder på Mira på Artemis hemsida. Men håll utkik efter en lång slank blondin med en sagolik kropp. Med henne i handen på väg till rummet så vänder sig alla på Artemis om av avund. Mira påminner faktiskt lite om Agneta ABBA och denna bild: http://3.bp.blogspot.com/-9OyTOeHEhp...600/MVK29k.jpg

Behandla henne väl så kommer hon ge tillbaka dubbelt! Hon skulle vara där i 3 veckor och därefter brukar hon åka hem till Rumänien 1 vecka. Bara att boka in ett flyg! Hon brukar ta några dagar ledigt men ring till Artemis de borde veta vem som jobbar och inte. Messa mig gärna om ni också träffat henne. Hoppas ni får samma bra upplevelse som jag fick.
Senast redigerad av joe-wild69 2015-09-02 kl. 13:03.
Citera
2015-09-05, 17:57
Medlem
Curious-Blues avatar
Del 1
Har lurkat länge på forumet och läst på om Artemis under många år och för några veckor sedan blev det äntligen dags för mig att besöka denna legendariska plats. Här är min berätttelse.

Dag 1, torsdag
Tog S-Bahn S45 till Westkreuz vid 10-tiden på kvällen och gick upp till utgången. När jag gick längs gatan full av förväntan så kunde jag skymta det röda neonljuset från byggnaden genom lövverket och tänkte för mig själv "Där är det! Äntligen! Nu händer det!". Svängde in på parkeringen som var helt smockfull och noterade att det endast tycktes vara premiumbilar på parkeringen. Ytterdörren stod öppen antagligen för att det var så varmt ute och kände hur pulsen steg när jag klev in till receptionen.

Det står två kvinnor bakom disken, dom hälsar mig välkommen och undrar om det är mitt första besök vilket jag svarar jakande på och ena kvinnan berättar för mig hur det går till. 80€ i inträde, då ingår mat, tillgång faciliteterna och alkoholfria drycker. Alkohol kostar extra. För 60€ får man spendera 30 minuter med valfri tjej på ett rum och då ingår skyddat sex och blowjob utan kondom. Pengarna förvaras i ett säkerhetsfack och du betalar till tjejen efteråt. Du har en nyckel som går till både säkerhetsfacket och ett skåp inne i omklädningsrummet. Jag får ett blått band knutet runt ena handleden och sätter nyckeln på andra handleden. Den andra kvinnan ger mig en röd morgonrock med tillhörande bälte och önskar mig en trevlig kväll. Bara sådär liksom, helt okontroversiellt.

Har lite svårt att hitta mitt säkerhetsfack då det är så många! Gudars! Det är över 900 säkerhetsfack, får ens så många människor plats i byggnaden? Damernas dusch och omklädningsrum ligger jämte herrarnas och i dörröppningen till damernas står en lång slank vacker naken korthårig blondin leendes med VÄRSTA TUTTARNA och en handduk runt midjan helt ogenerat och konverserar med några manliga gäster. Ytterligare två nakna tjejer anländer med gäster för att få betalt och dom ser ut som riktiga porrstjärnor! Nu har jag sett tre tjejer och jag kan mycket väl tänka mig att ligga med alla, tre av tre, det här bådar gott! Det är riktigt bra vibbar i luften, riktig partystämning och allt känns så självklart, så naturligt. Det märks att man inte är kvar i Sosse Sverige längre. Det här är hetaste nattklubben i stan fylld med vuxna människor som vill leka.

Inne i omklädningsrummet kändes det lite lustigt att näcka och ta på mig morgonrocken då en kvinnlig anställd var där inne och samlade ihop handdukar. Tänkte börja med en dusch och upptäckte att det bara fanns på ett ställe, man hänger upp morgonrocken på en av de nummrerade krokar som sitter på väggen en bit utanför. Det som är lite lustigt är när man har hängt av sig morgonrocken och ska gå in i duschen så är man för ett ögonblick fullt synlig för folk ute i receptionen, jag kunde t.om se taxibilarna ute på parkeringen då ytterdörren stod öppen. Men aja, when in Rome do as the Romans do. Folk bryr sig inte. Var osäker på om jag skulle ha på mig tofflorna inne i duschen, såg att dom andra gästerna hade det så jag gjorde likadant. Känns ju sådär att klafsa runt i blöta tofflor efteråt så jag tog en handduk, satte mig ner på en bänk och började torka av fötter och tofflor när jag helt plötsligt började höra en del svenska röster.

- Vafan, han gick iväg med första bästa.
- Vafan håller han på med?
- Hörru, har du en femhundring?
- Nä
- Alltså grabbar, vafan håller ni på med?

Tyckte det var lite småroligt att höra då jag tidigare har läst att det ska vara vanligt med svenska besökare på Artemis, undrar hur vanligt?
Går ut till trappan och ser att det står många tjejer och gäster som hänger där, går förbi och in i loungen, nu jävlar!
Dörren glider åt sidan och musiken strömmar ut, det är nån form av elektronisk musik som dunkar och det är som på nattklubb, fast bättre. Direkt till höger när jag kommer in ser jag att det sitter en man i en soffa och framför honom står en blond playboybrud på alla fyra med knäna på en pall framåtlutad mot mannen, hon håller sina händer på hans lår och försöker ragga upp honom. Vilken syn! Går direkt till baren och beställer en läsk, försöker undvika ögonkontakt då jag inte vill gå till ett rum ännu utan jag vill utforska stället lite mer. Tar mitt glas och börjar gå omkring lite i loungen, en tysk brunett stoppar mig och frågar vad jag heter och vart jag kommer ifrån, medans fyra andra tjejer tittar på mig. En bit in i vår pratstund förklarar jag att det här är första gången jag besöker stället och jag vill se mig omkring först, hon säger åt mig att om jag vill träffa en trevlig tyska så ska jag komma till henne senare. Går ner på nedervåningen och tittar, där finns ett gym, en pool, en bar och en porrbio som jag inte gick in i, inga tjejer. Börjar fundera på vad jag håller på med egentligen, jag är inte här för att bada i poolen så jag går uppför trappen igen tillbaka in i loungen. En brunett endast iförd höga klackar och ett smalt rosa skärp som sitter i en soffa stoppar mig och vill att jag ska sätta mig bredvid henne vilket jag går med på. Direkt slänger hon upp sina ben över mina lår och håller om mig, hon heter Diana och kommer från Rumänien. Vi har en trevlig pratstund och efter ett tag känner jag mig lite pilsk och föreslår att vi ska gå till ett rum i en halvtimme vilket hon går med på.

Det var lite pirrigt att gå uppför trappan, Diana tog en rumsnyckel och tre handdukar sen gick vi in i vårt rum. Vi småpratar lite medans hon lägger ut handdukarna på sängen och sen får jag lägga mig på handdukarna. Sexet var riktigt bra, hon är porrig och rider helt underbart. Det blir 69:an och flera olika ställningar, lite smicker och komplimanger så blev det en del pussandes också. Det som var lite jobbigt var att jag kände knappt någonting i kuken under akten, när hon sög av mig utan kondom så kände jag det knappt och det innebar att det skulle bli problem för mig att komma till avslut. När vi hållt på 20 minuter tar hon bort kondomen och börjar toksuga, jag försöker komma men det går inte. Tiden tar slut och jag vill vila, vi går ner till säkerhetsfacket och hon får 60€ av mig. Kram och puss på kinden sen går hon in till damernas och jag går in till herrarnas och ställer mig i duschen. Tänker på vad jag just har upplevt, ler lite för mig själv och tänker att det här är FANIMEJ ASHÄFTIGT!! Tyskland visar vägen och jag älskar FKK konceptet, jag har nog aldrig haft såhär roligt!
Citera
2015-09-05, 18:02
Medlem
Curious-Blues avatar
Del 2

Går tillbaka mot loungen igen och blir stoppad av flera skönheter påvägen, förklarar snällt för dom att jag har just haft en session och måste vila vilket dom accepterar. Skönt att kunna använda det som en ursäkt. Går in i loungen och sätter mig i en soffa till vänster och ser mig omkring. Det här är så galet! Helvilt! Häftigt! Jag uppskattar antalet tjejer i loungen till ca fyrtio stycken och det finns alla slags brudar. Det finns jättesnygga, skitsnygga, fulsnygga, vackra snyggingar och vanliga snyggingar, de flesta är högt upp på 1 - 10 skalan, ser några tiopoängare samt två stycken som är utanför 1 - 10 skalan, dom klassar jag som 'Anobodys type' och jag kan inte låta bli att undra vad dom gör här på Artemis. Dom tjejerna ser ju exakt ut som sådana modeller som gör reklam för smink, dom borde jobba som modeller, inte vara här. Jag ser endast tre stycken tjejer som jag inte känner mig attraherad av. Nu har jag ett lyxproblem och det är att välja vem jag ska gå iväg med härnäst. Jag kan inte bestämma mig då jag inte kan avgöra vem jag tycker är snyggast, så fort jag tycker att en tjej är snyggast så dyker en annan ännu snyggare upp. Bestämmer mig för att gå till andra sidan av baren för att spana in tjejerna där, jag hinner ungefär halvvägs för när jag är i mitten av rummet känner jag hur en tjej kommer upp bakom mig, klämmer mig på rumpan och ställer sig framför mig.

Bruna ögon. Hon har stora bruna ögon och blont hår uppsatt i hästsvans. Jag tappar både hakan, andan och blir helt paff, jag hade nämligen INGEN ANING om att tjejer ens kunde bli så snygga! No clue! Hon presenterar sig som Madison, 34 år gammal från Rumänien. Vi pratar en del innan hon föreslår att vi ska gå till upp till ett rum vilket jag inte är sen att tacka ja till. "Stay here." säger hon innan hon går iväg för att hämta sin handväska, jag får racingpuls och råstånd som jag försöker att dölja så gott jag kan och vi går till spiraltrappan. Det är massor av gäster och tjejer som står och hänger vid trappan och alla tittar på oss, hon väntar in mig vid första trappsteget, vi går bredvid varandra uppför trappan. Jag var helt förtrollad och kunde bara tänka att det här händer inte, det ska inte kunna hända, omöjligt! Hon ser ju helt photoshoppad ut, hon har inga levermärken, födelsemärken eller någonting annat, inte den minsta skavank, perfekt hy över hela kroppen. Jag tror inte att det är sant att jag ska få vara med henne då det känns som ett slags superfusk, antingen kommer brandlarmet gå eller så bryter jag benet, det kommer inte hända att vi har sex, sån tur har jag inte. SURREALISTISKT är ordet och jag kan bara inte sluta titta på henne. Förstånd och omdöme checkar ut och jag bara babblar på som en jubelidiot om hur vacker jag tycker hon är då jag är helt hänförd av henne. Den fåniga dialogen bestod bland annat av följande trams från mig.

- Are you a model?
- No
- So when did you stop being a model?
-
- Do you have any other hobbies, like are you a beauty pageant that compete in beauty contests?
- No
- I see, was it too boring to win all the time?
-

Vi kom in på rummet och jag bara visste att nu skulle jag få vara med om någonting väldigt speciellt. Det var långsamt, sensuellt, ömsint, vackert. Jag kom till insikt att jag har missat någonting väldigt viktigt här i livet, visste inte att livet kunde vara så underbart. Jag borde ha knullat runt istället för att gå och vänta på den rätte i alla dessa år. Jag kan bara beskriva det som att få en religös upplevelse, så fantastiskt bra var det.
Hon ler och undrar om jag vill komma i munnen på henne, "HELL YES!" svarar jag. Jag har aldrig kommit i munnen på nån förut och jag vill verkligen komma med henne. Först är det som vanligt, jag känner inget när hon suger förrän efter en stund, ber henne fortsätta och efter ett tag varnar jag henne att nu kommer jag. Orgasmen är den mest intensiva jag har varit med om, den varar tre gånger längre än normalt och det känns som att det bara accelerar, ju längre in i orgasmen desto mer sprutar jag. På slutet övergår det från njutning till fysisk smärta i underlivet och inne i kroppen 'bakom' magsäcken. Jag var helt andfådd och omtumlad efteråt, hon låter sperman rinna ut på ett ark papper och sköljer munnen med nån lösning. Hon lägger sig bredvid mig och tänder en cigarett, kommer inte ihåg vad vi pratar om men vi var kvar i rummet en längre stund. Frågar henne hur mycket vi är uppe i, 170€ utan dricks blir svaret. Hon ska fan få dricks av mig då det här är det mest minnesvärda och bästa som någonsin har hänt i mitt liv. Hon frågar om jag vill träffa henne igen vilket jag självklart vill, hon undrar vad jag tänker ge henne i present och jag erbjuder choklad vilket hon gillar. Vi går ner till omklädningsrummen och jag ger henne 170€. "No tip?" säger hon förvånat. Hon ser besviken ut och försvinner in till damernas. Visst fan hon skulle ju ha dricks! Jag är så jävla tankspridd efter vår session att jag glömde bort den, det kändes verkligen inte bra att se henne ledsen. Jag går in till herrarnas för att duscha och byta om, det är ingen idé att jag stannar då jag känner att jag kan inte komma igen. Lustigt, normalt sett kan jag komma 3-5 gånger på en dag men ikväll kunde jag bara komma 1 gång. Klockan närmar sig midnatt, det var ett kort besök, bara 2 timmar.

Köper med mig ett iskallt sexpack Becks till hotelrummet och tänker på vad jag har just varit med om. Tänker väldigt mycket på Madison och bestämmer mig efter ett tag att jag ska gå tillbaka och träffa henne dagen efter då hon ska ha sin dricks som hon har gjort sig så förtjänt av. Dag 2 kommer senare.
Senast redigerad av Curious-Blue 2015-09-05 kl. 18:34.
Citera
2015-09-05, 18:09
Medlem
Hermann666s avatar
Välkommen i gänget. Jag har gjort sex besök på Artemis i år och snart bär det av igen. Det är helt enkelt beroendeframkallande. Jag tycker det är bäst att gå dit 2-3 dagar i rad. För mig minskar det stressen att välja fel tjej då jag vet att jag har flera chanser. Jag gillar att komma tidigt till Artemis. På eftermiddagarna är det en lugn stämning men kanske lite för få tjejer ibland. Sedan brukar jag stanna till kl 22-23. När jag stannat in på småtimmarna har det varit för mycket folk och kö till rummen men också ett större utbud av tjejer. Fast risken är att många tjejer börjar bli lite slitna efter att ha jobbat i många timmar.
Citera
2015-09-05, 21:28
Medlem
Curious-Blues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Välkommen i gänget. Jag har gjort sex besök på Artemis i år och snart bär det av igen. Det är helt enkelt beroendeframkallande. Jag tycker det är bäst att gå dit 2-3 dagar i rad. För mig minskar det stressen att välja fel tjej då jag vet att jag har flera chanser. Jag gillar att komma tidigt till Artemis. På eftermiddagarna är det en lugn stämning men kanske lite för få tjejer ibland. Sedan brukar jag stanna till kl 22-23. När jag stannat in på småtimmarna har det varit för mycket folk och kö till rummen men också ett större utbud av tjejer. Fast risken är att många tjejer börjar bli lite slitna efter att ha jobbat i många timmar.

Gudars! Sex besök i år!? Får jag fråga hur det går ihop? Jag menar jag har gått över till en spartansk livsstil, jag käkar blodpudding för 9kr istället för en schysst middag för 93kr bara för att spara pengar till ett återbesök så snabbt som möjligt Vilket är ganska nice, äntligen har jag hittat något jag vill lägga pengarna på. Men jag undrar, hur ser din budget ut? Åker du ner över en weekend och hur mycket lägger du ut på en resa? Vad lägger du på flyg, boende och Artemis?
Citera
2015-09-05, 22:32
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curious-Blue
Gudars! Sex besök i år!? Får jag fråga hur det går ihop? Jag menar jag har gått över till en spartansk livsstil, jag käkar blodpudding för 9kr istället för en schysst middag för 93kr bara för att spara pengar till ett återbesök så snabbt som möjligt Vilket är ganska nice, äntligen har jag hittat något jag vill lägga pengarna på. Men jag undrar, hur ser din budget ut? Åker du ner över en weekend och hur mycket lägger du ut på en resa? Vad lägger du på flyg, boende och Artemis?

Tips: Artemis är en DYR klubb.
Det finns betydligt billigare FKK/Sauna klubbar i Nordrhein-Westfalen. Utseendet på tjejerna går ner några snäpp, men servicen är i allmänhet minst lika hög, oftast högre, än på Artemis.

Acapulco i Velbert utanför Düsseldorf har entré på 40 Euro och kostnaden för sex är 40 Euro per halvtimme.
När jag var där i somras var det rabatt på inträdet: endast 30 Euro. 3 halvtimmes-sessioner kostade 140 Euro. Totalt 170 Euro och då betalade jag ändå 20 Euro i dricks!
Senast redigerad av Arnold15 2015-09-05 kl. 23:07.
Citera
2015-09-06, 00:28
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curious-Blue
"Stay here." säger hon innan hon går iväg för att hämta sin handväska, jag får racingpuls och råstånd som jag försöker att dölja så gott jag kan och vi går till spiraltrappan...

Dag 2 kommer senare. "Ja tack!!!"

Ha Ha, Ja hur stor är chansen att man springer från platsen när en naken tjej säger "stay here"...
Nej då, man står där som den lydigaste hundvalpen i världen... Samtidigt som man försöker "tänka" ned ståndet som man försöker dölja med handduken. Man vet inte riktigt vilket ben man ska stå på när man står där och väntar.

Ja, det är alltid ett problem det där när tjejen i fråga sätter sig ned i soffan och pillar lite och efter några minuter bestämmer man sig för att gå till ett rum och så tvingas man gå genom loungen med värsta "bången".
Tur att inga mobiler är tillåtna där inne för då skulle man nog se många filmer på Youtube med killar som har en konstig udda gång.

Förbaskat vad sugen man blir på att dra iväg när man läser dessa nya recensioner.
Synd att man har ett arbete att sköta.

Var nere förra helgen (Sharks och Artemis) och hade en helt fantastisk session med en tjej på Artemis som jag tyvärr slarvade bort namnet på, hon bjöd på precis allt, kyssar utan förbehåll, prostatamassage helt utan kostnad, hon mer eller mindre doppade hela sig själv i baby olja och plockade fram en vibrator/dildo och lät mig leka nästan helt utan gränser. Hon bjöd på bröstknull helt utan extra kostnad, Det var både Girl Friend Experience och Porn Star Experience allt i ett. Den kvinnan måste ha varit någon form av nymfoman. Om hon inte grundlurade mig så fick hon två orgasmer under våra 90 minuter...
Henne vill jag uppleva igen och jag LOVAR att återkomma med hennes namn om så sker.

Tror knappt att jag har haft så pass bra sex med någon flickvän ens?

Hon hade blonderat hår, annars förmodligen svart, man såg lite svart titta fram i luggen och hon sa då att hon var tvungen att blondera dagen efter, runt 1,65-1,70 lång, Äkta bröst i C kupa, tatuering på ryggen med något namn som började på S och fem eller sex bokstäver samt ett datum under namnet tatuerat, har för mig att hon sa ett väldigt kort namn på sig själv? Fan att jag tappade bort hennes namn!

Hade också en mycket duglig session i jacuzzin och på rum med en Melissa.

Man blir enormt sugen på att dra ned när man läser varje ny recension som skrivs.
Funderar starkt på att besöka deras 10 års jubileum den 2 oktober, har känslan av att det kan bli en riktigt bra fest?? Om jag nu inte trillar dit innan dess?
Senast redigerad av ormbiten 2015-09-06 kl. 00:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in