Hejsan svejsan
Tänket bara se till att den här forumdelen inte somnar.
Kom igen nu folks, skriv om era besök och era upplevelser.
Här kommer då ett vanligt fredagsbesök.
Anlände 11:00.
Varmt och trevligt väder även idag med 34-35 grader och strålande sol.
Fullständigt dött i lokalerna när jag kom, såg 3-4 tjejer och en handfull män. Men det fyllde ändå på ganska bra under eftermiddagen och kvällen. Men det märks att många tjejer har tagit semester för det blir inget lek i poolen som tidigare i somras.
Men troligen ett 50 tal tjejer och ett 70 tal män på plats senare på kvällen.
Jag börjar ju alltid mina rekreationsdagar med att slappa och läsa lite och så också idag, det tog väl kanske tre timmar innan jag hittade min första date.
Tatiana från Rumänien, men detta var inte den Tatiana jag skrivit om tidigare i tråden, jag vet inte om det finns två med samma namn?
Den här tjejen är nog runt 27-29 år gammal gissar jag, brutalt vacker med en fantastisk läcker kropp med små a-kupade bröst, en pageboy frisyr mycket likt denna bild men lite kortare klippt.
http://www.shutterstock.com/pic.mhtm...55&id=89188996
Hon gav mig en bra timma, men ville tyvärr inte kyssas men jag fick lov att slicka henne vilket hon verkade gilla men tyvärr så lyckades jag aldrig få henne till att komma trots att jag idogt försökte under en längre tid.
Hon hade tyvärr inte den bästa inlevelse och hon verkade tyvärr lite trött och less.
Hon var tyvärr inte fullt lika trevlig och inställsam i rummet som när vi träffades nere på bottenvåningen.
Men hon var absolut inte dålig på det hon gjorde, inte alls, helt klart värd ett besök just bara för att hon är så brutalt snygg och att hon hela tiden hade bra ögonkontakt.
Det blev mycket missionärsställning, ja nästan enbart det och så väldigt mycket blowjob där jag också avslutade, en avslutning som hon gjorde med bravur då hon inte likt många andra tjejer slutade suga så fort man kommer och sedan springer för att spotta ut, hon lät det rinna ut över kuken samtidigt som hon fortsatte suga någon minut efter att jag kommit. Så skönt så man inte vet vart man ska ta vägen om man frågar mig.
Tatiana, Rumänien, ålder? 27-29??
1 timma med CIM = 170 euro.
ANSIKTE: 9,5/10
KROPP: 10/10
SERVICE/ATTITYD: 8/10
BLOWJOB: 8,5/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Ja varför inte även om det kanske inte blir förstahandsvalet.
Jag tog en dusch och slappade ett tag och sedan på vägen ut till jacuzzin såg jag den där Maja som jag träffade förra gången, jag gick fram och la mina armar runt henne bakifrån och klämde lite på hennes behag, hon snurrade runt och insåg snabbt att det var ju den där killen som hon hade bett ”to fuck off” någon vecka tidigare, det hade hon inte glömt.
Jag frågade henne om hon ville ha en ny chans och det ville hon så klart. Mycket inställsam och vänlig var hon. Fan hon är snygg ändå.
Jag sa att jag är på väg ut till jacuzzin, gör mig sällskap i en halvtimma så går vi sedan upp till rummet en timma.
Men det där med jacuzzi-idén gillade hon inte, jag tycker inte om jacuzzin sa hon och grinade illa.
Jag upprepade ännu en gång, 60 euro för en halvtimmas jacuzzi plus 120 euro för ett rum en timma plus eventuellt extras.
Men hon fortsatte att grina illa och sa att vi skulle gå direkt upp till ett rum istället.
Nej jag är på väg till jacuzzin, är du säker på att du inte ska med ut?
Jag såg beslutsångesten i hennes ögon när jag släppte hennes hand och gick ut.
Hon hade ju just sagt nej tack till 180 euro + extras.
Men nästa gång! Då ska jag ta mig tusan ha denna vackra skapelse med mig till jacuzzin...
Jag slog mig ned där ute i jacuzzin och fick snart sällskap av en Turkisk tjej som kallade sig för Fudja, Fudia, Fugia eller något liknande, tyvärr MYCKET dålig engelska och det var svårt att höra hennes uttal, jag lät henne krypa i och hoppades in i det längsta att Maja skulle komma ut.
Den här Fudja var ju inte alls lika snygg på långa vägar, någonstans runt 30-32 årsåldern gissar jag, väldigt osäker i sitt beteende, nästan lite blyg.
Hon gav ett så dåligt intryck så jag har egentligen glömt bort hur jag ska beskriva henne?
Vi satt i jacuzzin i 8-10 minuter innan vi gick till ett rum därute, hon gav mig en snabb halvdan avsugning och sen knullade jag henne bakifrån under dryga tio minuter med henne ståendes på alla fyra i sängen och mig ståendes på golvet, där jag till slut avslutade.
Fudja??, Turkiet, ålder? 30-32??
30 minuter utan extras = 60 euro.
ANSIKTE: 6,5/10
KROPP: 7/10
SERVICE/ATTITYD: 6,5/10
BLOWJOB: 8/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Nej tyvärr inte.
En snabb uppfräschning och sen ner i poolen och en del läsa i en solstol där bredvid, sen blev det i vanlig ordning dags att fylla upp buken med lite käk, någon sorts stekt/ungsbakad fisk och ungsbakad potatis. Helt okej.
Sen hände det inte speciellt mycket under de kommande timmarna, jag slappade och satt mest i loungen och bara tittade på allt folk.
Såg tre killar som satt i varsin permobil, CP-skadade? Handikappade? Dom körde permobilen med hjälp av att blåsa och suga i en slang, när dom pratade så lät det som en robot som pratade i en mikrofon, dom pratade danska och hade en varsin vårdare med sig som följde efter med en väska vart dom än åkte.
Jag tänkte bara det när jag såg dom åka där fram och tillbaka, vad lyckligt jävla lottad man är egentligen som inte befinner sig i den situationen. Fy fan så hemskt.
Fast å andra sidan så kanske dom har suttit där hela livet och inte vet så mycket annat, ja jag har ju egentligen ingen aning?
Det tråkiga är att de som befinner sig i samma situation i Sverige aldrig någonsin får se en FKK klubb eller liknande. Det är ju inget som den svenska vården någonsin skulle stötta gissar jag? En sådan sak skulle helt enkelt aldrig kunna ske i Sverige.
Nåja. Man blir inte klok på samhället och dess normer när man funderar på en sådan sak...
Jag satt framåt 22:00 inne vid baren och funderade på var alla tjejer fanns, det kändes ganska tomt, men det var nog många tjejer uppe på rummen dit det var kö, jag gick runt och växlade några ord med en del tjejer men klockan blev 23:00 utan att något hände och jag började känna mig ganska trött, jag hade ju planerat att åka till SHARKS dagen efter.
Jag gick ut och ställde mig i trapphuset hängandes mot trappräcket och tittade på folket som passerade upp och ned. Funderade på att sticka iväg, men till slut kom en tjej ut från omklädningsrummet och la armarna om mig, hon såg rätt bra ut tänkte jag och hon började genast att pussas, mycket glad var hon och hon log brett hela tiden.
Hon presenterade sig som Viktoria, 32 år gammal från Ukraina. Lite kvinnliga former, blont kortklippt hår och bröst i B-kupa.
Vi bestämde att gå till ett rum för en timma, fick dock vänta där uppe en 10 minuter innan något blev ledigt.
Viktoria bjöd på en fenomenal GFE session, djupa tung-kyssar, hon var aktiv hela tiden, vi körde 69:an i en kvart och hon gjorde det så fruktansvärt bra, mycket stor inlevelse från hennes håll.
Knullade henne i missionären och efter en allt för kort tid kunde jag inte hålla mig längre.
Efter att jag hade kommit gick jag ned på henne och slickade henne, det tog väl cirka 17-18 minuter innan hon tystnade och höll andan och knep åt mitt huvud med sina lår samtidigt som hon försökte fly med sitt underliv innan hon kom i en underbar orgasm. Härligt! I love it!
Viktoria, Ukraina, 32 år.
Vi var i rummet 1 timma och 15 minuter och hon sa först att hon bara ville ha betalt för en timma, men jag gav ju henne så klart betalning för 1½ timma = 180 euro utan extras.
ANSIKTE: 8/10
KROPP: 8/10
SERVICE/ATTITYD: 10/10
BLOWJOB: 8/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Självklart! En tjej med underbar servicekänsla.
Klockan var runt 01:00 innan jag stack bort Ibis messe hotell och somnade på ett ögonblick.
Drog till SHARKS nästa dag och mer om det i en annan tråd.