2017-06-23, 19:56
Medlem
Desertwalkers avatar
Har börjat köra med e-cig nu senaste tre veckorna och trivs jävligt bra med det, 0mg nikotin. Frågan är dock om valet att göra det egentligen är dumt som fan (vilket jag har ångest över). En polare tipsade mig om detta då jag har problem med godisintaget och håller på att gå ned i vikt.

Har iallafall fått en klar förbättring då jag knappt rör godisskålen längre... men är det värt att riskera att trilla in (hur nu det skulle gå till, som vissa verkar säga på nätet)? Har ju inte rökt tidigare.

Tänkte om det är nån annan här som varit i liknande sits, eller vapear och inte rökt tidigare.
Senast redigerad av Desertwalker 2017-06-23 kl. 20:47.
Citera
2017-06-30, 15:15
Medlem
-spitzlix-s avatar
Tjena, la nyss order på en SMOK Stick V8 + TFV8 Big Baby Tank. Bu eller bä? Något jag bör tänka på typ coils etc?
Köpte även juicer i nikotinhalter 6,3 och 0mg för att trappa ner och sluta röka cigg, tips?
Citera
2017-07-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Tjena, la nyss order på en SMOK Stick V8 + TFV8 Big Baby Tank. Bu eller bä? Något jag bör tänka på typ coils etc?
Köpte även juicer i nikotinhalter 6,3 och 0mg för att trappa ner och sluta röka cigg, tips?

Japp, ha FAN inte sönder glaset i tanken. Köpte en för 1 vecka sedan och lyckades ha sönder glaset i tanken och finns inte EN svensk sida på internet som har glas.... så jävla sur just nu.
Citera
2017-07-03, 20:08
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesfuruhall
Japp, ha FAN inte sönder glaset i tanken. Köpte en för 1 vecka sedan och lyckades ha sönder glaset i tanken och finns inte EN svensk sida på internet som har glas.... så jävla sur just nu.
Ah fan vad surt.
Tur det är billigt från övriga länder, passa på innan TPD.
Citera
2017-07-05, 22:31
Medlem
Nu när cigoteket verkar ha slut på det mesta av sin e-liquid så letar jag efter andra sidor att handla på. Någon som har erfarenhet av vilka som brukar vara snabbast på att leverera? Bor i Stockholm
Citera
2017-07-07, 16:39
Medlem
tazzos avatar
Tycker de flesta hemsidor håller för höga priser på e-liquid. Snacka om extremt mycket mervärde. Någon som känner till någon butik i Stockholm eller hemsida där det säljs billig e-liquid/e-vätska?
Citera
2017-07-11, 01:37
Medlem
Någon som har rabattkod till vapes.se? Ska finnas i Facebookgruppen Vape Fam Sverige (18+), men jag står som blivande medlem eftersom deras moderatorer är långsamma. Hade uppskattats!
Citera
2017-07-12, 17:15
Medlem
tazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockult
Någon som har rabattkod till vapes.se? Ska finnas i Facebookgruppen Vape Fam Sverige (18+), men jag står som blivande medlem eftersom deras moderatorer är långsamma. Hade uppskattats!

Yepp, rabattkoden är: FORUM
Blir man medlem gratis på forumet e-cigarettforum.se så får man tillgång till rabattkoder för nästan alla e-cigg-hemsidor.
Senast redigerad av tazzo 2017-07-12 kl. 17:20.
Citera
2017-07-13, 12:36
Medlem
Det verkar som att Vapes.se slutat med rabattkoder efter TPD infördes i Sverige.

Citat:
I och med lagändringarna (EU's Tobaksdirektiv, TPD) 2017-07-01 så får vi inte längre erbjuda rabattkoder på varor som är associerade med e-cigaretter eller som kan innehålla nikotin. Vi tycker givetvis att det är tråkigt att vi inte längre kan erbjuda detta, men vi fortsätter att fokusera på att ha ännu bättre priser. Det vi inte heller enligt lag är tillåtna att göra längre är att hålla tävlingar, sponsra, kompensera eller sälja presentkort. E-cigarettförsäljning fungerar numera ungefär som tobaksförsäljning (fast som nikotinvara istället).

http://e-cigarettforum.se/viewtopic....=6075&start=10
Citera
2017-07-21, 06:44
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Tror ni det kan bli gott att blanda smakerna Ice/mint + nån fruktig smak? Typ Äpple, jordgubbe etc? Beställde hem en del smaker, hade varit kul att testa mixa
Citera
2017-07-21, 23:46
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Kan ni inte lägga till ett underforum för e-cig och vapes? Det är endå ett ganska stort ämne.

Eller har jag missat att det finns?
Citera
2017-07-22, 01:17
Medlem
Tattarhunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Kan ni inte lägga till ett underforum för e-cig och vapes? Det är endå ett ganska stort ämne.

Eller har jag missat att det finns?

Finns annars ett forum inriktade på vape/ e cigg

http://e-cigarettforum.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in