Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
Ok, heter det sex och samlevnad?
http://www.aftonbladet.se/tagg/fe17d7c9-e14c-497c-8ecd-ccd4059d0c27
Vem fan bryr sig? Sånt som kvinnor skriver och läser, som om en man vill läsa om babbel om sex.
Ska jag tolka det som att du tror att det där är en spalt som publiceras dagligen i tidningen, och inte en uppsamlingsplats för artiklar på ett visst tema som enbart existerar på aftonbladets hemsida?
Citat:
Ok? Kan köpa att kvinnor inte gillar att köpa sånt offentligt, liksom jag inte skulle gilla att köpa en porrtidning i ICA eller liknande, men vad fan har det med masturbation när du är ensam i duschen eller liknande?
Inte fan vet jag, det var du som tog upp det.
Citat:
Tror du män tycker drama och karaktärsutveckling är viktigt i deras porrscener?
Nej, porrklipp och böcker är skilda medium, och olika aspekter har olika betydelse i dem.
Citat:
Försök inte att smitta undan nu, du talar om stigmatisering som man knappt kan sätta fingret på. Kvinnlig masturbation är alltså stigmatiserad och därför vågar inte Anna masturbera sig själv i duschen eller när hon är ensam i sängen?
Medan vi har stora statyer på en hand som håller om en kuk mitt i Sergels Torg!
Har du hört talas om uttryck som "jerkoff"? Eller att kvinnlig masturbation räknas som sensuell motiv, till och med i filmer, medan manlig är patetisk? Eller tror du en man som äger en fitta i silicon inte får mer skit för det än kvinnor som äger dildon?
Och ja, pedofiler runkar till det värsta stigmatiserade (och kriminella) saken jag ens kan komma på, direkt karaktärssjälvmord, värre än nekrofili och zoofili och allt annat weird jag kan komma på.
Men Anna vågar inte masturbera i duschen pågrund av stigmatisering kring kvinnlig masturbation?
Give me a break...
Smita undan? Jag konstaterar bara att du gång på gång raljerar om totalt irrelevanta sidospår.
Det handlar inte nödvändigtvis om att inte
våga, utan helt enkelt om att man undviker beteenden som man fått lära sig är skamliga. Är det här verkligen svårt för dig att föreställa dig?