2017-07-05, 18:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Det är ingen import de kommer hit frivilligt eftersom de gillar de svenska männen.
Dream on.

Citat:
Och jag tror att kvinnor skulle tycka att de utsattes för hat om man gjorde på samma sätt som den feministiska Regeringen gör mot män:
Nej, om det kommer hit kvinnor så lär inte det uppfattas som något "hat".

Citat:
Så logiskt sett så har vi ett etablissemang som hatar män fast frågan är om de förstår det ,vilket är högst tvivelaktigt.

Att övertyga en feminist om att hen hatar är i princip omöjligt eftersom hen har definierat sig själv som god och de som säger något annat är hatare.
Ditt problem med att övertyga andra handlar om det kvinnoförakt som genomsyrar dina inlägg - inget annat.
Citera
2017-07-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dream on.

Ditt problem med att övertyga andra handlar om det kvinnoförakt som genomsyrar dina inlägg - inget annat.

Så du tror inte att kvinnor skulle uppfatta det som hat mot dem om de inte fick barn.

Om vi gör situationen ännu större bara för du ska förstå bättre.

Det blir en ny Regering i Sverige som styrs av män som tycker svenska kvinnor har förtryckt män.I skolan är undervisning inriktad på att män har blivit orättvist behandlade.

Vi står inte ut: säger männen.

Regeringen säger jag förstår er vi ska genast ordna så bättre kvinnor kommer till er hjälp.

2 miljoner ogifta kvinnor kom till Sverige för att ersätta de rasistiska kvinnorna.

(Egentligen har de svenska kvinnorna inte gjort något fel.)

Skulle dessa kvinnor i exemplet vara utsatta för hat ?
Citera
2017-07-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ok, heter det sex och samlevnad?

http://www.aftonbladet.se/tagg/fe17d7c9-e14c-497c-8ecd-ccd4059d0c27

Vem fan bryr sig? Sånt som kvinnor skriver och läser, som om en man vill läsa om babbel om sex.
Ska jag tolka det som att du tror att det där är en spalt som publiceras dagligen i tidningen, och inte en uppsamlingsplats för artiklar på ett visst tema som enbart existerar på aftonbladets hemsida?

Citat:
Ok? Kan köpa att kvinnor inte gillar att köpa sånt offentligt, liksom jag inte skulle gilla att köpa en porrtidning i ICA eller liknande, men vad fan har det med masturbation när du är ensam i duschen eller liknande?
Inte fan vet jag, det var du som tog upp det.

Citat:
Tror du män tycker drama och karaktärsutveckling är viktigt i deras porrscener?
Nej, porrklipp och böcker är skilda medium, och olika aspekter har olika betydelse i dem.

Citat:
Försök inte att smitta undan nu, du talar om stigmatisering som man knappt kan sätta fingret på. Kvinnlig masturbation är alltså stigmatiserad och därför vågar inte Anna masturbera sig själv i duschen eller när hon är ensam i sängen?

Medan vi har stora statyer på en hand som håller om en kuk mitt i Sergels Torg!

Har du hört talas om uttryck som "jerkoff"? Eller att kvinnlig masturbation räknas som sensuell motiv, till och med i filmer, medan manlig är patetisk? Eller tror du en man som äger en fitta i silicon inte får mer skit för det än kvinnor som äger dildon?

Och ja, pedofiler runkar till det värsta stigmatiserade (och kriminella) saken jag ens kan komma på, direkt karaktärssjälvmord, värre än nekrofili och zoofili och allt annat weird jag kan komma på.

Men Anna vågar inte masturbera i duschen pågrund av stigmatisering kring kvinnlig masturbation?

Give me a break...
Smita undan? Jag konstaterar bara att du gång på gång raljerar om totalt irrelevanta sidospår.

Det handlar inte nödvändigtvis om att inte våga, utan helt enkelt om att man undviker beteenden som man fått lära sig är skamliga. Är det här verkligen svårt för dig att föreställa dig?
Citera
2017-07-05, 19:01
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Dream on.

Vad är kvinnohat? Ge ett konkret svar och inte trams. Det kan du inte men varsågod, psykopaten.
Citera
2017-07-05, 19:24
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
våga[/i], utan helt enkelt om att man undviker beteenden som man fått lära sig är skamliga. Är det här verkligen svårt för dig att föreställa dig?
Och vem är ansvarig för bibehållandet av den kvinnliga skammen kring sin egen sexualitet? Den moderna "feminismen" och genusvetenskapen.
Citera
2017-07-05, 20:27
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disciplina
Det handlar inte nödvändigtvis om att inte våga, utan helt enkelt om att man undviker beteenden som man fått lära sig är skamliga. Är det här verkligen svårt för dig att föreställa dig?
Vad är skillnaden?
Citera
2017-07-06, 09:05
Moderator
pewpews avatar
Sammanfogar ämne

/mod
Citera
2017-07-06, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Och vem är ansvarig för bibehållandet av den kvinnliga skammen kring sin egen sexualitet? Den moderna "feminismen" och genusvetenskapen.

Hur kan feminism göra kvinnor både promiskuösa och sexuellt hämmade på samma gång?

Feminismen skambelägger väl bara manlig sexualitet vad jag vet.
Citera
2017-07-06, 12:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Så du tror inte att kvinnor skulle uppfatta det som hat mot dem om de inte fick barn.
Nej, jag har flera barnlösa i bekantskaps/anhörigkretsen. Barnlöshet skylls inte på "kvinnohat" nej.

Citat:
Om vi gör situationen ännu större bara för du ska förstå bättre.

Det blir en ny Regering i Sverige som styrs av män som tycker svenska kvinnor har förtryckt män.I skolan är undervisning inriktad på att män har blivit orättvist behandlade.

Vi står inte ut: säger männen.

Regeringen säger jag förstår er vi ska genast ordna så bättre kvinnor kommer till er hjälp.

2 miljoner ogifta kvinnor kom till Sverige för att ersätta de rasistiska kvinnorna.

(Egentligen har de svenska kvinnorna inte gjort något fel.)

Skulle dessa kvinnor i exemplet vara utsatta för hat ?
Återigen denna syn på kvinnor som handelsvaror med uppgift att tillfredsställa männens behov.

Dessutom .... om du ersätter "de rasistiska kvinnorna"- så ersätter du just de kvinnor som inte kan tänka sig att bilda relationer med något annat än sin egen etniska grupp. Är du etnisk svensk så har du alltså urvattnat dina eventuella chanser hos 2 miljoner kvinnor som du ersatt med "icke-rasistiska" och därmed öppna för män oavsett etnicitet (dvs din konkurrens med hitkommande män minskar inte).

Men det är väl manlig logik som är i farten ...

De kvinnor som skall användas för "ersätta" de andra kvinnorna, och därmed enbart får komma för att bli objekt för män är givetvis utsatta för en nedvärderande och rätt fruktansvärd kvinnosyn.

Jag undrar -- varför flyttar inte du till ett av de där länderna där du kan betala några kameler för en ovillig kvinna?
Enkelt och helt i enlighet med de samhällenas kvinnosyn och kultur.
Citera
2017-07-06, 12:58
Medlem
Citat:
Nej, jag har flera barnlösa i bekantskaps/anhörigkretsen. Barnlöshet skylls inte på "kvinnohat" nej.

Återigen denna syn på kvinnor som handelsvaror med uppgift att tillfredsställa männens behov.

Dessutom .... om du ersätter "de rasistiska kvinnorna"- så ersätter du just de kvinnor som inte kan tänka sig att bilda relationer med något annat än sin egen etniska grupp. Är du etnisk svensk så har du alltså urvattnat dina eventuella chanser hos 2 miljoner kvinnor som du ersatt med "icke-rasistiska" och därmed öppna för män oavsett etnicitet (dvs din konkurrens med hitkommande män minskar inte).

Men det är väl manlig logik som är i farten ...

De kvinnor som skall användas för "ersätta" de andra kvinnorna, och därmed enbart får komma för att bli objekt för män är givetvis utsatta för en nedvärderande och rätt fruktansvärd kvinnosyn.

Jag undrar -- varför flyttar inte du till ett av de där länderna där du kan betala några kameler för en ovillig kvinna?
Enkelt och helt i enlighet med de samhällenas kvinnosyn och kultur.

Det var bara ett exempel för att visa feminismens bristande logik.

Det som har hänt under feminismens inflyttande är att kvinnor har blivit allt mer ovilliga att hjälpa svenska män.

Vilket får tillstånd massor av andra negativa effekter.

T.ex

Ekonomisk nedgång.

Antalet psykiska störningar ökar.

Samt att bara omkring 50 % av svenska män får barn.
Citera
2017-07-06, 13:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det var bara ett exempel för att visa feminismens bristande logik.

Det som har hänt under feminismens inflyttande är att kvinnor har blivit allt mer ovilliga att hjälpa svenska män.
Återigen - din absurda syn på kvinnor lyser starkt igenom när du uttrycker att det skulle vara kvinnors plikt att "hjälpa" män genom att ställa upp på sex och agera avelskossor åt män de inte vill ha.

Citat:
Vilket får tillstånd massor av andra negativa effekter.

T.ex

Ekonomisk nedgång.

Antalet psykiska störningar ökar.

Samt att bara omkring 50 % av svenska män får barn.
Det är inte bara 50% av svenska män som får barn.

Och att du har taskig ekonomi och psykiska störningar är nog snarare än bidragande orsak i kombination med din kvinnosyn till att du väljs bort.
Inte tvärtom.
Citera
2017-07-06, 13:43
Medlem
Citat:
Återigen - din absurda syn på kvinnor lyser starkt igenom när du uttrycker att det skulle vara kvinnors plikt att "hjälpa" män genom att ställa upp på sex och agera avelskossor åt män de inte vill ha.

Det är inte bara 50% av svenska män som får barn.

Och att du har taskig ekonomi och psykiska störningar är nog snarare än bidragande orsak i kombination med din kvinnosyn till att du väljs bort.
Inte tvärtom.

Jag pratar bara på statistiknivå inte individnivå.

Statistiskt sett så får omkring 50% av männen barn om man lägger till 20 % invandring av män ungefär 12000 per årskull. Jämfört med 86% av kvinnorna som får barn är det lågt.

Kvinnornas sexuella makt ökar. Männens ligger lägre än någonsin.

Du kan läsa i tidningarna att pensionen är dålig för omkring 300000 pensionärer och att utvecklingen är negativ.

Fler är psykiskt sjuka.

Jag tror inte det är osannolikt att vi snart hamnar på Östeuropanivå med pensioner på ca. 4000 kr i köpkraft.

Vad tror du ?
Senast redigerad av Prepper 2017-07-06 kl. 13:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in