2017-06-30, 15:38
Medlem
ClearBlue's reklamfilm för ett medel för att spåra ägglossning hos damerna, där bebisar jollrar Marseljäsen (?!). är sjukt irriterande, dessutom kan man inte stoppa den efter några sekunder, bara vrida ner ljudet tills den är över. Syns mycket ofta på Youtube.

Vet de ens vad Marseljäsens text handlar om?
Citera
2017-06-30, 18:39
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
McDonalds där man ska lära sig tyda olika koder.Istället för att muppjävlarna lär sig prata normalt, en två kaffe, jävligt fyndigt. Och vi får ju inte glömma bort att dom bortskämda små prinsessorna inte kan vänta 1 minut extra på sin glass.

Booking.yeah. Vad fan är det med hans gravt irriterande röst?
Citera
2017-06-30, 18:43
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Ok, Libresse eller Always eller vilken tillverkare av bindor det nu är som i reklamen börjar med att säga typ "det finns tre miljarder kvinnor i världen, och ingen är den andra lik" och sedan triumferande avslöjar att de nu lanserar fyra olika storlekar/former på bindor. Ok... tre miljarder olikformade womenparts sade ni nyss, och ni erbjuder FYRA storlekar?

Dom verkar dessutom inte känna till till att identiska tvillingar är kopior av varandra.
Citera
2017-06-30, 19:18
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
dubbelpost
Citera
2017-07-01, 02:17
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Tror Kanal 6 försöker sätta nåt slags rekord med sin Trivago reklam. Vore intressant att veta exakt hur många gånger den visats.
Även om den var bra från början, vilket den inte var, så har väl alla tröttnat rätt så rejält vid det här laget?

Och Telenor. Vilken tonåring som drar själv till Asien vill stå i ständig kontakt med sin farsa hemma i Sverige?
Men jag antar att det ska vara nåt ironiskt om curlingföräldrar. Eller att farsan är som dottern fast tvärtom, då han sitter och fotar sin mat.

Jag fattar inte hur en såpass internet/teknikskadad familj kan få någon att välja det där bolaget.

Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"Hur gör Håkan för att hotta upp grillningen?"

Ja, gud förbjude att "killarna" inte skulle bli nöjda. Ungjävlarna får väl äta det som bjuds.

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha! Ja, jag kan inte annat än att hålla med! Hatar reklam där ungjävlarna "styr".

Likväl som när jag är på ICA och handlar, då föräldrarna frågar vad ungen/ungarna vill ha till middag idag och i morgon! Det mest patetiska är när de ska vänta på att ungjäveln skall bestämma sig! Ungarna får väl äta det som serveras! De lär ju äta när de blir hungriga. Sånt jävla dalt med ungar nuförtiden.

Fy fan jag spyr av hålla killarna nöjda reklamen. Vad fan ska dom göra annars? ät inte då för helvete!
Var det inte någon reklam som skröt med att lökbitarna inte var stora längre? Det måste ju ha med bortskämda ungjävlar att göra och uppenbarligen går det att tjäna pengar på detta. Nej Sverige behöver lite krig eller en stor svält med barkbröd.
Citera
2017-07-01, 12:46
Medlem
Pgrafens avatar
Hornbach reklam, djävla psykdåre, jag ryser varje gång jag ser den.....

https://youtu.be/va0LnmLksQY
Citera
2017-07-01, 19:16
Medlem
Ratads avatar
LeoVegas har börjat en ny omgång reklam med spelmissbrukaren och MENSA-medlemmen Frank Andersson.

Enbart hans röst kan sänka min IQ.

Jag känner förakt.
Citera
2017-07-03, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherrybeat
Alltså den där med med strutsen som får på sig VR-goggles av misstag... som dessutom kommer vid varenda reklampaus... Dö för fan!

Jag blir lycklig i hela själen varenda gång den reklamen kommer på. Och så är det hela satt till tonerna av Rocket Man av Elton John. Det är en reklam jag kan se fyrahundra gånger tror jag.

En reklam jag däremot inte kan se ens fyra gånger är den totala lavinen av damp och hysteri i Shpock-reklamen: SHPOCK, STREETLOPPIS I MOBILEN?! SHPOCK, FOTA, DELA, KA-CHING, SHPOCK! SHPOCK! FAN VA SHPOCK! CASH I HANDEN! SHPOOOOOOCK!

Hur i hela fridens namn tänker man som reklambyrå när man pillar ihop den där migranframkallande reklamen? Den kanske har fått önskad effekt i och för sig - jag kan vakna svettig och febrig än idag när den där reklamen inte har setts till på ett tag, och höra den där kvinnan gasta sig hes - men jag svälter hellre ihjäl än att sälja någonting som göder fickan på den som gav grönt ljus till en sån reklam.
Citera
2017-07-03, 23:11
Medlem
Frejrs avatar
Stör mig som fan på Tele2 roaming reklam.
Det är inte tele2 som är snälla och bjuder på fri roaming utan det är EU som har tvingat dom att sluta upp med det och ändå försöker dom få det till att Tele2 har gjort nått bra.
Citera
2017-07-04, 00:16
Medlem
_Strebers avatar
Specsavers veterinärreklam, uselt dubbad och i varje jävla reklampaus..........
Citera
2017-07-04, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarBosse
En reklam jag däremot inte kan se ens fyra gånger är den totala lavinen av damp och hysteri i Shpock-reklamen: SHPOCK, STREETLOPPIS I MOBILEN?! SHPOCK, FOTA, DELA, KA-CHING, SHPOCK! SHPOCK! FAN VA SHPOCK! CASH I HANDEN! SHPOOOOOOCK!

Hahahaha, gud..
Skrattar så mkt just nu. Tack. Du uttryckte det så klockrent. <3
Citera
2017-07-04, 19:44
Medlem
HälsingeBockens avatar
Reklamen för Dyson laddbara dammsugare som rullar ofta på TV.
Där sägs att den drivs med Dysons digitala V8-motor...
Hur en elmotor kan vara digital och/eller V8 framgår inte i reklamen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in