2009-05-18, 17:43
Medlem
Synergys avatar
Hatar Doves reklamer. Dove som försöker rota fram det vackra hos de alldagligaste av kvinnor. Vissa av modellerna är rent av äckliga. Speciellt reklamen där det är en massa nakna tjejer som sitter och flinar.

Detsamma gäller Doves snyftreklam om tjejer och självkänsla.

Vilket skräp.

Sen är tv-reklam för övrigt rätt avskyvärt.
Citera
2009-05-18, 19:15
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Hatar Doves reklamer. Dove som försöker rota fram det vackra hos de alldagligaste av kvinnor. Vissa av modellerna är rent av äckliga. Speciellt reklamen där det är en massa nakna tjejer som sitter och flinar.

Detsamma gäller Doves snyftreklam om tjejer och självkänsla.

Vilket skräp.

Sen är tv-reklam för övrigt rätt avskyvärt.

Sensodyne!

Jag skulle vända i dörren om jag gick in till tandläkaren och såg att den mannen skulle in i min mun.

Hatar särskilt hur han låter sådär irriterad och överlägsen när han svarar på frågorna.

Nackskott.
Citera
2009-05-18, 19:43
Medlem
_Strebers avatar
Danone-reklamen... näsvisa jävla ungar.
Citera
2009-05-18, 20:29
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av playmate
Brukar gilla barn men den där jäveln vill jag fan våldta och sen stycka...

You're one sick dude
Citera
2009-05-19, 19:52
Medlem
TheDeepSixs avatar
"min mamma kan trolla"

Den reklamen förespråkar inavel. Kolla på hans blick så förstår ni.
Citera
2009-05-19, 19:58
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDeepSix
"min mamma kan trolla"

Den reklamen förespråkar inavel. Kolla på hans blick så förstår ni.

Jadu. Den är riktigt dålig. Första gången jag såg den reklamen så hörde jag fel. Minns inte vad jag "hörde" men nåt snuskigt var det iallafall som jag trodde killen sade.

F.ö så är BOXER reklamen vidrig, med dom som ska föreställa Fab5 fyy!!
Citera
2009-05-19, 21:53
Medlem
Synergys avatar
Den där Born to be Cheap-reklamen har jag mycket svårt för. När det där fåret står och sjunger i duschen får jag lust att kasta ut tv:n genom fönstret utan att öppna det innan
Citera
2009-05-19, 22:20
Medlem
Tob-i-ass avatar
Citat:
Den där Born to be Cheap-reklamen har jag mycket svårt för. När det där fåret står och sjunger i duschen får jag lust att kasta ut tv:n genom fönstret utan att öppna det innan
speciellt när han skriker tillbaks "you shut up"
Citera
2009-05-19, 22:41
Medlem
Distanstests avatar
Citat:

Man stör sig lite på de där numera. Dels har konceptet dragits för långt, och dels ser fåret så äckligt ut när han pratar.
Det dröjde fram tills för inte så längesen innan jag förstod hela "cheap - sheep" grejen (dum i huvudet / tittar inte så mycket på TV längre), och sen jag förstod det skrattar jag alltid åt

"You're not sheep/cheap, are you?"
"We think we're sheep/cheap"

Annars hatar jag fåret.
Citera
2009-05-19, 23:38
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:

Den är verkligen hemsk. Men Comviq ( det var för det om jag inte minns fel va´? skyller på trötthet) brukar inte ha bra reklamfilmer alls.

Fast det finns ju inte mycket reklam som Är bra ens..
Citera
2009-05-20, 13:00
Medlem
amics avatar
Tandhygenisten som snackar om plack på tänderna. "tandläkaren rekomenderar". Sämst gjorda reklamen nånsin. dessutom sänds den non-stop! fy
Citera
2009-05-20, 17:29
Medlem
Mellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Danone-reklamen... näsvisa jävla ungar.

Tack, den är helt fruktansvärd, vill nästan slita sönder mitt hår så fort den är på tv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in