2017-06-24, 22:19
Medlem
gato12s avatar
Tror Kanal 6 försöker sätta nåt slags rekord med sin Trivago reklam. Vore intressant att veta exakt hur många gånger den visats.
Även om den var bra från början, vilket den inte var, så har väl alla tröttnat rätt så rejält vid det här laget?

Och Telenor. Vilken tonåring som drar själv till Asien vill stå i ständig kontakt med sin farsa hemma i Sverige?
Men jag antar att det ska vara nåt ironiskt om curlingföräldrar. Eller att farsan är som dottern fast tvärtom, då han sitter och fotar sin mat.
Citera
2017-06-25, 01:03
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Ok, Libresse eller Always eller vilken tillverkare av bindor det nu är som i reklamen börjar med att säga typ "det finns tre miljarder kvinnor i världen, och ingen är den andra lik" och sedan triumferande avslöjar att de nu lanserar fyra olika storlekar/former på bindor. Ok... tre miljarder olikformade womenparts sade ni nyss, och ni erbjuder FYRA storlekar?
Ha ha! Ja, det är ju ett riktigt självmål!

En annan dålig reklam är ju Vitaepro som försöker lura på folk sina meningslösa vitaminpiller. Då och då påstår de att de nu minsann har dessa o dessa ämnen i sitt piller och därför är så fantastiskt bra. Men alla utgåvor ni sålt innan, har de varit skor då?
Citera
2017-06-26, 08:48
Medlem
Denna till förbannelse uttjatade reklamen om ungjäveln som ska diska och går till grannen för att få diskmedel. Motbjudande på alla sätt och värdelöst dubbad. Får en påträngande lust att vrida nacken av något varje gång den kommer på TV. USCH
Citera
2017-06-26, 15:26
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBean96
Denna till förbannelse uttjatade reklamen om ungjäveln som ska diska och går till grannen för att få diskmedel. Motbjudande på alla sätt och värdelöst dubbad. Får en påträngande lust att vrida nacken av något varje gång den kommer på TV. USCH

Klart grabben ska diska. Ja jag hatar den också.

https://www.youtube.com/watch?v=ttu5e-rZf_w
Citera
2017-06-26, 18:50
Medlem
Readyfreddies avatar
"Hur gör Håkan för att hotta upp grillningen?"

Ja, gud förbjude att "killarna" inte skulle bli nöjda. Ungjävlarna får väl äta det som bjuds.
Citera
2017-06-27, 01:59
Medlem
Spud-boys avatar
Jag hyser ett starkt hat mot bilreklamer..
Citera
2017-06-27, 14:09
Bannlyst
Varför är reklamer så tvärtom än vad det är!?
Jag var i Indien och såg deras TV reklamer och allt var så rent tvärt om vad det var i verkligheten.
Som Telia reklamen som dottern pratar med pappan på resan vem fan gör det ingen gör det.
Eller ha med sig Ipad,telefoner på fjällen vem gör det?

Reklamen värkar vilja att man är uppkopplad hela tiden?
Citera
2017-06-27, 21:22
Medlem
Alltså den där med med strutsen som får på sig VR-goggles av misstag... som dessutom kommer vid varenda reklampaus... Dö för fan!
Citera
2017-06-28, 19:28
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
"Hur gör Håkan för att hotta upp grillningen?"

Ja, gud förbjude att "killarna" inte skulle bli nöjda. Ungjävlarna får väl äta det som bjuds.

Ha ha! Ja, jag kan inte annat än att hålla med! Hatar reklam där ungjävlarna "styr".

Likväl som när jag är på ICA och handlar, då föräldrarna frågar vad ungen/ungarna vill ha till middag idag och i morgon! Det mest patetiska är när de ska vänta på att ungjäveln skall bestämma sig! Ungarna får väl äta det som serveras! De lär ju äta när de blir hungriga. Sånt jävla dalt med ungar nuförtiden.
Citera
2017-06-28, 19:34
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ha ha! Ja, jag kan inte annat än att hålla med! Hatar reklam där ungjävlarna "styr".

Likväl som när jag är på ICA och handlar, då föräldrarna frågar vad ungen/ungarna vill ha till middag idag och i morgon! Det mest patetiska är när de ska vänta på att ungjäveln skall bestämma sig! Ungarna får väl äta det som serveras! De lär ju äta när de blir hungriga. Sånt jävla dalt med ungar nuförtiden.
Är det inte en extra skiva ost och hembakta bröd så blir killarna hysteriska, och det vill ju inte Håkan. Så han anpassar sig. Brukar det vara svårt att få i ungar hamburgare? I och för sig Quorn den här gången men de smakar rätt bra.

Nu har tjockisen Peter Harrysson börjar göra röst till reklam också. Tyvärr är hans röst i det närmaste äcklig, inte alls lika välljudande som hans far Johns (Dr Snuggles).
Citera
2017-06-28, 19:43
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Är det inte en extra skiva ost och hembakta bröd så blir killarna hysteriska, och det vill ju inte Håkan. Så han anpassar sig. Brukar det vara svårt att få i ungar hamburgare? I och för sig Quorn den här gången men de smakar rätt bra.

Nu har tjockisen Peter Harrysson börjar göra röst till reklam också. Tyvärr är hans röst i det närmaste äcklig, inte alls lika välljudande som hans far Johns (Dr Snuggles).
Nog riktigt off T, men det är ju dessa ungar vi får bekymmer med på arbetsmarknaden sedan, som tror att de ska bli uppassade. Kul när de börjar på Willys eller i Hemtjänsten och fattar att de faktiskt måste göra skäl för lönen.
Citera
2017-06-29, 17:53
Medlem
Forzos avatar
Gah! Nu har den vidriga PantaMera-reklamen börjat gå igen! Sliskiga wannabebrats och värdelös låt som tyvärr sätter sig på hjärnan...
När jag tänker efter har de nog inte haft en enda bra reklam någonsin...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in