Flashback bygger pepparkakshus!
2017-07-01, 21:13
Medlem
teasardigs avatar
Rykten säger att UFC planerar sälja flyweight-divisionen: https://twitter.com/DamonMartin/stat...63039360249858 Bara rykten än så länge, men om det stämmer är det totalpiss. Kan vara en del av bråket mellan Dana White och DJ: http://mmajunkie.com/2017/06/demetri...-dont-complain
Citera
2017-07-01, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://bleacherreport.com/articles/2...ht-commentator

Känns som jag skulle föredra det riktiga broadcast teamet.

Snoop dogg? vad är detta för fars.
Detta är ju sannerligen början till slutet för detta sjunkande skepp.

Det verkar som om ägarna av UFC bara försöker sig på en pump and dump som i aktievärlden.

Bellator framstår allt mer som framtiden.
Citera
2017-07-01, 23:45
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Snoop dogg? vad är detta för fars.
Detta är ju sannerligen början till slutet för detta sjunkande skepp.

Det verkar som om ägarna av UFC bara försöker sig på en pump and dump som i aktievärlden.

Fast du läste också att det var alternativkommentatorer man kan skifta mellan va? Egentligen behöver man ju inte bry sig utan köra vidare med vanliga.
Citera
2017-07-02, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Rykten säger att UFC planerar sälja flyweight-divisionen: https://twitter.com/DamonMartin/stat...63039360249858 Bara rykten än så länge, men om det stämmer är det totalpiss. Kan vara en del av bråket mellan Dana White och DJ: http://mmajunkie.com/2017/06/demetri...-dont-complain

jag gillar DJ men som division är den faktist död och drar knappt några siffror och hanteras som utfyllnings fighter på kort. Sedan ägarbytet så verkar ufc dala och jag tror spontant att divisionen skulle tjäna på att gå över till bellator.
Citera
2017-07-02, 09:24
Medlem
Citat:
Fast du läste också att det var alternativkommentatorer man kan skifta mellan va? Egentligen behöver man ju inte bry sig utan köra vidare med vanliga.

känns som UFC försöker greppa halmstrån numera och gör det de kan för att få tillbaka pengar. dock ska det bli intressant att se hur de lägger upp programet.
Citera
2017-07-02, 11:22
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
känns som UFC försöker greppa halmstrån numera och gör det de kan för att få tillbaka pengar. dock ska det bli intressant att se hur de lägger upp programet.

Jo jag har inte riktigt greppat hur den där showen ska funka riktigt.

Det är ju inte att snoop ska kommentera numrerade galor direkt.
Citera
2017-07-02, 11:26
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
jag gillar DJ men som division är den faktist död och drar knappt några siffror och hanteras som utfyllnings fighter på kort. Sedan ägarbytet så verkar ufc dala och jag tror spontant att divisionen skulle tjäna på att gå över till bellator.
Anledningen är för att de inte lägger några pengar på att marknadsföra divisionen och dagens p4p champ. Det är ju hur logiskt som helst att UFC misslyckats i detta sammanhang då intresset finns. Håller du inte med att världens bästa fighter förtjänar exponering?
Citera
2017-07-02, 14:51
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:

Såg en diskussion på Twitter mellan några MMA-journalister. De var rörande överrens om att Bellator sannolikt inte skulle köpa divisionen.
Citera
2017-07-02, 15:24
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Jo jag har inte riktigt greppat hur den där showen ska funka riktigt.

Det är ju inte att snoop ska kommentera numrerade galor direkt.
Står det inte ganska tydligt att Dana White ska göra en ny serie Dana White's Tuesday Night Contender Series (en efterträdare till Dana White Lookin for a Fight, kanske?).
Och att det är där Snoop Dogg ska vara en av kommentatorerna. Antar att serien ska innehålla fighter, då? Urijah Faber nämns som ett annat namn som ska kommentera.
Det är iallafall så jag uppfattar det.
Citera
2017-07-02, 16:37
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Står det inte ganska tydligt att Dana White ska göra en ny serie Dana White's Tuesday Night Contender Series (en efterträdare till Dana White Lookin for a Fight, kanske?).
Och att det är där Snoop Dogg ska vara en av kommentatorerna. Antar att serien ska innehålla fighter, då? Urijah Faber nämns som ett annat namn som ska kommentera.

På tal om Dana White Lookin for a Fight så kommer ett nytt avsnitt ut i morgon där de enligt promon hittade den hittills mest lovande fightern i serien.
Citera
2017-07-02, 18:43
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Och, enligt Ariel Helwani ska de här Tuesday Night Contender vara till för att pröva marknaden för nya eventuella framtida kommentatorer också. Snoop Dogg är givetvis bara en kul grej. Men förutom det verkar det som om de ska slänga in riktiga kommentatorer som kan få visa vad de går för och kanske få chansen att kommentera UFC, ta en plats i det teamet.
Detta enligt Ariel Helwani, då; The MMA (After) Hour: Twitter Exclusive Q&A Segment
Citera
2017-07-02, 20:25
Medlem
mmas avatar
Citat:

Jo precis, men det är ju inte direkt att det är större galor, mer som tuf eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in