Citat:
Ursprungligen postat av
NiveaBodylotion
Och jag svarade att du ÄR naiv och inte naiv enligt mig. Spelar ingen roll vad jag tycker, är du naiv så är du. Ja, du underskattar din sits som kvinna att bara sitta tillbaka och få inviter och eftersom du gnäller över att inte alla män som kontaktar dig är något "att ha" så är det ungefär som att du tror du är speciell. Inte ordagrant eller bokstavligt talat.
Och du kan inte förklara varför jag är naiv utan måste bara få hata lite till så du kan stå ut med dig själv ett tag till.
Jag skrev:
Ja vi tjejer har det väldigt lätt. Men det är inte så underbart som vissa killar verkar tro, att man har ett helt gäng drömprinsar att välja på.
"Inte så underbart som vissa killar tror" är inte samma sak som att det är negativt. Jag tycker det vare sig är positivt eller negativt att män jag inte vill ligga med skriver till mig. Undantag de som inte passar in i det jag skrivit att jag söker. "fel" nationalitet och 20 år äldre än åldern jag vill ha, då undrar jag varför de slösar sin tid.
Jag är inte speciell för de flesta kvinnor får massa meddelanden från män de inte vill ha.
Hade jag skrivit att många män kontaktar mig och att de är liggbara hade du också gnällt. Då hade det hetat att jag minsann inte ska tro att jag är något för de männen skriver till vem som helst med fitta.
Du är typen som gnäller vad man än skriver. Därför kommer jag fr.o.m nu att ignorera dig.
Men fortsätt för all del gnälla på mig, då kanske du kan stärka dig själv tillräckligt för att kunna somna gott i natt.