Citat:
Bottom first effekten är ett bevisat faktum, du kan enkelt testa detta själv med ett mynt och ett bord och dina ögon men man kan inte förneka vetenskapliga faktum som återskapats i experiment om och om och om igen och igen då så är det ingen som sysslar med genuin vetenskap på ämnet som förnekar något av detta, de facto skulle dom garva röven av sig om dom visste att ni globetards satt här och försökte förneka converging point och annat som är allmänkunskap när det kommer till vår syn.
Bottom first effekten är ett bevisat faktum, du kan enkelt testa detta själv med ett mynt och ett bord och dina ögon men man kan inte förneka vetenskapliga faktum som återskapats i experiment om och om och om igen och igen då så är det ingen som sysslar med genuin vetenskap på ämnet som förnekar något av detta, de facto skulle dom garva röven av sig om dom visste att ni globetards satt här och försökte förneka converging point och annat som är allmänkunskap när det kommer till vår syn.
Citat:
Ingen förnekar hur våra ögon fungerar, converging point osv och hur vi ser och uppfattar saker är tämligen solid vetenskap.
Du och jag har redan pratat om bottom first effekten guldfisken och det är inte heller särskilt svårt att förstå, våra ögon fungerar helt enkelt så, punkt.
Du och jag har redan pratat om bottom first effekten guldfisken och det är inte heller särskilt svårt att förstå, våra ögon fungerar helt enkelt så, punkt.
"Genuin vetenskap", "allmänkunskap", "bevisat faktum", "solid vetenskap" ...... Massor med fina fraser som i själva verket är ren bullshit när du använder dem!
Verkliga vetenskapliga upptäckter publiceras i vetenskapliga tidskrifter med peer review. Du har inte länkat till någon enda sådan artikel, utan bara till (mer eller mindre totalkorkade) videor på Youtube. Därmed har du inte bevisat ett enda dugg av allt du påstår.
På Youtube kan vilka tokstollar som helst lägga upp vilka tokerier som helst. Och uppenbarligen gör dom det också!
Jag bytte till denna då jag började skriva här i "Konspirationer" tyckte den var passande.