Jag har följt denna underbara tråd

, ibland har jag kommenterat, ibland undrat vem är personen bakom dom fantastiska analyserna... håll med att stundom är analyserna helt sanslöst fantastiska.
Denna JM hade med all säkerhet blivit dömd till ett slut vid giljotin hade de varit annan tid och plats... ja iaf utav oss som deltagit här.
Som väl är lever vi i ett samhälle där vi har rätt att ställas inför rätta, dvs få en juste möjlighet att förklara oss.... hu hemska tanke att befinna sig i den del av världen där detta inte är självklart
Jag skrev ett inlägg om hur man faktiskt har rätt att tala osanning, inte ens behöva vara medgörlig under rättegången som åtalad... detta bemöttes med - och? Vad vill du komma med? Det ser vi ju nu i sluttampen hur det intevärvtill hennes fördel.... dock är det helt ok och om hon ljuger eller ej spelar ju ingen roll.
Nu senast handlade det om brev som skickats... men hur? Jag missade säkert något väsentligt men hade hon fulla restriktioner, vet vi om det? Kanske hon inte hade å då förklarar det ju breven.
Jag har även undrat vad respektive har som yrke?! Några är ju helt otroligt analytiska (hoppas er förmåga används väl i ert yrke och att det är uppskattat!)
Fast de som jag funderar mest på är, hur än konspiratoriska vi varit under hela resans gång, läser polisen tråden? Använder de sig av infallsvinklar? Tips... idéer?
Sen är jag störd på 100 000 skadestånd... ärligt talat!?men piss i Missisippi i sitt sammanhang. Vad ärmdet med Sverige och korvören?
Jag forsätter mitt nöje med läsning av alla härliga teorier.

fullkomligt bäst.